.

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • kalaallisut 21.02.2019
    Uśmiech zostawiam tym razem:)
  • Artboqk™✍ 26.02.2019
    Witaj kalaallisut :-) Dzięki i to bardzo miłe, pozdrawiam!
  • franekzawór 21.02.2019
    zabawa słowem
  • Artboqk™✍ 26.02.2019
    Witaj franekzawór :-) Tak, trochę w tym zabawy, ale też z ważną myślą.
    Dzięki za odwiedziny, pozdrawiam!
  • Agnieszka Gu 21.02.2019
    Witaj,
    Lekkie, chwilami zastanawiające, subtelne.
    Pozdrawiam :)
  • Artboqk™✍ 26.02.2019
    Witaj Agnieszka Gu :-) Miło, że zajrzałaś. Cieszę się, że pewne fragmenty wzbudziły refleksje i pobudziły do zastanowienia się. Pozdrawiam!
  • TseCylia 21.02.2019
    Bardzo na tak dla wiersza. Krótkie frazy tutaj świetnie skonstruowane - szybko "wkręcaja" w nowe znaczenia, jak choćby ten fragment:
    "dzwon
    zabił
    się
    uderzając
    w krtań" - świetna żonglerka słowami i znaczeniami; malowania kilku obrazów jednocześnie.

    Pozdrawiam.
  • Artboqk™✍ 26.02.2019
    Witaj TseCylia :-) Dzięki za uważne czytanie i wybranie sobie fragmentu, który rzeczywiście w wierszu ma swoje znaczenie. No i cóż bardzo mi się podoba użyte przez Ciebie słowo: "żonglerka", bo w istocie tak wyszło ;-) Dzięki za fajny i trafny komentarz! Pozdrawiam :-)
  • Pasja 21.02.2019
    Witam
    Czyżby powrócił Artbook?
    Uprowadzenie myśli i zapomnienie ich tożsamości jest kradzieżą, ale za to jaką elegancką profesją. Z klatki jak ptaki wylatują słowa,bo nie odbierzesz im wolności.
    Pozdrawiam
  • Artboqk™✍ 26.02.2019
    Witaj pasja :-) A no wróciłem. Potrzebowałem chwili wytchnienia ;-) Trochę zabrałem się "za porządki" na wcześniejszym koncie i tak jedne wiersze usunąłem inne zostawiłem i okazało się, że nieźle wykropkowałem większość. Przyszedł czas na założenie nowego konta ;-)

    Co do twojego komentarza, to bardzo w punkt. Szczególnie ta z klatką. Jak daję słowom wolność, to tworzą bardzo ciekawe obrazy...
    Pozdrawiam i bardzo miło, że odwiedziłaś :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania