uwaga zły poniedziałek

poniedziałek jest dziki

poniedziałek jest zły

 

poniedziałek ma bardzo

wielkie kły

 

kto na swojej drodze

poniedziałek spotyka

 

ten kuli się w sobie

o cień własny potyka

 

i choćby przyszło

stu terapeutów

 

freudów i youngów

i innych ekspertów

 

i choćby każdy

nie wiem jak się wytężał

 

to nie pomogą

taki to ciężar

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (171)

  • Angela 17.09.2019

    Nie wytrzymałeś jak widzę, żeby w poniedziałek ludkom o poranku wstawić. Bardzo fajny ten wiersz i prawdziwości
    mu odmówić nie można. A jutro środa, a jak to mówią: środa minie, tydzień zginie : )
    Pozdrawiam.

  • sensol 17.09.2019

    dzięki! od środy z górki. bałem się że zapomnę w poniedziałek. dlatego dzisiaj wstawiłem.

  • ania_marzycielka 17.09.2019

    Ach te poniedziałki :D Fajny wiersz, z humorem. Pozdrawiam :)

  • betti 17.09.2019

    A co Ty motywami bajek dla dzieci wiersz piszesz? Widzę tu i Brzechwę [Dzik] i Tuwima [lokomotywę]. Dosyć dziwne.

  • betti 17.09.2019

    Nie bajek tylko wierszy. Połowa z Brzechwy, a druga z Tuwima.

  • puszczyk 17.09.2019

    Morału to w każdym razie nie ma.
    A jak się ktoś potyka z zawodowcami, to powinien mieć pomysł na podsumowanie /zaskakujące/dobre/śmieszne/ od czapy/ jakiekolwiek
    Tu nie ma nic, czyli nic.

  • Ritha 18.09.2019

    :DD
    To cale jest moralem, puszczyk. Całe, calutkie.

  • puszczyk 18.09.2019

    Chyba żartujesz.

  • Canulas 18.09.2019

    Hmm, takie noo, ooo. Jest i wisi.
    Trza mieć dystans do resztek życia.
    Głupie aż wesołe.

  • Tjeri 18.09.2019

    To jeden z tych tekstów, w których się patrzy na autora. Bo gdyby wstawiła go np. Eliza2005 to... no sami sobie wyobraźcie. I nie mówię tego złośliwie, są teksty, których nie sposób ocenić, ba - zrozumieć nawet w oderwaniu od autora.
    Więc sensolowo -ok. Choć zdecydowanie wolę mantry.

  • Misiek 18.09.2019

    początek i koniec to zapożyczone cytaty z Brzechwy i Tuwima
    ,,poniedziałek,, zastąpił ,,dzik,,
    a słowo pomogą wstawione zamiast ,,udżwigną,, plus wyrzucone ,, choćby,,

    cytuję do porównania:

    DZIK Jana Brzechwy

    Dzik jest dziki, dzik jest zły
    Dzik ma bardzo ostre kły.
    Kto spotyka w lesie dzika,
    Ten na drzewo zaraz zmyka.

    fragment LOKOMOTYWY J. Tuwima

    ,,I każdy nie wiem jak się wytężał,
    To nie udźwigną, taki to ciężar. ,,

    zastanawiam się czy to już jest plagiat ?

  • puszczyk 18.09.2019

    Odkrywca... :)

  • Tjeri 18.09.2019

    Te skojarzenia są oczywiste i zapewne celowe. Formalnie nie wiem, może powinno się wspomnieć o tym (dla ewentualnych czepiaczy). Ale nikt przy zdrowych zmysłach o plagiacie tu nie pomyśli. To nawiązanie w stylu Mona Lisy z wąsami.

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri co innego jest inspiracja a co innego cytowanie całych wersów z małą korektą jako własne.
    Autor powinien podać przypis o inspiracji naszymi dwoma znanymi poetami.

  • Misiu M 18.09.2019

    Wyróżnia się plagiaty jawne i ukryte (ze względu na sposób, w jaki wykorzystano cudzą pracę) oraz plagiaty całkowite i częściowe.

    Plagiat jawny - to przejęcie cudzego utworu w całości lub jego fragmentu i podpisanie go własnym nazwiskiem;

    Plagiat ukryty - polega na przejęciu tylko fragmentów cudzego utworu i niepodaniu przy tym źródła oraz prawdziwego autora;

    Plagiat całkowity - całkowite przejęcie twórczości innej osoby i podpisanie jej swoim nazwiskiem;

    Plagiat częściowy - przejęcie tylko niektórych elementów oraz podpięcie ich pod własną twórczość.

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiu M - myślę, że większość w tym temacie obeznana.
    Owszem, być może jakaś adnotacja dla formalności by się przydała. Ale nadal myślę, że te wiersze są tak znane, że to po prostu oczywiste i jawne nawiązanie, nikt bez żartu, tudzież czepiania o plagiacie nie pomyśli. Przejaskrawię, ale to jakbyś wplótł we własny utwór "jeszcze Polska nie zginęła, póki my żyjemy".

  • sensol 18.09.2019

    adnotacja byłaby potraktowaniem czytelników jak troglodytów. przecież KAŻDY zna te wiersze. jaki sens plagiatować, coś co każdy zna i wiadomo, że od razu się wyda? odrzucam posądzenia o plagiat.

  • puszczyk 18.09.2019

    sensol jeden może tu wymyślić podobnie bzdurny zarzut.

  • sensol 18.09.2019

    ten wiadomo który? teraz się pewnie modli

  • Nuncjusz 18.09.2019

    pod figurą

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri mógłbym wpleść -ostatnio wplatałem słowa naszego papieża Jana Pawla II
    ale z adnotacją i cudzysłowie

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek - plagiat ma za zadanie oszukać czytelnika. Tu nie ma wątpliwości co skąd.

  • Misiek 20.09.2019

    Tjeri a na postscriptum kto poleciał za plagiat ? już nie chcesz pamiętać ?

  • Tjeri 20.09.2019

    Misiek - daj sobie siana, uprzejmie proszę i nie rozśmieszaj.
    Twoje teksty o plagiatach są tak absurdalne, że w najlepszym razie oznaczają niski poziom wiedzy. A co do PS - nie ośmieszaj się. To tyle ode mnie.

  • jagodolas 18.09.2019

    Fajne. Niedziele też są złe, bo przed poniedziałkeim. Reszta tygodnia jest spoko

  • Misiu M 18.09.2019

    PPP piątek po południu - wiwat

    PPP poniedziałek przed południem - horror

  • Misiek 18.09.2019

    5 i 6 zwrotka dwuwersowa jest udana bo przypomina Tuwima ale nim nie jest ;-)

  • Nuncjusz 18.09.2019

    To jest pastisz a nie plagiat

  • franekzawór 18.09.2019

    To nie jest pastisz, ale to nie jest plagiat.

  • franekzawór 18.09.2019

    Żadna adnotacja nie jest potrzebna, chyba że dla nieuków, a w Polsce takich większość.

  • Tjeri 18.09.2019

    Franek, zgadzam się - nie da się nazwać tego plagiatem i już. Nad adnotacją zastanawiam się z czysto formalno/teoretyczno/ prawnej strony.

  • sensol 18.09.2019

    adnotacja byłaby potraktowaniem czytelników jak troglodytów. przecież KAŻDY zna te wiersze. jaki sens plagiatować, coś co każdy zna i wiadomo, że od razu się wyda? odrzucam posądzenia o plagiat.

  • Misiek 18.09.2019

    sensol dodaj adnotacje o inspiracji i będzie OK
    nie rozumiem w czym problem ?

  • Misiek 18.09.2019

    sensol tak ,tylko okazuje się kolego,że nie wszyscy tu wiedzą na czym plagiat polega ?

  • Misiu M 18.09.2019

    to jest plagiat ukryty i nie ma gadania
    ale jak autor poda oficjalnie żródło inspiracji
    gotów jestem to odwołać

  • franekzawór 18.09.2019

    Misiu, nikt tu nie jest bity w ciemię - przecież wiadomo, że pod którymś tekstem sensol napisał gniot albo coś podobnego, i o to chodzi. Dla nikogo, kto myśli zdroworozsądkowo, to nie będzie żaden plagiat - do twórczości cudzej można nawiązywać.

  • Misiek 18.09.2019

    franekzawór Franku,oczywiście,że można nawiązywać a nawet cytować
    ale autorowi oryginału należy się albo kursywa aqlbo cudzysłów albo adnotacja autora
    nic takiego nie ma
    plagiatem nie jest tylko taki sam tytul w dwóch różnych utworach
    a tu mamy plagiat ukryty
    co nie znaczy,że go nie ma
    na innych portalach za plagiaty się wylatuje

  • franekzawór 18.09.2019

    Misiu, nie jest żadnym plagiatem to.

  • franekzawór 18.09.2019

    Każdy w miarę wyedukowany debil wie skąd to jest, ale treściowo całkiem co innego.

  • Nuncjusz 18.09.2019

    Wszystkie tutejsze miśki są plagiatami, w związku z tym, głosuję by ich usunięto
    Kto za?

  • puszczyk 18.09.2019

    Masz mój głos na pewno :)

  • sensol 18.09.2019

    bum ta rara bum ta rara

  • Misiek 18.09.2019

    he he aleś walnął kulego

  • Misiek 18.09.2019

    puszczyk puscyk z pielsej glupy stalsaków się odezwał
    pseurocy bobasek

  • Canulas 18.09.2019

    Zara, muszę doczytać o co szło, ale no... Jeśli miśki, to plagiatowe urwiski, należy się koniak w pluszowy zadek.

  • Nuncjusz 18.09.2019

    W moich Opowieściach z prerii też jest nawiązanie do Lokomotywy :)

  • Nuncjusz 18.09.2019

    "Para w ruch! I rusza maszyna powoli i duszno, i sapią dwa miechy w tym tłoku oślizgłym. I raz w górę i raz w dół. Suw suw, chuch chuch! I dyszy i szumi maszyna parowa. Para w gwizd! Mokry wślizg! I co raz to szybciej i szybciej pod górkę; pojawił się jakiś bydlak z ogórkiem. I kisi ogóra, i chuć go zalewa, jałówka beczy; buchaj ryczy a preria krzyczy."

  • Nuncjusz 18.09.2019

    Plagiat, plagiat! To jest plagiat!
    :))))

  • sensol 18.09.2019

    wus wus!

  • akwamen 18.09.2019

    sensol ale Ty jesteś! Jak mogłeś?!
    Osądzony i skazany... dalej jazda sprzątać pitolenie przez dwa dni!
    Ale jaja hi, hi

  • Misiek 18.09.2019

    Nuncjusz ale używasz innych słów
    poruszyłeś tylko podobny temat podobnymi środkami
    z twojej strony nie ma nawet cienia plagiatu

  • betti 18.09.2019

    Mnie się wydaje, że tu chodziło o stworzenie parodii do tych nielubianych poniedziałków, dlatego na przykładzie znanych wszystkim bajek dla dzieci. Taka przewrotność.

  • Misiek 18.09.2019

    betti ,masz poważne braki w prawie autorskim a to podstawa dla każdego piszącego
    napisałem wszystkim rodzaje plagiatu
    ale skoro niech sobie Misiek pieprzy
    to i niech wam głupota lekką będzie

  • betti 18.09.2019

    Misiek wrodzona skromność nie pozwala mi napisać, jakie ty masz braki. A tak na serio, puknij się w czółko, kto zdrowy na umyśle plagiatuje najbardziej popularne wiersze dla dzieci?

    Kiedyś facet na ósmym robił sobie plagiat, ale z wierszy przetłumaczonych na polski, zagranicznych autorów. Niemniej i w tym wpadł. A tu by się udało... szkoda gadać.

  • Misiek 18.09.2019

    betti a skąd ty wiesz co jest w głowie autora ?
    sensol widocznie liczył na niski poziom ludzi na portalu
    dlatego wybrał wiersze dla dzieci
    a plagiatu to nie usprawiedliwia

  • Misiek 18.09.2019

    betti widzisz - napisałem krytyczny komentarz a ty już dostajesz szału
    i kto tutaj nie potrafi przyjąć krytykji z godnością pani Elżbieto ?

  • betti 18.09.2019

    Misiek ja nie dostaję szału, usiłuję jedynie dostać się do twojego rozumu. Poza tym, to nie jest mój wiersz, więc jaką krytykę ja mam przyjmować?

  • Misiek 18.09.2019

    betti bo nie znasz podstaw prawa autorskiego poetko ;-))

  • betti 18.09.2019

    Misiek ciebie Bóg opuścił.

  • Misiek 18.09.2019

    betti no to inaczej -na podstawie definicji plagiatu ukrytego udowodnij nam ,że to nie jest plagiat ?

  • Misiek 18.09.2019

    betti ty nie mieszaj mi Pana Boga z hejtem

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek, gdyby ktoś mi opowiedział bzdury, które tu piszesz, nie uwierzyłabym.

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek z jakim hejtem? Matko...

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri każde zdanie z odcieniem nienawiści to hejt Tjeri - tego też nie wiesz ?

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek... Zlituj się. Gdzie Ty masz nienawiść? Chyba że o sobie mówisz - to wiesz lepiej.

  • Misiek 20.09.2019

    Tjeri i kto tutaj nie potrafi przyznać się do pomyłki ?
    bo głupio by było,że nie masz racji
    prawda ?

  • Misiek 20.09.2019

    Tjeri pisanie komuś ,, Bóg cię opuścił ,, nie jest wyznaniem miłościm chyba ,że dla ciebie

  • puszczyk 20.09.2019

    Misiek Ty jesteś zwyczajny wariat w dwóch osobach :)

  • Tjeri 20.09.2019

    Misiek :))))
    Powtórzę: nie rozśmieszaj.
    Po co przypominasz o swojej kompromitacji? Lecą następne teksty, ludzie szybko zapominają. A tak - przypominasz i utrwalasz.
    Wszystkie gównoburze ostatnio dot. Ciebie także tak powstają. Temat przysycha, nic się już nie dzieje, mija dzień... nie ale, Misiu nie odpuszcza. Upierdliwie wraca i jojczy. Daj już spokój!

  • Tjeri 20.09.2019

    Misiek - zajrzyj do słownika, co oznacza nienawiść. Dosyć tej bezsensownej pisaniny!

  • puszczyk 20.09.2019

    Tjeri A mnie się wydawało, że nie widzi...
    A on tego potrzebuje jak tlenu. I najgorsze, że ja mu go daję (:
    Taki rozrabiaka portalowy z braciakiem.

  • Tjeri 20.09.2019

    puszczyk to już odetnij, bo to się robi potwornie męczące.

  • puszczyk 20.09.2019

    Tjeri Kurczę, niby masz rację!
    A tu się niczym nie różnię od braciaków :)
    Poza pisaniem.

  • Misiek 18.09.2019

    brat dodał informację,czym się różne plagiaty różnią
    ale skoro to nie wystarczy za puentę
    brnijcie sobie sami w ten świat hejtu, plagiatu i wszystkiego
    co łamie prawo i dobre obyczaje

  • Nuncjusz 18.09.2019

    Brat Misiek

  • Misiek 18.09.2019

    tak,jestem bratem Misia M

  • Misiek 18.09.2019

    idę sobie z tego wiersza
    jak dla mnie nawet 1 bym mu nie dał za skorzystanie ze słów innych poetów

  • Nuncjusz 18.09.2019

    Misiek brat Miśka

  • Nuncjusz 18.09.2019

    Czyim bratem jest MisiuM?

  • Misiek 18.09.2019

    bo jesteśmy bliżniakami - takie dwa bliżniaki misiaki

  • Misiek 18.09.2019

    Nuncjusz moim Nuncjuszu

  • Misiek 18.09.2019

    Nuncjusz moim -Miśka

  • betti 18.09.2019

    Misiek to napiszcie komentarz w tym samym czasie, jeden ty, drugi MisiuM, bo ja w tych braci nie wierzę.

  • Nuncjusz 18.09.2019

    Misiek pogubiłem się w tych miśkach

  • Misiek 18.09.2019

    betti bo pewnie jesteś jedynaczką albo nie masz siostry bliżniaczki - co w tym dziwnego ? nie rozumiem

  • Nuncjusz 18.09.2019

    To bliźniacy syjamscy

  • Misiek 18.09.2019

    Nuncjusz jest nas dwóch : Misiek M ja - brat jest starszy ode mnie o niecałe pół godziny

  • betti 18.09.2019

    Misiek nie zmieniaj tematu, tylko piszcie. Ciekawy fakt, że tylko na opowi masz bliźniaka.

  • Misiek 18.09.2019

    Misiek M i ja -miało być

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek no i chyba macie jedną żonę, bo nick ponoć stąd powstał, że żona tak Was nazywa.

    Weźże zakończ cyrk z tym przelogowywaniem, nawet nie panujesz co na którym nicku mówisz.

  • Misiek 18.09.2019

    Nuncjusz bliżniacy tak kolego ale nie syjamscy

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri nie rozumiem,bliżniaki żon nie mogą już mieć ?a nasze żony rzeczywiście tak do nas mówią- jedna mówi Misiu a druga Misiaku no i co z tego ?

  • Nuncjusz 18.09.2019

    Maślaku

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek to dość straszne

  • Misiek 18.09.2019

    Nuncjusz co purchawo ?

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri co jest straszne ? możesz jaśniej ?

  • Misiek 18.09.2019

    betti bo mój brat do tej pory nigdzie nie pisał -to była jego decyzja aby przyjść tutaj
    co w tym jest dziwnego ?

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek - myślałam, że Ty dla żartu ciągniesz wątek bliźniaka... Weźże człowieku się opamiętaj.

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek - czylo Ty a nie brat jesteś na VA

  • Misiek 18.09.2019

    w czym mam się opamiętać ?

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek a skoro Ty jesteś na VA, to dlaczego Twoje utwory stamtąt brat jako swoje przedstawia. Plagiat!!!

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri a zgadnij - ponoć jesteś wykształcona i uczona

  • Zaciekawiony 18.09.2019

    Misiek
    Jako człowiek o dwóch imionach i dwóch nazwiskach po prostu się podwoiłeś.

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri bo często wiersze piszemy wspólnie i kto więcej włożył do tekstu swojej pracy ten zostaje autorem

  • Misiek 18.09.2019

    Zaciekawiony dwóch imionach ale mamy jedno nazwisko

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek dajże spokój z tą farsą... Powiedz, to żart i wyjdź z tego twarzą.

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri nie rozumiem -dlaczego nie wolno mi mieć brata bliżniaka
    czy to jest nienormalne ?

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek - nigdzie nie chwalę się swoim wykształceniem. Może Ci się śniło.

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek - brar plagiator, to jednak nienormalne

  • Tjeri 18.09.2019

    *brat

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri ale masz sowę w awatarze- a to symbol inteligencji czyż nie ?

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri plagiatorem może byłby któryś z nas gdyby drugi brat o tym nie wiedział

  • Tjeri 18.09.2019

    Rozumiem, że gbym miała łopatę w awatarze, byłabym dla Ciebie niewykształcona i nieuczona?

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek - czytelnicy nie wiedzą

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri, nie dlaczego ? może byłabyś budowlańcem

  • Zaciekawiony 18.09.2019

    Misiek W publikacjach w antologiach podajesz dla siebie dwa imiona i dwuczłonowe nazwisko.

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek jak opublikuję Twój wiersz, za Twoją wiedzą, jako swój, to nie będzie plagiat?

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek, jak znosisz plagiatora w najbliższej rodzinie?

    Misiek 28 min. temu
    wyrok Sądu Najwyższego z 20 maja 1983 r. (sygn. akt I CR 92/83). W uzasadnieniu orzeczenia SN wskazał, że plagiat ukryty to „przeróbka cudzego utworu podawana za utwór własny".

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri byłby to plagiat jawny choć za moim przyzwoleniem

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri jak Misiu M na przykład napisze 2 zwotki a ja jedną to Misiu M zostaje autorem
    chociaż może faktycznie będziemy się podpisywać obaj

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek, czyli brat popełnia plagiat jawny. Trzeba to zgłosić.

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek wtedy jest dwóch autorów.

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri a wiesz,że nawet jakby brat był mordercą można odmówić zeznań w sądzie ?

  • Tjeri 18.09.2019

    Jak sobie autorstwo przypisze jeden, to kłamie

  • Misiek 18.09.2019

    Tjeri a znasz pisarza Andrzeja Zbycha ?

  • betti 18.09.2019

    Misiek a twój brat jest mordercą?

  • Tjeri 18.09.2019

    Misiek :))))))
    Dobra, pośmialiśmy się wspólnie i ok.
    I naprawdę daj już spokój. Przecież doskonale zdajesz sobie sprawę że nikt nie wierzy w rozmnożenia bliźniakowe. Wystarczy farsy, to męczące.

  • Misiek 18.09.2019

    betti chodzi o to ,że członków rodziny w sądzie traktuje się inaczej

  • betti 18.09.2019

    Misiek czyli nie jest? To dobrze, mogę dalej pisać...

  • Misiek 18.09.2019

    wyrok Sądu Najwyższego z 20 maja 1983 r. (sygn. akt I CR 92/83). W uzasadnieniu orzeczenia SN wskazał, że plagiat ukryty to „przeróbka cudzego utworu podawana za utwór własny".

  • Nuncjusz 18.09.2019

    Wydaje mi sie że tu są same misie

  • Misiek 18.09.2019

    to ty też wobec jesteś misiem ;-)))

  • sensol 18.09.2019

    "szewc zabija szewca bum tarara bum tarara bum tarara bum tarara" (misiowie puszyści)

  • betti 18.09.2019

    Misiek ma poczucie humoru, w życiu bym na to nie wpadła...

  • Misiek 18.09.2019

    tak zgadzam się to u nas rodzinne

  • Misiek 18.09.2019

    ale przy okazji gratuluję odwrócenia kota
    miało być o plagiacie sensola
    a zeszło nam na pytaniu ilu nas jest z bratem ?

  • betti 18.09.2019

    a ilu was jest?

  • Misiek 18.09.2019

    betti dziesięciu betti - zadajesz głupie pytania

  • sensol 18.09.2019

    Misiek - a ile widzisz palców?

  • Misiek 18.09.2019

    ani jednego

  • Misiek 18.09.2019

    zapytam jeszcze raz znacie pisarza Andrzeja Zbycha ?

  • betti 18.09.2019

    a co, to też twój brat?

  • betti 18.09.2019

    a kiedy kiedy przyjdzie Misiu?

  • Misiek 18.09.2019

    Nie wiem,cały czas mi mówi,że ma dość tego portalu

  • Misiek 18.09.2019

    Andrzej Zbych – pseudonim artystyczny spółki autorskiej scenarzystów telewizyjnych i teatralnych Andrzeja Szypulskiego i Zbigniewa Safjana.
    Czyli było ich dwóch bo pisali razem .Co za ciemne masy z was ...

  • betti 18.09.2019

    No popatrz, a ja myślałam, że to trzeci brat... bliźniak. Ot, ciemnota ze mnie.

  • Nuncjusz 18.09.2019

    To w sumie jest ich czterech

  • Misiek 18.09.2019

    Nuncjusz chlopie od kiedy bliżniaki są poczwórne ?żarty sobie robisz

  • betti 18.09.2019

    Słaba jestem z matmy, przegapiłam jednego... jak to się stało?

  • Misiek 18.09.2019

    betti jest OK, miśki są dwa

  • betti 18.09.2019

    Misiek na opowi mogą być poczwórne, nikt się nie zdziwi... na pewno. Idę miśki, bawcie się dobrze, brzuch mnie boli ze śmiechu...

  • Misiek 18.09.2019

    betti brzuch cię boli,a może to ciąża mnoga ? ;-))

  • betti 18.09.2019

    Tak, bliźniaki urodzę.

  • Misiu M 18.09.2019

    betti przecież żartowałem a ty znowu fukasz na mnie

  • Misiek 18.09.2019

    Dlatego my też nie podpisujemy wierszy dwoma nickami choć pisujemy je czasem razem

  • Pan Buczybór 18.09.2019

    nawet spoko, ale wole inne twoje wiersze

  • kalaallisut 18.09.2019

    Bywa bywa :D

  • Sensol, i cóżeś tu wymyślił? Kawał fajnej zabawy słownej, z jajem, i naluzie ;)
    Może być :))

  • Enchanteuse 19.09.2019

    Spoko. Taki luźny.
    Ale cała ta dyskusja o plagiacie - to jest zbyt żałosne, żeby mieć nawet bekę z tego.

  • Misiek 19.09.2019

    bo i nie ma z czego beki robić
    to jest tragedia,że na portalu literackim toleruje się plagiaty

  • Enchanteuse 19.09.2019

    Nuncjusz this, egzakly

  • Misiek 20.09.2019

    Nuncjusz moje kondolencje cycu bo ty nie masz nawet czym walnąć a jak nie kumasz to poczytaj sobie w prawie autorskim o plagiatach i charkaj mi tu epitetami bo moja cierpliwość też ma granice

  • Nuncjusz 20.09.2019

    Misiek spierdalaj gnoju. Szczam ci do ryja, śmieciu

  • Canulas 20.09.2019

    ciekawe miski, że się wypowiadacie w plagiatowej sprawie

  • Angela 20.09.2019

    Canulas bo mają już wptawę jak widać.

  • Marsjasz 19.09.2019

    Gównoburza nad tekścikiem z elementarza. Lubicie takie bicie piany puszyki i inne stworki. :D Pastisz jak pastisz. Czytałem gorsze.

  • Misiek 20.09.2019

    pastisz to nie plagiat a to nie pastisz Mrsjaszu

  • Marsjasz 20.09.2019

    Misiek Spór bez sensu. Na bazie znanego tekstu inne przesłanie. Takie przeróbki to dość popularny zabieg. Lokomotywa Tuwima ma do nich wyjątkowe szczęście. Misiu odpuść bo Ci się łapki wkręcą w ten młynek chłe chłe

  • Bogumił 19.09.2019

    Wierszyk jak na portalu dla gimnazjalistów z trądzikiem.

  • Misiek 20.09.2019

    gorzej Bogumile, znacznie gorzej

  • Bogumił 20.09.2019

    Misiek nie chciałem być niegrzeczny dlatego taki delikatny komentarz;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania