.

 

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Ogonisko 10.04.2019
    " wysunął dłoń w kierunku mojej szyi i zaczął okrężnymi ruchami dotykać mi szyję. To było takie uczucie jakby mi masował szyję."

    " Po chwili wsadził mi palec w brzoskwinkę, który wszedł jak w masło." - moje ulubione.
  • Light 10.04.2019
    Zdecydowanie o szyi wygrywa.
  • Kocica69 10.04.2019
    Faktycznie teraz jak to przeczytałam to aż się zarumieniłam. Już edytuję tą gafę :P.
  • Ogonisko 10.04.2019
    stosuj synonimy, by w miarę unikać powtórzeń typu szyja-szyja. Może coś takiego, "wysunął dłoń w kierunku mojej szyi, i zaczął kreślić opuszkami palców powolne kręgi na moim (jeszcze ubranym) ciele. Poczułam się, jakby chciał bardziej posmarować sobie kanapkę masłem, anieżeli rozpieścić moją szyję. "
    Nie chcę cię urazić tutaj, tym bardziej zniechęcić do pisania. Podoba mi się, ten twój nieświadomy, trochę prymitywny dadaizm.
  • Kocica69 10.04.2019
    Dzięki, każdą radę chętnie przyjmuję. Wezmę to pod uwagę i w następnym opowiadaniu tego typu zastosuję się do twoich rad :)
  • Canulas 10.04.2019
    Można coś tu technicznego, że dialogi z małej i w ogóle, ale. jakie to ma znaczenie. W tekstach porno otoczka, poza samym pierdoleniem, tez jest ważna, jeśli nie ważniejsza.
    3 za, nie wiem, odwagę? Albo nie wiem, ale trzy.
  • Kocica69 10.04.2019
    Już dawno chciałam dodać takie opowiadanie. Dobrze, że tutaj ktoś pisze to co myśli bo ja każdą opinie doceniam. Zobaczymy jakie będzie kolejne ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania