Usunięte

.

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 11

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (19)

  • candy 10.07.2016
    Fajny wiersz :) zgrabny, wyrażający dużo w prostych słowach.
    ❤️❤️❤️ - 3 serduszka ofiarowuję fragmentowi, który skradł mi serce: "Sądziłam, że tylko ty w mojej głowie, a ja w twojej już nie"
  • Ojej :3 dziękuję bardzo :)
  • Tina12 10.07.2016
    Dużo prostych słów, muwiących tak wiele.
    5
  • Dziękuję :) zastanawiam się, co dokładnie Ci powiedziały
  • Tina12 10.07.2016
    marcepanowypotwor
    Mnie one powiedziały, że ta druga osoba z wiersza przeżywa to samo.
  • Rasia 10.07.2016
    Wiersz krótki, ale właściwie patrząc na niego, niczego mi nie brakuje. Jest bardzo treściwy, poetycki i emocjonalny, wszystko w nim wydaje się wyważone i przemyślane. Bardzo przyjemnie się czytało, zostawiam 5 :)
  • Dziękuję :)
  • alfonsyna 10.07.2016
    Dla mnie długość adekwatna do przesłania - nie za długo, nie za krótko. Może odrobinę brakuje mi czegoś w zakończeniu, jakiejś przeciwwagi, choć tak naprawdę chyba sama nie potrafiłabym tego nazwać, więc to pewnie jakaś kwestia wynikająca z mojego nastroju czy czegokolwiek innego, w takim razie nie ma nic wspólnego z oceną. Zostawiam 5. :)
  • Alfonsynko, mi też czegoś brakuje, ale nie potrafiłam tego napisać :/ wiersz mi się przyśnił - problem w tym, że tylko początek :D
  • alfonsyna 12.07.2016
    Marcepanowypotwor, zazdroszczę takich snów w takim razie, bo mnie się wiersze nie śnią (chyba że po prostu nie pamiętam), ale może w takim razie tak właśnie miało być - wcale nie trzeba mu nic dodawać, albo to zakończenie Ci się jeszcze kiedyś "dośni", trzeba tylko cierpliwie poczekać. ;)
  • Noren72 12.07.2016
    Co nie oznacza, że nie doświadczysz następnego omenu w postaci rozwinięcia: )) [kto wie, może zasłużysz na to, by wyśnić i zakończenie;)] Przyjmij ode mnie 5
  • Dziękuję bardzo :)
  • Billie 14.07.2016
    Bardzo ładny wiersz. Nawet słów nie mam... Po prostu tak dobrałaś słowa, że aż ściska za serce podczas czytania. Ode mnie wielkie 5 :)
  • Dziękuję niezmiernie :) cieszę się, że te słowa wywołały u Ciebie takie emocje
  • Popełnianiaj częściej wiersze *-*
  • Niee, jestem już zmęczona tematem xd
  • Ja Ci dam zmęczona!
  • KarolaKorman 16.07.2016
    Przeczytałam komentarz Kinga i zajrzałam. Było warto :) Wiersz piękny i byle takich więcej, 5 :)
  • Dziękuję, Karolko! :) bardzo mi miło :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania