Warte uwagi

To do wszystkich tych, którzy powtarzają, że obrona tego co się robi jest czymś złym.

Wmawiając, że przyjęcie krytyki to bolesna sprawa.

Przypominam, że niejeden dał się sprowokować tym zazdrosnym ludziom, którzy myślą że są lepsi.

Gówno prawda!

Nie wstydzę się tego, że popełniam błędy, wręcz przeciwnie jestem w stanie przeprosić i powiedzieć owszem każdy człowiek popełnia błędy.

Jestem jednym z nich, z wielu...

Nie pozdrawiam tych, którzy boją się walczyć o swoje, i nie otwierać buzi w niektórych momentach, w których naprawdę jest to wskazane.

Grzechem jest mówić o swoich uczuciach... Grzechem jest popełniać grzech.

Brawo! Śmieszne...

Tylko, że niektórzy poddają się tej kurwie zbyt często tracąc czasem siebie.

Więc popatrzcie się najpierw na siebie, a zauważycie, że nikt nie jest idealny, i nigdy nie będzie takiej osoby.

A chorym objawem jest to, że Panienka Betti wtyka nos w nie swoje sprawy!

Pozdrawiam serdecznie tych, którzy walczą o swoje, i poddać nigdy się nie poddadzą, trzymam za was kciuki!!!

Średnia ocena: 3.8  Głosów: 13

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (16)

  • betti 02.09.2019
    Nieswoje? Wyzywasz ludzi na portalu literackim, każdy użytkownik powinien to napisać, bo to chamstwo.

    Zero kultury, obycia i ogłady.

    Wierszyk banalny do bólu, ale trzeba się zachwycać, bo jak inaczej, kiedy za chwilę ktoś może wpaść w szał? Trzeba dorosnąć nie tylko do pisania wierszy, ale przede wszystkim do obecności na portalach literackich.
  • Miłego dnia i gorące pozdrowienia dla bohaterki dzisiejszego dnia ❤
  • Misiu M 02.09.2019
    gorzka prawda ale prawda - 5
  • piliery 02.09.2019
    Kiedy wystawiam tekst na portalu literackim muszę się liczyć z tym ze tekst nie będzie się podobał. Rozumiem że walczycie o obiektywizm - tyle ze Wasze oceny (Everythin i MisiuM) nie są obiektywne.
  • Dziękuje wszystkim tu obecnym za troszkę zrozumienia
  • Misiu M 02.09.2019
    w każdym braku obiektywizmu jest szczypta prawdy
  • refluks 02.09.2019
    Miesiąc temu miałeś sraczkę twórczą, pod którą próżno szukać wtykania kinola panienki Betti.
    Teraz uskuteczniasz tu jakąś misyję pod wezwaniem Betti mnie dokucza.
    A nie mógłbyś posmarkać się w kącie, zamiast serwera obciążać?
  • Misiu M 02.09.2019
    widzę betti ma adwokata
    advocatus diaboli ale styl wypowiedzi bardzo podobny
  • Angela 02.09.2019
    "Grzechem jest mówić o swoich uczuciach... Grzechem jest popełniać grzech" - to ładne.
    Odnośnie treści, cóż, prawdy jej odmówić nie można.
    Pozdrawiam.
  • betti 02.09.2019
    Jacy wy jesteście żałośni, z tymi waszymi ''prawdami'', a prawda jest taka, że musicie trzymać się kupy, bo inaczej nie macie z tymi swoimi wypocinami żadnych szans. Pozostało wam tylko wzajemnie się wspierać i atakować.
  • Misiu M 03.09.2019
    jakby to powiedział mój sąsiad, lwowiak:
    widział ty, jaka zawistna, oczy by wydrapała bo ludzie się bratają
  • Misiu M 03.09.2019
    Nie rozumiem tylko jak można atakować, kiedy kogoś się wspiera ?
  • betti 03.09.2019
    Kogo się wspiera? Człowieka, który wyzwiskami obrażał tu innych, bo napisali w komentarzu, że wierszyk im się nie podoba?
    Admin wykasował to ohydztwo, ale takiego chamstwa, to na portalu jeszcze nie widziałam.
  • Canulas 03.09.2019
    betti admin wykasował bo dostał cynk.
    Można walczyć, nie zgadzać się, ale dla takich słów, jakich użył autor nie ma tu miejsca.
    Powinien być ban z automatu
  • betti 03.09.2019
    Canulas dokładnie. Wszystko ma swoje granice, ale niektórzy o tym zapominają.
  • Misiu M 03.09.2019
    betti - napisałaś :Pozostało wam tylko wzajemnie się wspierać i atakować.
    a ja pytam: jak można kogoś wspierać i (jednocześnie) atakować ?

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania