Ty Opowijczyku w Nowym Roku możesz zostać pierwszym zwycięzcą!

Zapraszamy Szanownych Opowijczyków do wzięcia udziału w XIX edycji LBnP.

Fabuła na opowiadanie to pomysł Justyski zwyciężczyni poprzedniej edycji.

 

Temat główny: Wieczna zima

Temat dodatkowy: zmarznięte dłonie (może być zawarty w opowiadaniu, lecz niekoniecznie)

 

Przedłużyliśmy termin i piszemy do 10.01.2019 do północy.

 

Dodatkowa atrakcja to niespodzianka?

 

Zastanówmy się! Bo warto być wyróżnionym przez Literkową.

Bierzemy Pióra w ręce i do boju Panowie i Panie.

 

Zapraszamy!

 

PiN

 

*więcej na temat konkursu w zakładce na Głównej-Literkowe Bitwy

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Neurotyk 01.01.2019
    Świetnie:)
  • Ritha 01.01.2019
    Ładnie Literkowa wystartowała w Nowym Roku, super :)
  • Uważam to za niesprawiedliwe. Robiłem wszystko aby dotrzymać terminu i z powodu braku dodatkowego czasu, wrzuciłem do bitwy tekst nie do końca gotowy. Teraz kolejni uczestnicy mają znaczną przewagę nad tymi, którzy oddali prace na czas. Życzę wszystkim udanego pisania, ale ja wycofuję swój tekst z zabawy.
  • Autorze kochany. Niejednokrotnie przesuwaliśmy termin i było wszystko ok. W związku ze świętami postanowiliśmy wydłużyć termin.

    Akapit Trzeci

    #Autorze, zgłosiłeś już opowiadanie linkiem, ale chciałbyś poddać je kosmetyce, wdrożyć rady czytelników? Nie ma sprawy – zadbaj tylko o to, by nie zmieniać treści opowiadania w trakcie trwania głosowania.

    Więc nic nie stoi na przeszkodzie poprawiać tekst.

    Przemyśl jeszcze raz swoją decyzję. Prosimy bardzo.

    PiN
  • Pasja 01.01.2019
    Matrycy uśmiechnij się i bądź sobą. Oddaj tekst i baw się dobrze razem z innymi. :(
  • Pasja 01.01.2019
    Maurycy*
  • Canulas 01.01.2019
    Propsy dla literek. Maurycy, nie pękaj na robocie.
  • Zaciekawiony 01.01.2019
    Niezły pomysł. Mam pewien pomysł na tekst, ale to się tak łatwo nie pisze.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania