Usunięte

Usunięte

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (75)

  • Dekaos Dondi 13.08.2019
    R*&*C→Wrzuciłem→1 tekst, skomentowalłem 1→ale teraz muszę wyjść.
    A byłoby dziwne, gdybym ''Dziwadełka'' przeczytał po łbach:).
    Przeczytam jeżeli wrócę:) Pewności na 100%→nigdy nie ma.
  • Zapraszamy w dogodnym czasie :)
  • Canulas 13.08.2019
    W dogodnym
  • JamCi 13.08.2019
    Przeczytano, jak mózg ruszy po zebraniu, to napiszę.
  • Jak wyżej :)
  • JamCi 13.08.2019
    Dobra, wszystko zwolniło, straciło sporo ze swojego pędu. Znowu muszę się ostro zastanawiać kto jest kim, ae idzie się połapać co do niektórych. Teksty czasem takie Wasze, nie sposób się nie uśmiechnać. Trochę takie jakby przygotowanie do startu do kolejnej rundy. Podsyciło apetyt na tę kolejną.
  • JamCi 13.08.2019
    Ritha & Canulardo a no i ciekawi mnie reakcja na pozornie olaną informację. Bo zdaje się, ze wszystko zmierza do spotkania. I aż się boję co się wydarzy.
  • JamCi 13.08.2019
    Tekst o literatach: bezcenny :-)
  • Canulas 13.08.2019
    JamCi, dzięki piękne za wizytę
  • Ja również dziękuję :) Tak zwolniło troszkę, nie jedna się gubisz w bohaterach, mam cichą nadzieję, ze w końcu te postaci się "przyjmą" :)
    Pozdrawiam :)
  • 00.00 13.08.2019
    Oddech, zgniły od tych grzybów i syfu, ale jest.
    Już się bałam, że będzie akcja z Luną. Przeskoczę tą sytuację, jeśli znowu ją będzie torturował.
    Osadzenie postaci w tych warunkach wyśmienite.
  • Canulas 13.08.2019
    Fajnie, że sledzisz Szu.
    Pozdrox
  • Dziękuję, Szu :)
  • Tomasz Bordo 13.08.2019
    Can jeśli cię uraził ten żart z dodaniem na chwilę plakatów vegi na t3ksturę to sorry
  • jolka_ka 13.08.2019
    Nie wiem jak podzieliliście się tu w pisaniu, ale to moja ulubiona, jak do tej pory, część. I tym razem tyle komentarza. W ogóle bardzo równy poziom wszystkich partii. Wow.
  • Canulas 13.08.2019
    Ta część jest w większym stopniu zasługą Rithy, choć maczałem paluchy.
  • Jol, różnie się dzielimy w pisaniu, czasem więcej bazowej treści wychodzi ode mnie, czasem od Cana (tu więcej mojej, w ostatniej Cana, różnie), ale! Ale ta treść bazowa zostaje poddana solidnej, wspólnej obróbce, w wyniku której to obróbki bazowe treści puchną i są plątaniną myśli moich i Cana. Jeśli wyszło spójnie, to bardzo gites :)
    Dzięki piękne, pozdrówki.
    (R)
  • betti 13.08.2019
    Tutaj to w zasadzie niewiele się dzieje poza tym, że dużo chodzą, miałam nadzieję, że może trafią na jakieś stwory albo coś takiego... a tu prawie grzecznie i w miarę spokojnie... odczuwam pewien niedosyt.
  • Ritha 14.08.2019
    Nie dogodzi czytelnikowi. Jak nie za szybko, za duzo, to za wolno :) Czesc miala 8 stron, ciachnelismy na pol bo za duzo jak na jeden raz. Piszemy to jako calosc-calosc nie jako rozdzial-calosc, wiec beda rozne poziomy tempa.
    Dzieki za wizytę, pozdrox
  • betti 14.08.2019
    Ritha nie o to chodzi, przyzwyczaiłam się chyba, że dużo się dzieje i trudno złapać oddech i czekałam, kiedy gdzieś - coś wyskoczy... ja chyba należę do tych, którzy lubią się bać. Oglądam horror, a w pewnych momentach - zamykam oczy, ale nikt mnie nie oderwie od ekranu... Przecież wiem, że muszą być momenty przestojowe, żeby mogła być akcja, to takie preludium do czegoś strasznego, no i ja czekam... bo poziom emocji ładnie podniesiony...
    Pozdrawiam.
  • Canulas 14.08.2019
    betti, tak jak już sobie sama odpowiedziałaś, tak potwierdzam. Muszą być momenty oddechowe jeśli seria zaplanowana jest na długą. Już Dekaos słusznie zauważył, że gdyby non stop były tylko gwałty, straciłoby to wszystko sens.
    Pozdrox
  • konfiguracja 13.08.2019
    Język, składnia, dialogi - okey, widać ogromną wprawę.
    Gubię się w postaciach, wątkach... Chyba lepiej będzie poczekać do finału i na spokojnie całość zaliczyć.
  • Ritha 14.08.2019
    To poczekasz dlugo :) Taa, mozliwe, ze mozna sie pogubic, chociaz... jestes mocno ogarnieta, nie wierze, ze 7 osob to za duzo, by miec orient ;)
    Dzięki za wizytę.
    Pozdrawiam
  • Canulas 14.08.2019
    Hmm, ten zarzut naprawdę się powtarza i jeżeli jest coś, co musimy sumiennie przemyśleć, to właśnie to.
    Dzięks
  • Ritha 14.08.2019
    Canulas rozwazam zrobienie im rozpiski bohaterów :D
  • Canulas 14.08.2019
    Ritha, ale to już któraś osoba, więc błąd jest po naszej stronie. Trzeba po prostu robić rzadsze przeskoki. Np. Jedna cześć o jednym Boh. Ewentualnie, jednej parze
  • Okropny 14.08.2019
    Canulas o, to, to.
    Mniej miksowania postaci, kto jest kim, kiedy, najebane imion i ksywek, kto w końcu kogo wyruchał i wyrzucił przez okno, wiesz. Godołech Ci.
    Ritha rozpiska chuja da, bo nikt normalny (wg mnie) nie będzie czytał rozpiski i co chwilę do niej zaglądał. Zwłaszcza, że to nie dramat, gdzie masz listę bohaterów wypisaną na starcie.
  • Canulas 14.08.2019
    Okropny, rozpiska to takie puszczenie oka. Ale masz rację. Ja już raz spierdolilem w tym temacie, w tamtej serii o dzieciakach i pajakch.
  • Okropny 14.08.2019
    Canulas kombinuję teraz trochę nad tym, co mi powiedziałeś przed wiekiem, że za dużo dojebanych postaci to też niedobrze, potrzebni są równiez bohaterowie drugoplanowi (to a propo Wysp).
    Spróbujcie może przy post-produkcji, przy montażu na opowi już jakoś to podzielić na mniejsze grupy, zrobić pojedyncze postaci bardziej wyraziste w jakiś zewnętrzny sposób, żeby się nie zlewały w taki post-apokaliptyczny, pełen przemocy ludzki kisiel.
  • Canulas 14.08.2019
    Okropny, będzie to na pewno analizowane
  • Okropny 14.08.2019
    Canulas <3
  • Ritha 14.08.2019
    Bo nazwiska mieszaja. Po samych imionach bysta sie polapali, ale wtedy bysmy utoneli w powtorzeniach.
  • Okropny 14.08.2019
    Ritha można pisać tak, by uniknąć powtórzeń, wiesz o tym. Rudy, wyższy, blady, drugi... zaznaczać i akcentować bardziej ich przez pryzmat tego, co robią
  • Ritha 14.08.2019
    Okropny to Can ich ponazwiskowal tak w zasadzie :D
    Zara zrobie rozpiske, tylko kawe wypije
  • Canulas 14.08.2019
    Ritha, oo, jak pierdolnik, to Can. Ładne rzeczy :(
  • Ritha 14.08.2019
    Canulas :D Oj tam oj tam, zartuje nooo.
  • Ritha 14.08.2019
    (w sensie - ja tez chcialam, zeby byly nazwiska)
  • Okropny 14.08.2019
    Ritha , Can
    Nazwiska to nie wszystka!
  • Dekaos Dondi 14.08.2019
    R*&*C→Nu szak... hmm... muszę jeszcze raz przeczytać części wsteczne, bo ciutkę się pogubiłem w postaciach jakby deczko:)
    --------------------------------------------------------
    Nie, nie. Napisane dobrze. Tekst wchodzi jak ślimak bez skorupy do gardła.
    Tylko znowu.. to samo... ''hurtem szarosć'' To nie tyle zarzut, tylko subiektywne me odczuwanie świata pisanego.
    ---------------------------------------------------------
    Zdaniem mym, od poczatku by się przydał jakiś... w pewnym sensie... leitmotiv... bardziej wyrazisty.
    Dążą od: A, by uzyskać: B.
    Albo też jakaś tajemnica, co się powtarza w każdej części, chociaż dziebko, pewien rodzaj niepokoju, który się wyjasni na końcu.
    Może jakiś konspekt teraz dołożyć- skrót - kto z kim, dlaczego:)))
    -----------------------------------------------------------
    No dobra kończę wymądrzanie. Musze kiedyś też coś spróbować napisać normalnego:)
    Z diaogami z narracją - o jejku...
    Bo to chyba tak przeważnie jest, że w cudzych, chcemy czytać: siebie.
    W sensie stylu, fory... ale są wyjątki.
    --------------------------------------------------------
    Tak czy siak śledzić będę→Pozdrawiam ?????
  • Canulas 14.08.2019
    Znowu bosky komentarz. Jak być może widzisz, tam pod spodem już rozprawiamy na tematy przejrzystości. Co do wędrówki i braku wyrazistego antagonisty, cóż, to część odpoczynkowa. Takie będą się pojawiać dla równowagi.
  • Ritha 14.08.2019
    "Albo też jakaś tajemnica, co się powtarza w każdej części, chociaż dziebko, pewien rodzaj niepokoju, który się wyjasni na końcu." - Dekaos, widzisz, mi sie wydaje, ze piszemy na innej zasadzie. Nie do końca scenariusza z plot twistami i innymi zabiegami, a bardziej na zasadzie przemierzania świata z bohateriami. Rozpiska mam nadzieję pomoże.
    Dzięki za refleksje, wszystkie cenne
    Pozdro
  • Dekaos Dondi 14.08.2019
    R*&*C→Sumienie dziabnęło moje ego.
    Przecież sam czasmi piszę pokręcone teksty, w których trudno się połapać.
    Skoro na innej zasadzie, to o.k.
    Dostosuję moje postrzeganie do panujacych warunków:))
  • Ritha 14.08.2019
    Dekaos Dondi :D chodzi mi o to, ze byc moze byloby lepiej zaaranzowac taka i taka scene, a my, ja, osobiscie pisze na zasadzie wczucia sie w sytuacje. No mniejsza z tym, to nie zarzut do Ciebie, ot glosno mysle :D
  • Dekaos Dondi 14.08.2019
    Teraz dostałem obuchem zrozumienia w łeb..
    Na podobnej zasadzie piszę dialogi. Dopada mnie początek, a później już nie planuję, pytań i odpowiedzi.
    Jeno ogólny zarys mam w głowie. Żeby było w miarę naturalnie.
  • Ritha 14.08.2019
    Dekaos Dondi noo, my tak samo..Szkic jest, kilka punktow "must have", reszta dzieje sie sama..Ja osobuscie staram sie nie oatrzec oczami narratora czy autora prowadzacego te historie, tylko oczami bohaterow. Skonocilam sobie juz kilka fabul przez to, ale licze ze a) cos sie moze na bledach nauczylam b) Can mla zastopuje, jak cos poknoce.
    Twoje dialogi to czyste flow zdaje się :D
  • betti 14.08.2019
    Ja tam nie wiem, o co draka. Bohaterów jest raptem kilku, mają imiona, charakterystykę na tyle wyrazistą, że bez trudu można dopasować pod konkretną osobę. Od pierwszego rozdziału minęło już trochę czasu, był czas się zaprzyjaźnić. Żeby to pierwszy rozdział, to rozumiem, ale teraz... Dziwne te zarzuty.
  • Okropny 14.08.2019
    To nie draka, rozmowa kulturalna ludzi na poziomie na temat wcześniej poruszany, yo
  • betti 14.08.2019
    Okropny, źle więc się wyraziłam... powinno być ''lekkie'' zamieszanie, ale może to też źle... wymiana poglądów albo własne racje. Co nie zmienia faktu, że tekst jest przejrzysty i zrozumiały.
  • Okropny 14.08.2019
    betti dla Ciebie*
  • Canulas 14.08.2019
    Nie no, coś jest na rzeczy ewidentnie
  • Ritha 14.08.2019
    UWAGA! ROZPISKA :D

    Na przykładzie tej części – po szpitalu łażą:
    Pike Sanders – facet, który zgwałcił Ann w kiblu
    Mekesh – portorykaniec, wafel Raya, był kelnerem w tej knajpie

    Po mieście łażą:
    Ray Bonnano – największy i najfajnieszy, właściciel tej knajpy, z której spierdalali
    Ann Liebersten – bab nie ma dużo, to chyba wiadomo

    W poprzedniej części mieliśmy natomiast:
    Nortona - ten co był pijany w sztok i dla relaksu wyłomotał podłogę (kumpel Pike’a, on jest normalny, ale… z kim się zadajesz itp.)
    Luna – ta z kolczykami
    Ernie Berstein – psychopata, zwyrodnialec, zrobił Lunie kuku

    Myślę, że Pike i Ernie najbardziej się mylą ludziom, a to dlatego, że obaj są napaleni, różnica polega na tym, że Ernie przy okazji robi większe kuku, jest głupszy, ale za to ma , ekhm, bujniejszą wyobraźnię

    Jeszcze raz:
    Ann, Luna
    Ray, Mekesh, Norton, Pike i Ernie
  • Ritha 14.08.2019
    A Norton się nazywa Greenwood (hm, drewno w nazwisku przypadkowe xd)
  • Canulas 14.08.2019
    Ritha, i taki tutirial pod każdą częścią
  • Ritha 14.08.2019
    Canulas no chyba nie pod poprzednimi, bo spoileruje deczko
  • Canulas 14.08.2019
    Ritha, hahaha
  • Ritha 14.08.2019
    Ewentualnie taki skrócony, żeby się nazwiska z imionami zgrywały :
    Pike Sanders
    Norton Greenwood
    Ernie Berstein
    Ray Bonnano
    Mekesh
    Ann Liebersten
    Luna

    ???
  • Ritha 14.08.2019
    Nie no. Myślę, ze tu wystarczy.
  • Canulas 14.08.2019
    Ritha, nie no :)
    Musimy po prostu dłużej o jednych. Przeplatanka odcinkowa, ale w obrębie danego odcinka - jedna osoba/grupa
  • Ritha 14.08.2019
    No okej. Ale następna będzie jeszcze przeplatana niestetyx
  • Ritha 14.08.2019
    Albo wybijmy połowe i bedzie łatwiej... :D
    Ok, ide, tyle offtopu. Rozpiska jest :)
  • Canulas 14.08.2019
    Ritha, tak, tak. Wiem. Napisana już, więc tak będzie.
  • kalaallisut 15.08.2019
    O dziękuję za rozpiskę :D dobra ściąga przyda się.
  • kalaallisut 15.08.2019
    Tak ogólnie. Jest to coś innego, czego nie czytałam jeszcze i za to plus. Sposób prowadzenia innowacyjny, lubię inności i dziwności więc to mi się z jednej strony podoba, chociaż z drugiej strony gdzieś tam z tyłu głowy dźwięczy mi dziwnie, i pojawiają się mieszane uczucia. Podoba mi się pomysł i nawiązanie do tego roku 2023. A resztę tak jak powiedziałam na sam koniec całościowo najlepiej spojrzeć i wypowiedzieć się, wtedy też pewnie wątpliwości i niepewności same się rozmyją. Ale mam pewien problem z wejściem głębiej, mnie zanurzam się, i to może wynikać też z faktu nie wiem z jakiś moich subiektywnych odczuć, sama przemoc dla przemocy bez ukazania czegoś więcej mnie chyba odrzuca i się blokuję.
  • Oki, Kall. Dziękujemy za wizytę i tak :) I powtórzę raz jeszcze, że zdajemy sobie sprawę, że nie każdemu siadzie :)
    Pozdrawiam
    R
  • Jestem i tu,

    "Cisza faktycznie przewiercała skronie, ale skoro liczba mieszkańców uległa denominacji, nic chyba w tym niezwykłego?" - denominacja liczby mieszkańców ;D obrazowo ujęte :)

    No, dokładnie dobrze, dobrze... Łażą, szukają mety... I natykają się na "zawiniątko". - zakończenia macie dobre, czy raczej kończycie w dobrym momencie :)
  • Ritha 16.08.2019
    O i jeszcze tu, umknelo mi.
    Dziękuje i tu, Agu. Nie wiem co moglabym dodac. Jestem mega śledziem dzis :3
  • marok 17.08.2019
    Heeej, nadrabiam zaległość :)
    Podobało się ale nieco mniej niż wcześniejsze. Ale tak ociupinkę. W bohaterach staram się nie gubić, a poza tym lubię wracać, żeby się upewnić, że to faktycznie jest ten, a nie tamten.
  • Canulas 17.08.2019
    Słusznie czynisz.
    Zorganizowanyś.
  • Super, Marokokok. Dzielnyś!
    Z bohaterów Cię przepytam niebawem :D
    Dzięki :)
  • RebelMac 17.08.2019
    Dalej jest dobrze - coraz lepsze dialogi. I chyba tyle, czytam następną część.
  • Fajno, Rebel.
    Dzięki piękne :)
  • pkropka 22.09.2019
    Siemanko :)
    "Niebo było dziwne. Jakby... bez definiowalnego je koloru." - głowy nie dam, ale bez definiującego je koloru, albo definiowalnego koloru. Definiowalny - dający się określić, dotyczy koloru, a nie nieba.
    "— Duszno tu?
    — Pytasz, czy stwierdzasz?
    — Stwierdzam.
    — Na pewno? Wydawało mi się, że widzę znak zapytania." - cudowna wymiana zdań łamiąca czwartą ścianę <3
    Ogółem część na poziomie. Zwolniona, mamy czas złapać oddech przed kolejnym szaleństwem.
  • Z tym definiowalny też obadamy wolniejszym czasem, interesująca rozkmina, hm, brzmi jakbyś miała rację.
    Tak, czwartą ścianę łamie Can, on umi :)
    Dziękujemy i tutaj :)
  • Adelajda 13.10.2019
    Końcówka intrygująca. Cisza przed burzą proszę państwa. Oby ich ta sierotka pożarła.
  • :D
    I tutaj też ukłon i dziękujemy :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania