-

-

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (40)

  • Hm, ciekawe. Przedziwnie działasz interpunkcją.
    Ja nie mówię, że dobrze albo źle, bo sama raczej intuicyjnie.
    Kompletnie nie rozumiem ułożenia przecinków, np:

    ''Kukułka na metalowych nóżkach, podskakiwała wymachując skrzydłami.'' - na jaką okoliczność tu jest przecinek?

    ''Eliksiry bulgotały w małych tykwach, podgrzewane na niskim płomieniu cienkimi rurkami przepływały wyciągi z ulotnych chwil.'' - na jaką okoliczność tu (przed ''cienkimi'') nie ma?

    Oryginalnie ugryzione te wylosowane.
    I dość ładne estetycznie opisy.
    I zadziwiająca interpunkcja :DD.
  • Szudracz 30.01.2018
    Pololi Z przecinkami doszłam do wniosku, nie do końca logicznego, że są tam gdzie ja pisząc zatrzymuje się na przemyślenia. :) To oczywiście żart. Nie wyczuwam kiedy je stawiać i pomocniczo ortografii. pl czasami pomaga.

    Wylosowane były twardym orzechami do zgryzienia. :)
    Dziękuję za wyrażoną opinię. :) Pozdrawiam:)
  • Kim 30.01.2018
    Hej !
    Ładnie napisane i tajemnicze. Trochę odrealnione, ale (chyba) w pozytywnym sensie. Wydaje mi się, że jest sporo osób lubiących czytać opowiadania napisane w takim stylu. Ja niestety mocno stąpam po ziemi, zatem tekst nie do końca do mnie przemawia. Ale nie bierz tego do siebie.
  • Szudracz 30.01.2018
    Kim Różnimy się środkami wyrazu, ale mi to nie przeszkadza. :) Rzadko kiedy chodzę po twardym gruncie. :)
    Dzięki, że mnie odwiedziłaś i pozostawiłaś po sobie ślad. :)
  • Kim 30.01.2018
    Na pewno rzucę okiem na pozostałe teksty. Pozdrawiam.
  • Szudracz 30.01.2018
    Kim Rzucaj, dopóki jeszcze wiszą, zamierzam zrobić przesiew. :)
  • Dekaos Dondi 30.01.2018
    Ciekawy opis ''człowieka czasu'' i reszty. Wystarczyło jedne wzdrygnięcie...i czas popłynął inaczej. I jeszcze mały zegarek wśród zakazanych mazi. Tak to rozumiem. Pozdrów ''Timemana'' :-> 5
    ''moje srebrne serce - odetchnął z ulgą''
  • Szudracz 31.01.2018
    Dekaos Przekaże pozdrowienia. Dzięki. :)
  • Aisak 30.01.2018
    rany, napisałam taki cudny komentarz, i mnie wysiupało :( już nie napiszę takiego samego:(

    bo napisałam, że ONIEMIAŁAM, i że gdyby ktoś inny podpisał tekst, to nie wiedziałabym, że to twój.

    i że jest coś tam coś klimatyczny i że scenariuszowy!
  • Canulas 30.01.2018
    "Ach to, tylko o jedno uderzenie gongu więcej, moje srebrne serce-odetchnął z ulgą" - odstępy przed i po myślniku.

    Klimatyczny i szalony. Ty masz o tyle dobrze, że musisz tylko wyćwiczyć formę zapisu, bo inne aspekty (Wyobraźnia, niepowtarzalna opisowość) już masz.
    Świetnie popieprzone.
  • Szudracz 31.01.2018
    Can Cieszy mnie to, że mogę sobie pozwolić na takie wybryki i nikt mnie nie potępia za to. :)
    Opornie mi idzie dostosowywanie się do ścisłych reguł w zapisie. Tak jak walczę z ortografia, tak samo ze stroną tech.
    Dziękuję i też uważam, że popieprzone. :)
  • Aisak 30.01.2018
    i dobrze byłoby, gdybyś tę mini opowiastkę przekuła na coś większego i koniecznie w formie scenariusza, żeby ktoś mógł nakręcić film fabularny lub animację w klimacie sf baśniowym.

    to był naprawdę wspaniały komentarz, który wspaniale podkreślał niezwykłość tego tekstu.

    no i tak.
  • Canulas 30.01.2018
    Aisak, łącze się w bólu, bo mi przed chwilą się zadziała tak samo. No kurwa!! Tylko mój komentarz był taki se.
  • Aisak 30.01.2018
    Can, to wina internetu, czy Opowi ma dość?
    chyba warto zapisywać najpierw w notatniku a później tylko wklejać.
  • Szudracz 31.01.2018
    Asiak Dałaś mi mocą motywacja do dalszego przemyślenia, żeby rozbudować tą miniaturę. Tylko kto się podejmie realizacji?:)
    Dzięki ogromne. :)
  • Szudracz 31.01.2018
    Aisak i Can To była złośliwość rzeczy martwych.
  • fanthomas 30.01.2018
    Prawie nic nie zrozumiałem,ale bardzo lubię takie teksty. 5
  • Szudracz 31.01.2018
    Fan Poniosło mnie trochę i tak wyszło. :)
    Dzięki:)
  • marok 30.01.2018
    Byłem. Przeczytałem i się zachwyciłem. 5
  • Szudracz 31.01.2018
    marok Bardzo mi miło i dziękuję. :)
  • Agnieszka Gu 30.01.2018
    Witam, Niecom się zakręciła, usiłując czytać ze zrozumieniem. Dopiero czytanie "z polotem" - przyniosło dobre rezultaty :)
    Pozdrawiam
    PS. Komentarz fanthomas'a powalająco szczery ;))
  • Szudracz 31.01.2018
    Agnieszka Wierzę, że nie było łatwe ,,rozszyfrowanie'' tego tekstu.:)
    Fan napisał co myśli i doceniam szczere podejście.
    Dziękuję za wizytę. :) Pozdrawiam :)
  • Margerita 31.01.2018
    pięć
  • Szudracz 31.01.2018
    Mar Dziękuję :)
  • Lancelot 31.01.2018
    hej :) lubię tematykę czasu. i lubię ten tekst. 5
  • Szudracz 31.01.2018
    Lancelot Buszowałam w sieci za Zmieniaczem czasu i wyskoczył mi żyroskop z klepsydrą H.Pottera.
    Później to już tylko programy naukowe i tak wyszło. :)
    Dziękuję i pozdrawiam. :)
  • Ritha 31.01.2018
    "- Wspomnienia, marzenia, wszystko przepadło! - przyszłość z przeszłością odbiła się głuchym dźwiękiem od ścian.
    Wypłynęli w innym wymiarze" - zacne

    Jesteś mistrzynią opisów, a poza tym jest spokojnie, klimatycznie i z bardzo dobrym zawarciem motywów. Podobało się :)
  • Szudracz 31.01.2018
    Ritha Dziękuję bardzo za uznanie. :)
    Zbuntuję się na tytuł mistrzyni, bo jeszcze czuję u siebie niedociągnięcia. :)
    Cieszę się, że do mnie zaglądasz. Pozdrawiam :)
  • KarolaKorman 31.01.2018
    Ciekawie to poprowadziłaś, super wyobraźnia, 5 :)
  • Szudracz 01.02.2018
    Karola Przez TW pewnie nigdy bym tego nie napisała, więc jest to jak dla mnie doskonała forma do rozwoju. :)
    Dzięki wielkie. :)
  • Canulas 01.02.2018
    Szudracz, miło i mnie. Mam nadzieję, że będziesz z nami non stop
  • Szudracz 01.02.2018
    Can Niczego nie mogę zagwarantować, ale chciałabym być z Wami jak najdłużej. :) Dzięki. :)
  • Canulas 01.02.2018
    Szudracz obiecuję, że nie wybiorę Ci haiku. Ciiii. Taki mały pakt. Nikt nie musi wiedzieć :)
  • Ritha 01.02.2018
    Wszystko widze! ;D
  • Szudracz 01.02.2018
    Can Jasne, nikomu nie powiem. :)
  • Szudracz 01.02.2018
    Ritha :)
  • Ritha 01.02.2018
    Szu :P
  • Canulas 01.02.2018
    I pospiskowali
  • Elorence 14.02.2018
    Masz swój styl, to jest pewne, bo lubisz pisać w tajemniczy sposób i zmuszać czytelnika do wytężenia umysłu.
    Świetnie operujesz słowami, aż zazdroszczę.
    Pozdrawiam :)
  • Szudracz 16.02.2018
    Elorence Dobra kobieto, nie ma czego zazdrościć, wież mi na słowo. :) Są tego plusy i minusy, ja bym czasami chciałabym pisać inaczej, ale prawie zawsze mnie ściąga, moja fantazja w swoje obszary.
    Dziękuję serdecznie. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania