,, Tylko miłość "

Znowu piszę długi list do ciebie nie wiem czy przeczytasz go?

Chciałbym znaleźć swoje miejsce.

Nasz serca które, nie chcą nam wyznaczyć wspólny dalszy los.

Chciałbym znów zobaczyć cię mieć nadzieję że, jeszcze coś czujesz do mnie.

Myślę o chwilach które, spędzaliśmy sami, wieczne szczęście, wtedy nie ważny był, czas.

Teraz kłócimy się, każdego dnia czasem znikam i mnie nie ma najgorsze jest, to że nie mogę zapomnieć o tym jak bardzo kocham cię.

Mam złe przeczucia...

To nie ja złapię za rękę gdy, zły dzień.

To nie ja pocałuję gdy, straszny sen.

Odejdziemy udając że, nigdy nie znaliśmy się.

Odchodząc nie będziemy, się odwracać lepiej będzie, dla nas.

Byliśmy do siebie bardzo przywiązani, wiedziałem że, w końcu sznur pęknie któreś z nas gdzieś odejdzie.

Łaczymy się, żeby potem się rozdzielić?

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • blaackangel 18.04.2017
    Bardzo fajny tekst :) Ode mnie 5
  • Nieznana 19.04.2017
    Dziękuje będę się o starać pisać same dobre teksty jestem nowa ale, próbuję
  • Robert. M 22.05.2017
    A ja bardzo lubię dostawać listy, wszelkiego rodzaju wiadomości, dotyczące prywatnych chwil, namiastkę tego, co zostało tylko w pamięci, ale można to pielęgnować przez taka formę przekazu myśli. Szkoda, że tak w telegraficznym skrócie, właściwie powiadomiłaś o tym, co stało się udziałem nadawcy listu, a ja liczyłem na dłuuuugi wywód. Pozdrawiam Aniu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania