.

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (28)

  • Hypokryta 16.03.2019
    Cykl bardzo fajnie się rozkręca. Sam pomysł stwarza wiele możliwości. Co z tego przewijania taśmy tył-przód w końcu wyjdzie?
    tak czy siak: 5/5
  • kalaallisut 16.03.2019
    Hypokryta dziękuję bardzo. Jak się nie wykończę to skończę. Opcji jest parę;) w sumie co ja gadam nieskończenie wiele, póki mózg i wyobraźnia nie siądzie;)) albo taśma się zatnie na jakieś kwestii i będzie w kółko odtwarzać. Podziękuj krasnoludkowi za pomoc w pewnej gadanej kwestii ;))
  • Hypokryta 16.03.2019
    kalaallisut Podziękowałem, ale siedzi teraz jakiś naburmuszony i obrażony i się do mnie nie odzywa. Że ponoć go ułomnego stworzyłem. A niby jaki miał być karzeł, jak nie ułomny?
  • kalaallisut 16.03.2019
    Hypokryta wiem!!!
  • kalaallisut 16.03.2019
    Co z nim zrobić i z nią;))
  • Wrotycz 16.03.2019
    Nastolatek z tą muszlą.
    Jak dla mnie za mało tu jej roli, za dużo zwykłości:) Protestuję!
    Pozdrawiam:)
  • kalaallisut 16.03.2019
    Bo to początek. A tego typu tekst muszę dłubać potwornie po parę razy. Teraz tylko muszla w tył przód.
  • Wrotycz 16.03.2019
    Spoko:)
  • kalaallisut 17.03.2019
    Wrotycz bo to w zwykłym życiu będzie magia...jak nie spartole pośpiechem oczywiście;)
  • Witamy kolejną część tekstu! :)
    Nie zapomnij wrzucić link do wątku z linkami :)
  • kalaallisut 18.03.2019
    Jak tylko jeszcze raz przeczytam te dwie ostatnie części i naniosę drobne korekty:) Dziękuję za przypomnienie;)
  • Justyska 17.03.2019
    Wszystko mi sie podoba procz dialogow. Wydaja mi sie usztucznione. W miare mozliwosci bede sledzic :))
  • kalaallisut 18.03.2019
    Witaj Justynka jest już ostatnia część więc jak tylko będziesz mieć czas i ochotę zapraszam:) Pozdrawiam
  • Pasja 17.03.2019
    Witam i tu
    Znowu spokojnie i nostalgicznie prowadzisz przez świat baśni. Z obłoków schodzi chłopiec z muszlą i trafia go strzała ąmora. Nie potrafi jednak poderwać dziewczynę. Ładnie opisujesz sceny, a najpiękniejsze jest zakończenie... jak ślad przechodzącej stopy brzegiem plaży zmywa napływająca fala. Nadzieja umiera. Bardzo skomplikowane jest życie osoby, która jest inna.
    Pozdrawiam
  • kalaallisut 18.03.2019
    Dziękuję Pasja że jednym rzutem przebrnełaś przez te trzy części. Już dorzuciłam ostatnią :)
  • Canulas 18.03.2019
    Helloł Kall

    "Zazwyczaj życiowe historie o miłości, pary zaczynają wielkim wybuchem namiętności, pragnień i marzeń, które nie znajdują spełnienia w codziennym życiu" – pierwszy przecinek chyba zbędny.

    "Zazwyczaj życiowe historie o miłości, pary zaczynają wielkim wybuchem namiętności, pragnień i marzeń, które nie znajdują spełnienia w codziennym życiu, dlatego po jakimś czasie kończą (je) jako dwoje obcych sobie ludzi.
    Nasza historia była inna. Nigdy nie byliśmy sobie obcy, nigdy też nie było wielkiego romansu. Tak naprawdę nasza historia nie ma początku ani końca." tu masz 2x "sobie". Moze w drugim przypadku: "dla siebie? - Przemyślałbym także eliminację słowa (je).

    "Czemu tu jestem? A tak. Próbuję poznać tu kogoś właściwego, tzn. szukam dziewczyny.  " - 2x (tu) – Drugie do kasacji.

    "Skończyłem po następnego drinka z myślą, że wezmę dodatkowego dla niej. " - Skoczyłem

    " Tak zgarnął mój ideał kobiecości spod nosa.  " - ogólnie w porzekadle brzmi: "sprzed", ale nie, że zmień. Ot, tak tylko.

    " Biegnę po schodach do góry. " - Odtąd przechodzisz w narrację teraźniejszą. Jeśli masz zamiar już przy niej pozostać, to ok. Wtedy cała przeszłość prowadziłą po prostu do tego momentu. Pamiętając jednak, że czasami masz problemy z czasami – wyjmuję.

    Widać, że celujesz w jakieś dziwne, dwutorowe deja-vu. Czytałem to o innych akcentach. Było "maślano:. Teraz jest uczciwe odrzucenie. Ciekawy zabieg. Ogólnie bardzo ładnie obudowane narracją, a i dialogi nie straszą plastikiem. Nie ma wstydu.
  • kalaallisut 18.03.2019
    Już obczajam
  • Canulas 18.03.2019
    kalaallisut łobczajaj
  • kalaallisut 18.03.2019
    Więc ano ano. Dziękuję za wyłapanie już zlikwidowane. No mam nadzieję, że się nie pogubię w tych czasach przy podróżach;)
    A co do zakończenia to było tak. Hypo zapytał co bym odpowiedziała jakby koleś na imprezie do mnie podszedł i tak zagadał. A ja... wystraszyłabym się i pomyślała że to jakiś czubek więc spławiła delikatnie. Tak uciekłam i od tego momentu potoczyło już się dalej. Cięcie za każdym razem jak coś pójdzie nie tak gdy chce się do niej zbliżyć - jeszcze raz jeszcze raz...

    Dziękuję Ci Canu!!!
  • Ritha 18.03.2019
    „Romanse żyją sercami wielu ludzi, sercami tych, którzy je piszą, którzy je czytają i którzy o nich marzą” – ładne
    „Schodzę z obłoków, badam wnikliwie siebie, co taki skórny wór wody, białka i hormonów właściwie chce” – to jest dobre
    Powtarzający się motyw muszli - spoko. Lecę dalej :)
  • kalaallisut 19.03.2019
    Ritga zresztą Can też macie wprawne oko do wyławiania w tekście muszelek, kamyczków, perełek, i glonów. Dziękuję
  • Mia123a 18.03.2019
    I witaj w trzeciej części! Znów coś innego, znów coś dobrego. Piękna taka miłosna opowiastka, świeża, nie mdla. Ciekawa. Trochę ten fragment skojarzyła mi się z filmem Czas na miłość. Nie wiem, jakoś cuś tak. Ale mniejsza z tym, bardzo na tak. Na 5 :)
  • kalaallisut 19.03.2019
    Mia masz taki w sobie fajne podejście jak cis czytasz i komentujesz, bije taki entuzjazm dziecka w bardzo pozytywnym znaczeniu to mówię. Tak tak o tym filmie gdzieś po drodze nawet wspominałam :) dziękuję
  • pkropka 22.03.2019
    "odkąd tylko przekroczyłem próg drzwi jego domu" - wykasowałabym drzwi. Ale to pod Twoją rozwagę ;)
    "Głębi, do której lepiej nie wrzucać kamieni, jeśli chce się zachować czystą twarz." - dobre :D

    Ciekawy motyw z muszlą. Już kilka razy spotkałam się z porównywaniem czasu do muszli, że wszystkie możliwe "nitki" prowadzą różnymi wydarzeniami w ten sam punkt. Chyba w coś podobnego celujesz tym, że i tak mu uciekła. Podoba mi się to, co czytam.
  • kalaallisut 23.03.2019
    Tak kropeczko. I tutaj dziękuję!!!
  • Agnieszka Gu 23.03.2019
    I kolejna część... No proszę,
    Nieźle, ale chwilami troszkę mi się dłużyło...
    Podlecę dalej
  • kalaallisut 23.03.2019
    Agnieszka :D super że przebrnełaś do końca!
  • 00.00 24.03.2019
    Czytam dalej. :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania