Usypianka utulanka - drabble?

Mówisz: przywalisz mnie łapką?

Tak. Przywalam cię łapką. Łapką? Nieeee... Łapą!

Łapa ma wszystkie moce nocy. Jest jak wielki, senny niedźwiedź. Pogrąża w niemoc, bezruch i błogość. Zanurza w ciszę. Unieruchamia jak kaftan (tak w nim bezpiecznie - wiem to na pewno - mierzyłam), otula jak miękkie futro. Obciąża powieki tonami piasku. Zakleja oczy i usta.

Wrzuca jednym bez-ruchem w ruch machiny innego świata. Tego w twojej głowie. Tylko chwila i śpisz jak dziecko. W bezruchu, równo oddychając - istniejesz, powoli toniesz w gwiazdach.

Cały świat zamiera, zatrzymuje się, odpływa. Śpi.

 

I tylko łapa nie śpi.

 

Łapa kradnie twoje sny.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 10

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • Berkas 16.07.2019
    Gdzie mi tu spaniu, jak ja dopiero wstałem. Do łóżka mam już daleko, a tu pac łapką.
  • JamCi 16.07.2019
    Znaczy łapa działa :-)
  • Berkas 16.07.2019
    JamCi działa, ale w pracy jestem - łapy przy sobie.
  • JamCi 16.07.2019
    Berkas hehehe
  • Berkas 16.07.2019
    JamCi :D
  • yanko wojownik 16.07.2019
    Podoba mi się mroczniawość, podlanie poetycznością też - również. Metaforyzacja kaftanowa i rozbawia, nieśpiąca łapa.
  • JamCi 16.07.2019
    Podziękował. Miło :-)
  • Canulas 16.07.2019
    Dość dziwne, ale fajne. Łapa.
  • JamCi 16.07.2019
    Dziękuję. :-)
  • Angela 16.07.2019
    Tak się jakoś cieplutko i sennie zrobiło, aż sama mam ochotę się zdrzemnąć : )
  • JamCi 16.07.2019
    Czyli wyszło to, czym miało być :+) dziękuję.
  • Dekaos Dondi 16.07.2019
    JamCi→Oj oj nie wiem czy tak słodko. Jakby Łapa miała dwie łapy. Jedną przytula a drugą kradnie sny.
    Ale po obejrzeniu odda. Nie będzie taka:).
    Fajne drabble. Takie specyficzne - obrazowe z lekka niepokojące:) Pozdrawiam:)-5
  • JamCi 16.07.2019
    Odda, tylko się trochę ponurza, wytapla :-). Ale jakby nie było niespodzianki to by nie było drabbla. Wszak o niespodziankę chodzi Czyż nie? Dziękuję. :-)
  • betti 16.07.2019
    Przepiękne drabble. Tyle tu treści w kilku słowach... taka łapa do usypiania, to super pomysł. Dasz w łeb i po sprawie... święty spokój.
  • JamCi 16.07.2019
    Dziękuję za odwiedziny i komentarz.
  • piliery 16.07.2019
    Nikt mnie nigdy nie straszył łapą. Więc się nie boję. Swoich snów nie oddam. Moją są częścią i żadna łapa... Tak w pierwszej chwili ale... Może... Nie strasz nią dzieci przed snem.
  • JamCi 16.07.2019
    Nie bój.
  • Pan Buczybór 17.07.2019
    Trochę jestem spóźniony, ale bardzo fajne drabble. Ciekawy koncept i solidne wykonanie
  • JamCi 18.07.2019
    Dziękuję miło mi. To moje pierwsze :-)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania