-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.5  Głosów: 2

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (29)

  • Aisak 09.08.2019
    No, coś w tym jest, ale ogólnie słaba treść.
  • Anonim 09.08.2019
    Ok. dzięki. Pozdrawiam.
  • Aisak 09.08.2019
    Antoni Grycuk
    Słów moich proszę nie brać głęboko
    Tylko rymuję, a tekścik spoko

    ...
  • Świetne! 5
  • Anonim 09.08.2019
    Dzięki.
  • puszczyk 09.08.2019
    Średnia strefa stanów niskich jak Wisła w czasie upałów.
  • Anonim 09.08.2019
    Dzięki za skwitowanie wykwintnymi, wyszukanymi, zajebistymi słowami. Więc wybacz mi to wazeliniarstwo pierwszej kategorii.
  • puszczyk 09.08.2019
    Nie ma sprawy.
    A co tu kwitować inaczej?
  • Tjeri 09.08.2019
    A ja sobie myślę, że wiersz jest prosty, ale ta forma pasuje do lekkiej piosenki. A satyra akurat całkiem trafna.
  • Anonim 09.08.2019
    I masz rację. Tekst nie uzurpuję na wielką POEZYJĘ, to prosta forma, dla ludu.
    Dzięki.
  • puszczyk 09.08.2019
    Wystarczy: wychowanie - zdanie - sprostowanie - lizanie.
    Plus kulejąca znacznie rytmika.
    Bo co innego usłyszeć z muzyką - może i by zagrało, ale tu mam tylko tekst.
  • Anonim 09.08.2019
    Tak się składa, że według mnie trzech najlepszych autorów tekstów Ty oceniłbyś jako nędznych, więc zgadnij, co sądzę o Twoim zdaniu???
  • Tjeri 09.08.2019
    Nie twierdzę, że nie da się lepiej. Po prostu nie razi mnie ta forma. Temat lekki zabawowy, a do tego żartem.
  • Tjeri 09.08.2019
    Antoni Grycuk - nie przesadzaj. Czy w kontekście treści Twojego wiersza, krtytyka nie świadczy dobrze o komentatorze? :-)
  • puszczyk 09.08.2019
    Antoni Grycuk A co innego możesz powiedzieć?
    W każdym razie przed tobą kariera w disco - polo.
  • puszczyk 09.08.2019
    Tjeri Daj spokój, kolejny urażony geniusz ludowy po uwagach.
    Następny do omijania, bo zachwytu nie było. :)
  • Tjeri 09.08.2019
    Ludzie mają różne zdanie i fajnie się dyskutuje o tym, o ile za poważnie się tematu nie bierze
  • Tjeri 09.08.2019
    Antoni Grycuk - najważniejsze by oceniać teksty, nie autorów.
  • Anonim 09.08.2019
    Tjer
    nie. Po prostu jeśli ktoś nie umie dostrzec zamierzonej prostoty i wszystko próbuje mierzyć swoją (wymuszoną) miarą, to dla mnie przestaje to być krytyką, a prywatną walką.
  • puszczyk 09.08.2019
    Antoni Grycuk Człowieku, a dlaczego ty miałbyś mnie ziębić, czy grzać, abym jakąś walkę z tobą toczył?
    Kolejny z fobiami i spiskową teorią.
  • Anonim 09.08.2019
    puszczyk
    nie tylko ja. Ale duża część, szczególnie ci, którzy Cię irytują, a denerwuje nas tylko to, z czym sami, w jakikolwiek sposób, mamy problem, to pewne!.
  • Tjeri 09.08.2019
    Antoni Grycuk - a ja myślę, że na krytykę trzeba też dobrze reagować. Nie musisz się zgadzać - a wręcz niewskazane, ale niedobrze jak z góry zakładasz złe intencje. Czasem opinia jest tylko opinią o tekście.
  • Anonim 09.08.2019
    Chyba nie zdarzyło mi się zareagować tutaj NIEODPOWIEDNIO na krytykę oprócz trzech osób. A może czegoś nie pamiętam, co jest możliwe.
  • puszczyk 09.08.2019
    Antoni Grycuk To powiedz, że masz uczulenie na komentatora, bo jego uwagi akurat były słuszne na jego wiedzę, a nie chrzań, gdzie masz mój wpis.
    Nie błysnąłeś ani tekstem, ani komentarzem.
  • Halmar 09.08.2019
    puszczyk pssst.... Wielkie Oko czuwa....
  • Tjeri 09.08.2019
    Antoni Grycuk - ano ja nie śledzę. Oceniłam jedynie tu i teraz.
  • puszczyk 09.08.2019
    Każda z moich wypowiedzi tutaj dotyczyła tekstu.
    Autor przyjął inną drogę i ustosunkował się do komentującego.
    Tyle wystarczy.
  • Enchanteuse 09.08.2019
    Dla mnie brzmi, jak słaby rap. Ale na rapie się nie znam. Może specjalistom by się spodobało.
  • Anonim 09.08.2019
    Dziękuję za komentarz. To stary tekst. Sprzed jakichś 18 lat. Ale nie chce mi się nad nim pracować.
    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania