Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

Ukryta euforia

To ona sprawila ze po scianie ciekla krew. Czysta i intensywna jak po grzechu. Ostry zapach przenikal pokoj i pobliskie okolice. Nikt nie znal przyczyny. Nie musial jej znac. Tylko ona napawala sie tym aromatem. Swieza i nieskalana niczym mlodosc. Przypominala jej o pamietnej chwili, ktora byla zarowno katem jak i nuta romantyzmu. Dalo sie odczuc niewatpliwie mnostwo aforyzmow wyciekajacych z zaledwie czastki wspomnien. Zamiast przywolywac stado wilkolakow, wolala nasycic sie jej obecnoscia ktora miala wyraz zachety przed nieznanym. Z czasem intensywnosc zaczela zamieniac sie w jad ktory tylko otepial i mieszal zmysly. Krew byla jak znamie. Znala swoje miejsce...

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Oia 10.07.2017
    Podoba mi się ta tajemniczość, jednak tekst jest nieco za krótki dla mnie. Ale i tak jest dobrze ;) Dam 5
  • Freya 10.07.2017
    Masz jakiś problem z poprawnym zapisem w języku polskim i nie bardzo rozumiem czemu. To znaczy; ą, ę, ć, ł, ó, ś, ż - musisz coś z tym zrobić. Nawet jeśli jest to obca klawiatura bez polskich znaków, to przecież wystarczy ściągnąć sobie; Słownik języka polskiego i teges, a na telefonie to już w ogóle żaden problem ze zmianą klawiatury. Pozdrawiam. ;)
  • KarolaKorman 10.07.2017
    Tekst niezły, ale te literki :( Pozdrawiam :)
  • Pan Buczybór 10.07.2017
    Język polski w niepełnej wersji. Ogonki trzeba poprzylepiać, bo tekst na tym traci.
  • fanthomas 10.07.2017
    Za krótkie. Nie wiadomo, co, gdzie, kiedy.
  • Kocia 23.07.2017
    Dzieki za info:)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania