***

 

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • Nikey 30.09.2014
    Daję okejkę
  • Neli 27.06.2015
    wyłapałam błędy: ,,tą obrożę" - prawidłowo: tę obrożę
    Nie jestem pewna, ale czy tu ,,- Waw! – krzyknęła jedna z nich." nie powinno być: ,,Wow" ?
    ,piękne ,młode , uśmiechnięte" - przecinki w złych miejscach. Prawidłowo: ,,piękne, młode, uśmiechnięte"
    ,,biżuterii ,która " - jak wyżej. Prawidłowo: ,,biżuterii, która"
    ,,na boki ,koledzy" - jak wyżej. Prawidłowo: ,,na boki, koledzy"
    ,,Bum……….!!!!!!!!" - nie potrzebnie tyle wykrzykników.
    ,,tysiące ,setki" - znów ten przecinek. :,,tysiące, setki"
    ,,płatków ,które". -,,płatków, które"
    ,,opadły ,skoczył z wieży" - ,,opadły, skoczył z wieży"
    Pojawiły się ładne zdania, które mnie przyciągnęły. Treść była całkiem fajna. ;)
  • Kalina0034 27.06.2015
    Dzięki za uwagi,staram się być uważna,ale jak piszę polskie litery to moja klawiatura nie reaguje jak trzeba i potem poprawiam.Nie jestem taka uważna,gdybym miała trochę mniej lat ? Myślałam że wy młodzi lubicie krzyczeć tekstem w postaci wykrzykników ,wielokroprów i dużych liter, ale widać nie wszyscy... Ten pierwszy odcinek który przeczytałaś to był mój pierwszy tekst zmyślany.Napisałam juz 5 rzeczy ,które skończyłam i poddałam korekcie w programie office.Próbuję je wydać w zbiorku, ale na razie zaproponowano mi wydanie z dopłatą do wydania książki.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania