Tylko z tobą

Może

Średnia ocena: 3.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Lechosław_Kerner miesiąc temu
    Tak mi przyszło do głowy, jak kobieta pisze erotyki to jest romantyczną zwiewną niewiastą, która nie boi sie pokazać z tej erotycznej strony... A jak facet to zaraz niezaspokojny zwyrol pewnie z małym penisem....
    Akurat taka mnie naszła refleksja a akurat trafiło na twój wiersz. I zastanawiam się czy takie postrzeganie jest zemstą za to, że jal kobieta ma wielu to k... A jak facet ma wiele to super gość i ogier?

    Czy może czasy się zmieniły i moje zastanawianie się nad tym jest bez sensu? Bo sam pisuje i lubie tematykę tę.
  • amazonka miesiąc temu
    Ja nie mam żadnych przemyśleń i skojarzeń w związku z osobą, która pisze erotyk. Świat chyba trochę poszedł na przód i chyba wszystko jedno, czy to piszę kobieta czy mężczyzna. Dla mnie jest ważne, żeby było napisane subtelnie, bez rozdzierania szat. Pozdrawiam serdecznie.
  • Lechosław_Kerner miesiąc temu
    amazonka dziekuje za odpowiedz. Tez uwazam, ze mozna opisac nawet najwieksza fanaberie erotyczna, obrzydliwa nawet w sposob taki, ze nie kazdy nawet sie domysli czy aby na pewno to o to chodzi. Lubie tak. Pozdrawiam.
  • wikindzy miesiąc temu
    No tego...
  • ZielonoMi miesiąc temu
    Nijako to wyszło.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania