Ty!

Ty potrafisz czekać na niego.

Ty potrafisz nie odpuszczać i wybaczać.

Ty potrafisz patrzeć na niego nawet gdy Cię skrzywdzi.

 

Ty wiesz,że słowo jest najdroższe.

Ty wiesz,że kochasz tylko jego.

Ty wiesz,że często bywa źle.

 

Ty nie umiesz opuścić go bez słowa.

Ty nie umiesz odpuścić.

Ty nie umiesz usnąć gdy wiesz że jemu coś jest.

 

Ty rozumiesz jego rozpacz,ale i śmiech.

Ty rozumiesz,że często ma Cię gdzieś.

Ty wiesz że mogla byś skończyć dla niego z mostu..

 

Ty potrafisz, Ty wiesz, Ty nie umiesz i Ty zawsze rozumiesz,bo kochasz,bo pragniesz,bo chcesz dac tę cząstkę siebie. I choć boli Cię co często się dzieje jesteś silna ale wykonczysz w końcu siebie..

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Johnny2x4 12.03.2017
    Daję pięć za ciekawy koncept wiersza. Zawsze lubiłem zabawę słowem :) Tu umiejętnie zastosowane powtórzenia, zbudowały charakterystyczny klimat.
  • Mozdzus01 12.03.2017
    Nie zostaje mi nic innego więc niż podziękować :)))
  • Kakarotto 12.03.2017
    Ciekawy pomysł, bardzo dobre wykonanie. Nie ma się do czego przyczepić (może bardziej do spraw "technicznych" - gubisz spację po przecinkach). I jeszcze "mogła byś" chyba razem :) Poza tym, naprawdę spoko. 5, pozdrawiam.
  • Mozdzus01 12.03.2017
    Tak, wiem błędy niestety mi się zdarzają , jednak dziękuję bardzo i pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 12.03.2017
    Gdyby nie zwrotka ostatnia byłby wiersz do Boga. 5
  • Mozdzus01 12.03.2017
    Nie pomyślałam o tym,słuszna uwaga. Dzięki :)
  • D4wid 12.03.2017
    Moim zdaniem pomysł jest ciekawy, ale za dużo tego ,,Ty". Jakby zmniejszyć jego ilość to według mnie wyglądałby lepiej. Jednak i tak przyznam, że wiersz ma swój urok. Czuję, że wiersz lepiej by brzmiał jakby zakończył się na ,,Ty potrafisz, Ty wiesz, Ty nie umiesz i Ty zawsze rozumiesz,bo kochasz,bo pragniesz"
  • Mozdzus01 13.03.2017
    Możliwe, że masz rację. Ja jednak zadecydowalam, że wiersz będzie wyglądał tak. Dziękuję za opinię i pozdrawiam

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania