-

-

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 12

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • AndreaR 24.03.2017
    Niestety... pozostaje żywić nadzieję, że człowiek kiedyś stanie się ludzki i skończy się to barbarzyństwo.
  • Margerita 25.03.2017
    dzięki
  • athame 24.03.2017
    AndreaR. Mam podobnie na imie jak ty i suportuję Margaritę żeby pisała o tym.Pierwszy krok, zeby sie skończyło to barbaryństwo to przestać jeść mieso. Mówił o tym Sokrates,, Nie mów o miłosci I pokoju jezeli masz mięso na talerzu". Według ksiąg wedyjskich zyjemy w wieku Kali. Ma trwać jeszcze 428 tys lat. Pod koniec tego wieku ludzie będa żyć do 30 lat . Będą mieli dzieci tylko po to żeby je jeść. Jezeli cie to szokuje przeczytaj dzieje króla Ohaba, Rzadził za czasów Eliasza.Ja przychylam sie do przyjścia Mesjasza. Czyli też dobrze nie będzie.Ale nic sie nie martw. Kazdy ma wybór. Margarita. Jestes uparciuszkiem. Jestem z tobą, ale juz ci ludzie pisali Władysław IV nie nazywał sie Jagiełło .To był syn Wazów. :)
  • Margerita 25.03.2017
    dzięki już zmieniłam
  • betti 24.03.2017
    - Z tego, co przeczytałam w necie jest z wielowiekową tradycją, którą zapoczątkował w tysiąc sześćset trzydziestym trzecim roku król Władysław Jagiełło IV.

    Chyba niezbyt dokładnie przeczytałaś, bo pojechałaś taką bzdurą, że nie można tego spokojnie czytać.

    Transport koni, może i pozostawia wiele do życzenia, ale podany w tak groteskowy przez Ciebie sposób, że bardziej Ciebie żal, niż tych koni.
  • Okropny 24.03.2017
    Don Kichot
  • athame 25.03.2017
    Betty. Mój net podaje że ostatni z rodu jagiellonów był Zygmunt August. Zmarł w 1572 r. Król Władysłw IV był z rodu Vazów. O jaka ci bzdure chodzi? Ja nie pisze nic od siebie, tylko z informacji innych drukowanych na internecine. Moze mamy inne internety. Ale miło mi że ci żal, Uzasadniony żal jest dobrą cechą.
  • athame 25.03.2017
    Przepraszam . Jednak to było do AndreaR ( przeczytałaś odnosi sie do kobiety). Sorry.
  • Pasja 25.03.2017
    Sprawdź dokladnie faakty historyczne i popraw. Co do głównego tematu to chwała, że krzyczysz. Pozdrawiam serdecznie
  • Margerita 25.03.2017
    już poprawiłam
  • Pan Buczybór 25.03.2017
    "Kasia jest wesołą blondynką o gołębim sercu przygotowała transparent protestacyjny. " Weź to popraw. Okropne jest to zdanie.
  • Tanaris 25.03.2017
    Trudny temat sobie obrałaś, zaś jeśli za bardzo nie ogarnia się takie tematy, bo trzeba mieć naprawdę duża wiedzę o koniach i o tym, co się w tym świecie porobiło, to lepiej zmienić na inny, w którym lepiej się czujemy... Ale że bunt u ciebie krzyczy, 4 :)
  • Margerita 25.03.2017
    dzięki
  • fanthomas 25.03.2017
    Dużo lepiej niż poprzednio. Przynajmniej pojawił się jakiś zalążek fabuły.
  • Margerita 25.03.2017
    dziękuję staram się
  • Tina12 25.03.2017
    Podjęłaś się trudnego tematu. Ale to zdanie o wesołej blondynce troche mi nie pasuje w stosunku do reszy historii.
    4
  • Margerita 25.03.2017
    dzięki
  • Przecinek 26.03.2017
    Hejka
  • OpowiadanieMargarity 26.03.2017
    Przecinek! Nawet nie wiesz jak bardzo mi ciebie brakuje! :/
  • athame 27.03.2017
    Hej Margerita. Zapoznałem sie z twoją cała twórczością. Przeczytałem śliczne wierszyki. Sa takie słodkie. Przeczytałem Wszystko o Oli, Zapoznałem sie z burzliwą oceaną twoich prac. Fajnie piszesz i lekko. Masz swój niepowtarzalny styl. Nie podobało mi sie że nagle ni z gruszki ni z pietruszki ktoś wpada z boku i krytykuje. Dobrze, że masz swoich ludzi, którzy za tobą sie wstawiają I przeganiaja intruza. Nie chciałem pisać pod kazdym utworem, bo to nie ma sensu i by mi dnia nie starczyło. Ogólnie będę cię odwiedzał i dalej lubił twoje prace. Co nie znaczy, że ty musisz lubic moje. Stawiam ci dużą 5 za wszystko i pozdrawiam. Jak bys chciała pogadać ( popisac) o innych sprawach to znajdziemy płaszczyzne porozumienia. Ja to proponuje wielu osobom bez wzgledu na wiek, sex, kolor skóry i wyznanie, kolor włosów lub ich brak. Pa.
  • Margerita 27.03.2017
    dziękuję miło mi to słyszeć

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania