Uwaga wegaetarianie i nie tylko.. (film drastyczny :c )

Przeglądałam facebooka. Jedno a potem drugie zdjęcie koleżanki z klasy. Post a potem drugi. Nagle link do artykułu. Z czystej ciekawości weszłam i..to co zobaczyłam na filmiku, odebrało mi mowę.. obejrzałam pierwszą część mianowicie reakcję ludzi na tajemnicze wideo..Później pokazano to co oglądali ludzie (z własnej woli).. Nie obejrzałam nawet połowy. Poleciały mi łzy, ale pękłam dopiero kiedy zobaczyłam jak podcinają krowie gardło na żywca.. Wisiała..Tak okrutnie została zabita! Ci ludzie tak zwinnie łapali i zabijali te zwierzaki. Te maszyny. Wegetarianie mogą mięsa nie jeść ale co z tego jeżeli te zwierzęta i tak zostaną tam zabite?!

Jak to zostało ujęte w materiale (link poniżej), przejście pojedyńczych jednostek na wegetarianizm nic nie zmieni!

Więcej słów nie mam..Jeśli chcecie, możecie sami pzeczytać artykuł i obejrzeć film. (Nikogo nie zmuszam) :\ :( :'(

 

Link: http://www.anonimove.com/zostan-wegetarianinem-a-zwierzatka-niech-dalej-sobie-zdychaja-w-cierpieniach/

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (38)

  • Ekler 15.06.2015
    biorę się za oglądanie, może mnie przekona
  • xnobodyperfectx 15.06.2015
    Mięcho jest dobre, nic tego nie zmieni. Nawet śmierć krówek, wszystko się rodzi z jakimś przeznaczeniem.
  • Ekler 15.06.2015
    Oczywiście, że jest dobre i autor tekstu wcale nie zabrania Ci go jeść :) Trzeba najpierw przeczytać artykuł.
  • Anonim 15.06.2015
    Obejrzałam ten film i mogę cie z czystym sumieniem zapewnić, że w Polsce tak to nie wygląda ;) Są ściśle określone zasady, a jeśli ich się nie przestrzega są na to kary, które po prostu nie opłacają się hodowcą :D Może i wyrywają świnką kiełki, kastrują i obcinają ogonki, ale jest to robione w sposób dla nich bezpieczny. Robi się to po to, by zapobiec walkom między rodzeństwem. Krowom również wypala się zalążki rogów, ale na filmie po prostu wszystko źle wykonują. Żadnym zwierzakom nie podrzyna się gardeł ani nie skręca karku. Są one bezboleśnie usypiane. Słowem - skoro film nie pochodzi z Polski to nie ma czym się przejmować :D Ale żem się rozpisała XD
  • xnobodyperfectx 15.06.2015
    No co ty nie powiesz. ;) Tylko stwierdzam fakt.
  • Anonim 15.06.2015
    Hodowcom* gomene XD
  • Anonim 15.06.2015
    Tiaaa a pamieta ktos medialna nagonke na uboj rytualny sprzed 3 lat? Kiedy to "pokojowi i milosierni"(tfu) wyznawcy judaizmu domagali sie by w NASZYM kraju wolno im bylo podżynac gardla zwierzetom bo tego wymaga ich pseudo-religia. Na szczescie wygral rozum i żydostwo zostalo kopniete w dupe i teraz niech wypieprzaja do izraela czynic swoje chore rytułały rzeźnicy jebani - -
  • KarolaKorman 15.06.2015
    widziałam wiele takich filmów, ale też lubię mięsko :)
  • Chris 15.06.2015
    Wegetarianizm jest dobrą wolą każdego. Ja tego nie stosuję ponieważ w takiej diecie zawsze będzie brakować niektórych składników, a dobre mięcho zawsze siądzie. Nienawidzę za to bestialstwa! Zwierzęta jako istoty piękne i niewinne są traktowane jak posiłki, którymi się stają. Serce mi pęka gdy się podniesie choćby rękę na psa a co dopiero mówić o mordowaniu. Królestwo zwierząt zawiera o wiele więcej czystych dusz niż nasz ludzki świat pełen zgnilizny, moralnego upodlenia i bezsensownej przemocy. Uczmy się od naszych zwierzęcych przyjaciół ;)
  • Anonim 15.06.2015
    Chris dobrze gada, polać mu :)
  • Anonim 16.06.2015
    "Rozwój jest jak stado świń..."

    O ile jestem przeciwko bestialstwu i bezsensownej przemocy (werbalnej, fizycznej, psychicznej, jakiejkolwiek). O tyle denerwuje mnie, że takie artykuły zawsze są pisane "na jedną stronę" i na jedno kopyto, byleby zaszokować, przesadzić, demonizować.

    Z innej strony: mam przyjaciółkę wegankę i odżywia się, wygląda i czuje bardzo dobrze, więc argument diety dla mnie również odpada - ba, podziwiam ją w tej decyzji i cieszę się, że jej wychodzi na zdrowie. Co mnie jednak cieszy bardziej: nie traktuje tego jako walki w słusznej sprawie, tylko życiową decyzję. I tak powinno być. Przedstawiać wegetarianizm jako jedyną słuszną walkę o życie czegokolwiek, to jak wmawianie gepardowi, że sałata zasmakuje mu bardziej niż gazela. Bullshit.
  • Anonim 16.06.2015
    Chris, Ślepiec i (niestety) Jared - muszę wam polać! Dobrze gadacie XD Też nienawidzę takiego bestialstwa. Czasem nawet nie rozumiem po co ludzie wymyślają te wszystkie wilkołaki, wampiry itd. skoro największą bestią na świecie pozostanie człowiek. Wystarczy spojrzeć na sprawę sprzed kilku lat, kiedy to w TV pokazali jak morduje się małe foki, a następnie obdzierali je (nawet te jeszcze żywe) ze skóry, albo też to jak niektórzy właściciele traktują swoje psy, koty. Media nagłaśniają takie sprawy, ale prawo nic z tym nie robi, a jak już to dostają niewielkie kary, jakby zwierzęta nie czuły bólu.
    No i zboczyłam z tematu XD
  • Anonim 16.06.2015
    Ale przecież wiadomo, czemu ludzie wymyślają potwory i bestie - bo wtedy sami sobie wydają się niej potworni i straszni. Poza tym nie bez powodu najstraszniejsze potwory to nie takie, które są bestiami, lecz takie, które przypominają ludzi.

    Jestem przeciwko bestialstwu, bezsensownemu mordowi i głupim wojnom. Nie rozumiem ludzi, których bawi przemoc wobec zwierząt. Jednak nie ma mowy bym przeszedł na wege, jakiekolwiek. Po prostu - za bardzo lubię mięso.

    A polewaj, śmiało :D
  • Anonim 16.06.2015
    Czekaj - "przecie wiadomo" zmienam na "MOIM ZDANIEM", bo jeszcze ktoś mnie weźmie za specjalistę :)))))
  • Anonim 16.06.2015
    Spoko zią XD
    *przygotowuje fontannę tryskającą procentami*
    Wiadomo, że ludzie z reguły uwielbiają mięso, bo w końcu jesteśmy wszystkożerni :D Byle żeby nie przesadzać. Warto jest przejść raz w roku na wegetarianizm na kilka miesięcy, bo wtedy łatwiej usunąć toksyny z ciała ^^
  • Anonim 16.06.2015
    W sumie.
    Ja polecam jedzenie sałatek z mięsem. Ogólnie sałatki >>>> samo mięcho dla mnie :) Wolę sobie zrobić sałatę rzymską z kurczakiem w miodzie, pomidorkami cherry, ogórkami i czerwoną cebulę niż jeść to osobno.

    Ale, ale, co mnie ciekawi - jakie toksyny? Nie znam się, nie wiedziałem, że jakieś toksyny krążą po ciele od mięcha.
  • Anonim 16.06.2015
    Toksyny nie muszą być z mięcha, choć mogą jak w np. konserwowanym mięsie. Mogą również pochodzić z leków syntetycznych, domowych detergentów, spalin, wody, ze wszystkiego ;) W każdym razie jedząc warzywa i owoce łatwiej się ich pozbyć choć oczywiście mięso też jest potrzebne w codziennej diecie.
    Nie wiem dokładnie, dlaczego najlepiej na pozbycie toksyn działa dieta owocowo-warzywna, ale może zapytam się w szkole i czegoś się dowiem ^^
  • Anonim 16.06.2015
    Nie wiedziałem. :P
    Masakra, jak żyć. Jakąś dietę muszę sobie załatwić. Albo trzy, bo jedną się nie najem.
  • Anonim 16.06.2015
    Haha Shiroi taka mONdra XD
    Choć z dzisiejszymi warzywami i owocami jest ten problem, że są modyfikowane genetycznie :( Człowiek aż nie wie co zrobić bo i tak źle i tak niedobrze, ech...
  • Anonim 16.06.2015
    Akurat GMO jest, moim zdaniem, potrzebne. Bardziej pomaga niż szkodzi - kiedyś siedziałem w temacie (robiąc prezentacje na studiach o tym) i wychodzi na to, że większość zarzutów to "łebskie myślenie". Wiadomo, ludzie nie ufają, bo źli naukowcy powiększają o 200% pomidora, ale wolę to, niż głodówkę, bo trzeba czekać na naturalne.

    No chyba, że jakiś doktor od Frankensteine dorwie się do tego i wtedy pomidory zaatakują ludzi.
  • Anonim 16.06.2015
    Mam rozwiązanie - czekolada! Czekolada nie szkodzi aż tak bardzo, nie jest modyfikowana genetycznie, dostarcza białek (Aczkolwiek jestem na nie uczulony...więc dla mnie też odpada, ale smacznego Shiroi!) :D
  • Anonim 16.06.2015
    Nie znam się zbytnio na modyfikacji genetycznej, ale wiem mniej więcej na czym ona polega. W każdym razie z pewnością nic nie zastąpi produktów ekologicznych. Słyszałam o osobach, które zaczęły na własną rękę hodować warzywa i mniej dzięki temu chorują.
    Poza tym możesz mieć rację, ale niekoniecznie. Nie wiadomo co nam dodają do jedzenia. Przykładem są kupne śmietanki do kawy. Zawierają one związki, które mogą powodować raka.
    Atakujące pomidory skojarzyły mi się z bajką "Klopsiki i inne zjawiska pogodowe 2" XD
  • Anonim 16.06.2015
    Czekolada! Kocham czekoladę :3 Szczególnie gorzka jest zdrowa dla organizmu XD
    Serio masz uczulenie? o.O A jakie masz objawy jak ją zjesz? (Wiesz, jestem na weterynarii i mamy właśnie o układzie odpornościowym XD)
  • Anonim 16.06.2015
    Dobrze, że nie używam śmietanek. Swoją drogą ostatnio gdzieś widziałem niezłe porównanie, że picie kawy wywołuje raka i picie kawy zapobiega rakowi. Science, biaaaatch! :D Ogólnie to już nie wiadomo co raka wywoła, bo nawet energia kosmiczna może. Chyba Lotto.

    mam skazę białkową, miałem ją do 10 roku życia, potem zanikła. Wróciła półtora roku temu. Jak wypiję mleko, zjem za dużo czekolady mlecznej, chleba zwykłego, a nie ciemnego, batonika, moje ukochane mleczko czekoladowe, jajka (WHY GOD WHY), cokolwiek zawierające wysoko stężone białko, to od raz skóra czerwona na zgięciach (łokcie, kolana) i ramionach, nogach, swędzi i piecze. Dzisiaj nie mogłem spać, tak mnie swędziało, mimo leków (no dobra, zjadłem milkę wczoraj, mea culpa). Organizm broni się przed białkiem i nie rozkłada go dobrze, więc mi to wyskakuje jako atopowiec :( maści, nie maści, tabletki, leki codziennie. A te maści tańsze strasznie capią. Jak cap.

    ja również się nie znam, specem nie jestem, ale akurat mam paru znajomych, z którymi często poruszałem temat i wyszło prosto - bez GMO warzywa i owoce zdychałyby po jednym dniu, nawet by nie zdążaliby dowieźć do sklepu. A nie wrzucają nic, co by MOCNO szkodziło człowiekowi (albo bardziej niż mięso), bo wtedy takie sankcje by laboratoria dostały, że nie ma przebacz. Więc raczej żadnego uranu nam tam nie wcisną ;D

    Ale bez dwóch zdań, że własne warzywa z ogródka >>> hodowlane masowo. Ile razy u babci buszowałem i wcinałem brudne rzodkiewki, truskawki, morele, jabłka (zimówki
  • Anonim 16.06.2015
    paru znajomych/kumpli pracujących w "branży" GMO* którym akurat ufam.
  • Anonim 16.06.2015
    PS. Dodam jeszcze, że oni sami przyznają, że nie jest to koniecznie zdrowe, ale jest to mniejsze zło. Więc oboje mamy trochę racji, Shiri :)
  • Anonim 16.06.2015
    Atopowe zapalenie skóry, współczuję :( Ech, skoro muszą wciskać to niech przynajmniej nie przesadzają XD
    Jeśli cię to pocieszy to podobno biała czekolada aż tak nie uczula, ale nie jest tak dobra:/
  • Anonim 16.06.2015
    Dzięki, przyzwyczajam się jakoś ;D No lepiej, by nie przesadzili, nie mam ochoty zostać jakimś zombie czy coś!

    OOoooo, to gucio, dzięki! :D dałbym buziaka, ale chyba wyczerpałem miesięczny limit xD
  • Anonim 16.06.2015
    Spoko, ale nie jestem do końca pewna czy to prawda :D
    Choć w sumie apokalipsa zombie powstałych przez zmutowane warzywa mogłaby być ciekawa... XD
    Buziak? o.O To zostaw dla Nat ;)
  • Anonim 16.06.2015
    Sprawdzę!
    Taaa, miała być zombie apokalipsa, powrót dinosiów, szatan, omen, kosmici, potwory z głębin oceanu, atomowe post-apo, meteory... A tak po prostu zginiemy z rąk krwiożerczej brukselki.
  • Anonim 16.06.2015
    Krfawa brukselka :D
    Daj znać jak poszło z tą białą czekoladą XD Sama jestem ciekawa ^^
  • Anonim 16.06.2015
    Temat na drabble? Vege-apokalipsa?
  • Anonim 16.06.2015
    Te, to może być serio dobre *.* Oryginalne! Aż muszę coś wymyślić XD
  • Anonim 16.06.2015
    Też rozmyślam właśnie :D rzuć tematem, ja już za dużo razy dawałem :)
  • Anonim 16.06.2015
    To może "vege-apokalipsa" od ciebie, a ode mnie... Nie wiem, poza nożyczkami nie mam nic innego we łbie, a nożyczki już były :(
  • Anonim 16.06.2015
    Dałem jako wspólny ;)
  • Anonim 16.06.2015
    Widziałam ^^
  • Kochać. ? 19.06.2015
    O..Matko.. XD I kilka minut wycięte z życiorysu :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania