Układanka

Czego oczy nie widzą temu sercu nie żal, myślał sobie biedny dzieciak.

Szczerze? Bardzo się na tym przejechał...

W oczach nienawiść prowadząca do celów nieludzkich, wręcz dosłownie okrutnych.

W sercu ostra igła, przekuwająca uczucia, zastępująca trupem.

Zwierze, samiec który powstał z bólu, żywiąc się cierpieniem osób trudnych do zrozumienia, jednak słabych psychicznie.

Wielokrotnie karany, zmieszany ze złem, bardzo korzystnym dla otoczenia.

Aż do momentu w którym poznaje istotę żywą do której darzy najgłębsze uczucia, prosto z serca, którego wcale nie miał.

Dostrzega w nim piękno... Kiedy w jego duszy wrze jedynie piekło.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Tjeri 05.08.2019
    Mimo wysiłków - ciężko mi to nawet konkretnie podsumować (w sensie wyłuszczenia wad). Jest to po prostu słabe w formie i treści.
  • Szanuję twoją wypowiedź, jak najbardziej, i będę starała się bardziej pokazać w treści oraz formie na czym polega moje małe ,, coś", więc dziękuję.
  • nimfetka 05.08.2019
    Ciężko mi ocenić. Nie wydaje mi się to słabe, ale trochę jakby na siłę refleksyjne.
    Ale nie ma strasznej biedym
  • nimfetka 05.08.2019
    biedy*
  • Dziękuję bardzo, postaram się lepiej pisać.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania