...

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Shogun 21.02.2020
    Ciekawy tekst, taki dość młodzieżowy bym powiedział. Zakończony w dobrym momencie, w którym czytelnik domaga się drugiej części :). No nic, będę wyczekiwał kontynuacji.
    Pozdrawiam ;).
  • ania_marzycielka 21.02.2020
    Dziękuję za przeczytanie i komentarz, pozdrawiam:)
  • betti 21.02.2020
    Fajnie napisane, ciekawie. Czekam na ciąg dalszy...
  • ania_marzycielka 21.02.2020
    Dziękuję betti, pozdrawiam :)
  • Bajkopisarz 21.02.2020
    „spojrzałam wrogim spojrzeniem na brata.”
    Prościej: spojrzałam wrogo na
    „Już teraz mam ochotę go zostawić i pójść sama, a co dopiero będzie potem?”
    Dlaczego akurat tutaj wstawiasz czas teraźniejszy?
    „tego jeść. Gdy babcia nas tylko zobaczyła, położyła gazetę na stół. Spojrzała na nas, a potem z szerokim uśmiechem podeszła i mocno nas przytuliła. Szkoda, że zauważyłam, że ten”
    Tego-nas-nas-nas-ten
    Za gęsto od zaimków
    „krzeseł ujrzałam trochę mniej, ale dalej bardzo stare krzesła”
    Niezgrabne zdanie. Sugestia: ujrzałam nieco nowsze, choć wciąż bardzo stare
    „obiadu. Okropność. Po skończonym obiedzie”
    Obiadu – obiedzie = powtórka
    „było. Na dodatek wszędzie były pajęczyny, więc strach było się kłaść do łóżka w obawie przed pająkami. Było”
    Było-były-było-było
    „Wyszłam z domu i od razu poczułam chłód. Zapięłam bluzę i głęboko odetchnęłam. Zeszłam po schodach, a następnie zaczęłam kierować się na tył domu. Nic nie widziałam, oprócz zarysu domu, więc szłam wolniej i ostrożniej niż zwykle, bo terenu nie znałam tak dobrze, by iść z pamięci. Wtedy też poczułam potrzebę zapalenia.
    Byłam na dworze, mogłam sobie pozwolić. Stanęłam, wyciągnęłam jedną fajkę, a następnie odpaliłam. Po pierwszym zaciągnięciu, zaczęłam iść dalej. W końcu ujrzałam”
    17 czasowników pod rząd z końcówką -am. Rymowanka wyliczanka. Złam gdzieś szyk imiesłowem chociaż.
    „usłyszałam głos jakiegoś chłopaka, lecz nie widziałam jego twarzy.
    — Tak. A ty Fabian?
    — Zgadza się — usłyszałam „
    2 x usłyszałam

    Światełko w tunelu jest, pomysł i fabuła jakoś się trzymają, choć ta końcówka z tak jednoznaczną deklaracją „to wasi dziadkowie!” trochę dziwna i zbyt dosłowna, a młodzi łykają jak pelikany.
    Technicznie wiele do poprawy, może w drugiej części będzie lepiej.
  • ania_marzycielka 21.02.2020
    Dziękuję za komentarz i wyłapanie błędów, pozdrawiam:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania