-

-

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Tina12 09.07.2016
    Fajnie ci to wyszło.
    5
  • Margerita 09.07.2016
    Dziękuję
  • Ritha 09.07.2016
    Heheheheee
    Jaki refren wymowny xD Tylko tak nie rób Mar, jak bohaterka wiersza, bo sobie problemów narobisz ;) 4 dam
  • Margerita 09.07.2016
    Dzięki za 4
    bez obaw mnie faceci nie w głowie ani nie będą
  • Ritha 09.07.2016
    Margerita ale czemuż to?
  • Margerita 10.07.2016
    Ritha
    bo faceci to są zwyczajne egoiści myślą tylko o sobie i o tym a żeby obiadek był pod nos skarpetki wyprane koszula wyprasowana a jak znajdzie młodszą to mówi żonie i dzieciom do widzenia ja przez to nie zamierzam przechodzić.
  • Ritha 10.07.2016
    Margerita polecam utwór Jannifer Lopez, "Ain't your mama", puściłam mojemu, żeby se nie zapomniał xD
  • Margerita 10.07.2016
    Ritha
    Na pewno posłucham
  • franceME 10.07.2016
    Margerita, uważasz że lepiej gdy para katuje się w swoim "związku", bo jakiś pojeb wymyślił, że społeczeństwo można sobie podporządkować i hodować jak bydło? Ludzie, podobnie jak większość stworzeń nie mają uwarunkowań monogamicznych, ewolucja też nie akceptuję takiej powściągliwości. Oczywiście rozumiem twoją postawę i wybór, jednak sama rozumiesz, że ten przymus społecznoadministracyjny prowadzi często do tragedii. Jesteś przykładem wyniku błędnych działań tzw. elit moralnych(przeważnie fałszywych) i zostałeś w dziwaczny sposób zmanipulowana. Wszystko ma swój początek i koniec, wymaganie od drugiej osoby "uległości" do śmierci jest formą niewolnictwa. Trzeba jednak zjadać tylko kawałek tortu, bo po całym można się zrzygać.
  • Margerita 10.07.2016
    Nie zgadzam się z tym co piszesz może kiedyś tak było, ale mamy XXI wiek i kobieta może o sobie decydować sam jak woli być maltretowana w domu przez męża tyrana to jej sprawa ja nie zamierzam być kurą domową ani workiem treningowym.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania