Uwaga, utwór może zawierać treści przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich!

♻️

♻️

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 20

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (88)

  • Szpilka 18.05.2022
    Jest limerykowy absurd ? Może jutro się dopiszę.
  • słone paluszki 18.05.2022
    Serdecznie zapraszam Szpilko☺ i dziękuję!
  • Szpilka 19.05.2022
    Słone ?

    "Muzealny fallus chyba z alabastru
    prężył się, wyciągał tak szukał poklasku."
    Wtedy kobita cwana
    w ręce go jak banana
    i teraz miast wisieć, wciąż chodzi na pasku*.

    * - podporządkowywać się komuś, być ślepo posłusznym.
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka
    Hahahaha ? Dobre!
    Idealnie pasuje do fotki?☺
    Dzięki!
  • Szpilka 19.05.2022
    Słone

    ?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka Paluszki zmieniły to i owo :]
  • Szpilka 19.05.2022
    Słone

    Wygładzić zawsze można, a nawet trzeba, jest lepiej. Ciao i miłego ?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka
    Szkoda, że nie napisałaś bezpośrednio do mnie, tylko postanowiłaś obrobić mi tyłek za plecami, by wygładzić relacje z Trzy Cztery.

    Brzydkie zachowanie, które bardzo źle o tobie świadczy.

    Ale nie czuję rozczarowania twoją postawą, bo znam wystarczająco dobrze użytkowników internetu.
    Paaaaa?
  • słone paluszki, Kto był zbójem owym? Na szable i (lub) pistolety niech staje ze mną!
  • Szpilka 19.05.2022
    słone paluszki

    Wczoraj przy szalejącej trollicy miałam Ci pisać o czasownikach, żeby popuściła z zachwytu?
    Poza tym, nie obrabiałam Ci żadnego tyłka, tylko odniosłam się do Twojego limeryku, dokonałam analizy. Więcej nie będę nic analizować, bo dość mam tych wszystkich fochujących, niech SE piszą, jak chcą, mam to w tyle!

    Jakie stosunki? Niedobrze się stało, że dyskusja rozwinęła się pod tekstem puzona, miałam nigdy więcej nie komentować jego tekstów /ale przyłaził pod moje/, tym bardziej, że jego przypupiasta od dawna na mnie naciska, żeby tylko chwalić jego dzieła, jej zresztą też. Po moim trupie!

    Ciao, wymiksowuję się i nie wiem, czy się jeszcze wmiksuję.
  • MartynaM 19.05.2022
    Co za dramty... co za emocje!

    Kurczę, komedię niezłą można nakręcić...?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka
    Zwracanie uwagi na gęstość czasowników pod tekstem jednego użytkownika a pomijanie tego samego problemu przy tekście drugiego użytkownika NIE ŚWIADCZY O TOBIE DOBRZE.

    Natomiast argument o trollicy to już kompletny strzał w kolano. Bo albo traktujesz WSZYSTKICH JEDNAKOWO i wszystkim służysz POMOCĄ, albo są lepsi i gorsi.
    I w tej sytuacji mogę śmiało powiedzieć, że poczułam się tą gorszą.

    A to czy się wymiksujesz, zrezygnujesz, nie zalogujesz NIE ROBI NA MNIE WRAŻENIA.

    Rób, co chcesz, Szpileczko, ale spójrz czasem w lusterko i zamiast analizować cudze prace, przeanalizuj swoją Uczciwość.

    Miłego dzionka☺
  • słone paluszki 19.05.2022
    I to wszystko w cenie abonamentu!
    Ciesz się, póki możesz☺
  • Szpilka 19.05.2022
    słone paluszki

    A ile razy można komuś pisać o rymowaniu, skoro ten ktoś i tak rymuje po swojemu?

    A może to Ty jesteś nieszczera, podkreślasz, że traktujesz jkao zabawę i nie potrafisz dobrze rymować, a jak Ci się wytknie błąd, to się pieklisz, jednak zależy Ci tylko na brawach?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka
    Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha
    Pękłam ze śmiechu?
  • Szpilka 19.05.2022
    słone paluszki

    Spojrzałam, obchodziłam się z Tobą jak z jajem, popełniłam błąd.
  • słone paluszki 19.05.2022
    NAJWAŻNIEJSZA JEST PRAWDA! Kto tego nie przesyrzega, nie respektuje, temu w zęby ze dwa (w)uje???

    Zapamiętaj to sobie, Szpileczko?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka
    Hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha hahahaha

    Szukałaś psiapsi do walki z wiatrakami.
    Szpileczko?
  • Szpilka 19.05.2022
    No przecież się obraziłaś za prawdę o czasownikach w limeryku, to komu te wuje? Tobie?
  • Szpilka 19.05.2022
    słone paluszki

    W Internecie nie ma psiapsi, zapamiętaj raz na jutro, psiapsi są w realu.
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka,
    JESTEŚ FAŁSZYWA.?
    NAPISAŁAŚ O TYM DO 3/4, a NIE DO MNIE BEZPOŚREDNIO.

    Klops.
  • Szpilka 19.05.2022
    Ojej, nie umrzyj z żalu, piertolca to Ty czasem nie masz? Napisałam oficjalnie, nie na priv.

    Aj, przypupiasta pewnikiem się cieszy, że Ci odbiło, brawo!
  • Szpilka 19.05.2022
    słone paluszki

    A co napisałam, że jesteś głupia albo wolna od talentów twórczych? Napisałam o czasownikach w limeryku, że brzydko wyglądają, Trzy Cztery stwierdziła, że nie i gdzie Ty widzisz problem?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka
    NAPISAŁAŚ OFICJALNIE DO JEDNEGO UŻYTKOWNIKA, POD TEKSTEM DRUGIEGO UŻYTKOWNIKA. O TEKŚCIE TRZECIEGO UŻYTKOWNIKA, czyli o moim limeryku.
  • słone paluszki 19.05.2022
    I TO JEST WG CIEBIE SŁUSZNE I SPRAWIEDLIWE POSTĘPOWANIE?
    Wyznajemy inne wartości wobec tego.
  • Szpilka 19.05.2022
    słone paluszki

    A zabronie? A napisałam nieprawdę? Umniejszyłam Cię jakoś, obśmiałam, wyszydziłam? Weź Ty się stuknij w łeb, bo Ci naprawdę odbija.
  • Szpilka 19.05.2022
    słone paluszki

    Jakie wartości, fałszywcu! Napiasałaś mi - lizanko, gdy rozmawiałam z Martyną jak człowiek z człowiekiem. Wcale nie jesteś lepsza od niej. A teraz daj mi spokój, nie chcę z Toba rozmawiać, masz piertolca. Za dużo tych popiertulonych tutaj.

    I nie wrzeszcz, bo to chamstwo, dameso!
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka
    Trudno, jesteś jaka jesteś, ale mam nadzieję, że pozostaniesz w szeregach opowijczyków, jeden dodatkowy fałszywiec nie robi różnicy???
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka
    Było zabawnie, ale muszę iść. I nie bądź fałszywa, please?
  • MartynaM 19.05.2022
    I tak się kończy TWA na portalach. Patrzcie i się uczcie!

    Nie trzeba nikomu slodzic, trzeba pisać zawsze prawdę. Zaboli, ale i czegoś nauczy... a lizanie sobie czterech liter czesto znużeniem się kończy.

    I żenadą... jw.
  • Akwadar 19.05.2022
    A co to za burdy?!
  • słone paluszki 19.05.2022
    Ona nawet fałszując rzeczywistość jest lepsza.
    A ty na zawsze pozostaniesz KLOCEM.
    ?
  • MartynaM 19.05.2022
    Akwadar, wzięły się za łby, wczesniej Szpilka slodzila Kaśce, bo... no właśnie diabli wiedzą dlaczego. Nie raz pisalam, żeby jej prawdę napisała, bo krzywdę jej robi. Szpilka jednak wolała żeby ją chwalono, lubiono i takie tam.
    A dzisiaj Szpilka napisała prawdę o tym rymowaniu Kaśki i Kaśkę szlag trafił... trochę za późno Szpilka zebrała się na odwagę. Teraz za to płaci... ale taki był jej wybór.
  • słone paluszki 19.05.2022
    MartynaM DLACZEGO PISZESZ NIEPRAWDĘ?
    Nie poszło o żadne rymowanie.
    Zapytaj, jeśli nie wiesz i nie pisz bzdur.
  • Akwadar 19.05.2022
    Ło matko!...
  • MartynaM 19.05.2022
    Kaśka, poszło o opinię na temat Twojego limeryka. One zawsze były słabe, nawet nie zdajesz sobie sprawy ile ona musiała się nagimnastykowac, żeby tę cieniznę obronić... Stała za Tobą murem. A Ty za jedną opinię wepchnelas ją w kałużę...
    Z drugiej strony rak się mści pisanie głupot zamiast prawdy.
    Amen!
  • MartynaM 19.05.2022
    *tak
  • słone paluszki 19.05.2022
    MartynaM
    Gdyby Szpilka z tą opinią przyszła do mnie, a nie do Trzy Cztery, nie byłoby tematu.
    Ale Szpilka pominęła mnie pisząc o moim tekście do kogoś innego i to był jej największy błąd.

    Tak uczciwi i szczerzy ludzie nie postępują.

    A moje limeryki są różne i lepsze i gorsze.
    Zaś twoja opinia na ich temat kompletnie mnie nie interesuje.
  • MartynaM 19.05.2022
    Szczerości i uczciwości w wyrażeniu opinii też nie uznajesz... przecież właśnie za to mnie nienawidzisz.
    Nie chwaliłam Twoich tekstów, bo są słabe. Ileś Ty mi za to przezwisk wymyśliła... Ileś piszczala jak zarzynana świnia... zresztą każdy tu to zna.

    Dobra, idę wystarczy tej pisaniny. Do Ciebie i tak nic nie dotrze, jak zawsze...
  • słone paluszki 19.05.2022
    Małtyna, Musisz wiedzieć, że Szpilka STOI WYŻEJ OD CIEBIE NA DRABINIE EWOLUCYJNEJ.
    I już nic tego nie zmieni.

    Twoja postać i wszystko, co z nią jest związane jest mi obojętne. Jesteś złym człowiekiem i zawsze byłaś.

    Tyle ba dziś.
  • słone paluszki 19.05.2022
    na
  • MartynaM 19.05.2022
    Ja byłam zła, bo pisałam prawdę, Szpilka jest zła, bo przestała kłamać... a Ty jesteś dobra i pokrzywdzona. Ofiara na stosie literatury...?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Małtyna, jeśli sobie życzysz, żeby opowi przeczytało o TWOJEJ POMOCY, to poświęcę trochę czasu, przeszukam archiwum i napiszę 2 część edytorialu.
    Szpilka nie jest taka jak ty. Popełniła jeden błąd, który mogła szybko naprawić. Może to jeszcze zrobić...

    Ić stond.
  • MartynaM 19.05.2022
    Czyli co drugie słowo pojęłaś i zobaczyłaś że Szpilka robiła Ci dobrze?
    Cieszy mnie to.

    Ty ją powinnaś przeprosić, mało tego, po nogach całować, żeby znowu weszła w rolę Twojej obrończyni... toż potrzebujesz jej jak powietrza...
    ???
  • słone paluszki 19.05.2022
    Małtyna, a ty przypadkiem nie masz swojego życia osobistego? Mąż, kochanek, dzieci, wnuki, pies, kot.
    Teraz będziesz się masturbowała spiną dwóch użytkowniczek??

    Jestem tu 5 lat. Z nikim nie byłam w szczególnej komitywie i z nikim być nie muszę.
    Mam więcej wrogów niż sprzymierzeńców i nie robi to na mnie wrażenia. Żadnego.
    Fałszywy sympatyk to najgorsze zło.

    Nie będę udawała, że nic się nie stało, chociaż mogłabym. Tylko życie w bańce mydlanej nie bardzo mi się podoba.
  • słone paluszki 19.05.2022
    Szpilka, Małtyna na ciebie czeka z otwartymi ramionami. Teraz będziecie mogły obie szerzyć prawdę?
  • MartynaM 19.05.2022
    To Ty tu warujesz po całych dniach i to w trzech nickach... ja dopiero weszłam, bo istotnie mam swoje życie... co.mi jednak w niczym nie przeszkadza pośmiać się z Ciebie i Tobie podobnych...

    Ja czekam na Szpilkę? A do czego mi ona albo Ty?
    Dwie zakłamane sieroty... ?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Małtyna i tym się różnimy. BO ty ZAWSZE ŚMIEJESZ SIĘ Z KOGOŚ, taką masz podłą cechę wrodzoną.
    ?
  • MartynaM 19.05.2022
    Kaśka, nie z kogoś, tylko z durnot... a że Ty w nich przodujesz, to nic na to nie poradzę.

    Kaśka, ja już wszystko wyraziłam, a Tu idź pisz limeryk.
    Teraz już chyba wiesz jak nie pisać... ???
  • słone paluszki 19.05.2022
    Wiem, czy nie wiem i tak będę pisała.
    Bo to najfajniejsza rozrywka.
    A ty przyjdziesz, aby mnie uświadomić, jak bardzo niepoprawnie napisałam.
    Pięcioletniej komedii ciąg dalszy nastąpi?
  • DrV 18.05.2022
    Fajny
  • słone paluszki 18.05.2022
    Dziękuję!
  • MartynaM 18.05.2022
    Fajny? Wspaniały, jak Autorka i jej przyboczna.

    Taki limeryk to tylko na konkurs. Zwycięstwo murowane!

    Szpilka Ci nie dorówna!
  • słone paluszki 18.05.2022
    Klocek przestań przynudzać, tylko napisz limeryk.
  • MartynaM 18.05.2022
    Tę " rozrywkę" pozostawiam tym, które męczą się przy wierszach.
    Pisz, Kaśka, tym bardziej ze Szpilka Cię chwali, a ona "autorytet"?
  • słone paluszki 18.05.2022
    Ty wolisz z innymi się awanturować zamiast śmiać się i bawić.

    W przeciwieństwie do ciebie, ja, Szpilka i Trzy Cztery piszemy limeryki, bo sprawia nam to przyjemność i nie widzimy w tym nic złego.

    A przy tym świetnie się bawimy i uśmiechamy innych.
  • MartynaM 18.05.2022
    słone paluszki ależ ja się doskonale bawię czytając bzdury, które piszecie.
    Jeszcze Trzy Cztery dobre ma limeryki... resztę przemilczę ?
  • słone paluszki 18.05.2022
    Siebie przemilcz.
  • Grain 18.05.2022
    Uzależnienie narodu od pornografii jest coraz większe,
  • Szpilka 18.05.2022
    Grain, od zawsze świntuszono, od tego są limeryki:

    Pewien nekrofil w Dreźnie
    będzie dupczył szkielety, aż sczeźnie.
    Gładząc kości trupa
    szepcze on: „Ale dupa!”
    i piszczele rozchyla lubieżnie.

    Maciej Słomczyński
  • Anonim 18.05.2022
    Mnie się podoba.
    Nie ma to jak porządnie poświntuszyć ;)

    Pozdrość.
  • słone paluszki 18.05.2022
    Słowo ma moc! Może zabić, rozśmieszyć, czy wzruszyć.
    Dziękuję za uśmiech. Pozdrawiam!
  • Szpilka 18.05.2022
    Kigja, M. Kloc s*aczki dostała, będzie Ci kasztanić pod każdym tekstem, to z zawiści, bo sama w ogóle nie potrafi pisać limeryków ?
  • MartynaM 18.05.2022
    No przecież... ale Ty pisz, tylko pamiętaj, że lepszego od Kigji nie napiszesz. Królowa jest tylko jedna!
    ?
  • MartynaM 18.05.2022
    Co prawda w trzech osobach?

    Ale Ty też zaplecze masz wypasione...?
  • słone paluszki 18.05.2022
    Szpilka,
    Bo jej się wydaje, że jest arystokratką, której nie wypada publicznie świntuszyć.
    Ot, średniomieszczka Dulska?
  • Fallusem to jest Pałac Kultury i Nauki w Warszawie
  • słone paluszki 18.05.2022
    ?
  • Mnie wmawiali, że rakietą.
  • Poncki 18.05.2022
    Masz kolego zdeformowany obraz, o tym, jak wygląda fallus.?
  • zsrrknight 18.05.2022
    całkiem spoko
  • słone paluszki 19.05.2022
    Dzięki!
  • Dekaos Dondi 18.05.2022
    Paluszkowa↔Gdyby to był film "Noc w muzeum" to na pewno by ożył, wyprężył przed zadaniem i może nawet by wskoczył gdzie trzeba???:)↔Pozdrawiam:)
  • Poncki 18.05.2022
    O ile taki film już nie powstał.
    Myślę, że ta gałąź kinematografii jest, jak by to powiedzieć, jurna?
  • słone paluszki 19.05.2022
    "na pewno by ożył, wyprężył przed zadaniem i może nawet by wskoczył gdzie trzeba"
    A ti ti ti Dekasosku?

    Dziękuję za uśmiech i komentarz☺
    Miłego dzionka!
  • Poncki 18.05.2022
    No masz.
    Właśnie sobie przypomniałem, że zapomniałem o tegorocznej nocy muzeów w Krakowie.
    Limeryk, klasa?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Dziękuję.
  • Pobóg Welebor 18.05.2022
    Co to za muzeum, mam pewne podejrzenia...
    Pozdrawiam ?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Właśnie nie wiem, co to za muzeum, a fotkę znalazłam w sieci i nie pamiętam, co wpisałam w wyszukiwarkę.
    Dziękuję i pozdrawiam☺
  • Szpilka 19.05.2022
    Słone

    Islandzkie Muzeum Fallologiczne

    https://magivanga.com/2015/09/26/odwiedz-muzeum-penisow-na-islandii/
  • Świat jest pełen fallicznych kształtów i urządzeń, która działają, jakby były wzorowane na stosunkach (np. praca tłoka w cylindrze).
  • Anyż 18.05.2022
    Może był wykonany z gliny… ?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Może...
  • Anyż 18.05.2022
    Zaskakuje fakt, że panie nie bojà się o rzeźbę, ale o wrzask…( Może napiszesz 2 czèść- co się stało gdy jednak dotknęły?) ?
  • słone paluszki 19.05.2022
    Panie bały się wrzasku, bo wtedy wyszłoby, że dotykały obiekt muzealny, czego robić nie wolno?
    Jak mnie natchnie, to machnę 2 część☺
  • Baba Szora 20.05.2022
    Tekst boski - ubawilam się i innych w biurze :-)
    Pozdrawiam,
  • słone paluszki 20.05.2022
    Czyli limeryk spełnił swoje zadanie i uśmiechnął panów i panie. Super!
    Pozdrawiam?
  • Piotrek P. 1988 25.05.2022
    Ha ha ha ha ha! Udana komedia! ?

    5, pozdrawiam ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania