Wciśnij Play cz.1 Koniec z rutyną.

To był zwykły dzień. Oby Dwoje byliśmy już znudzeni ,,światem'' i ludźmi w nim żyjącym.

Usiadłam przed komputerem.Włączyłam pierwszą lepszą grę i spytałam brata:

 

-,,Nieznani'' pokażą na co ich stać?

 

-Miku chciałabyś przenieść się do innego świata?

 

-Jeżeli byłyby tam gry... To tak! Ale... Nie sama...

 

Zczołgałam się z krzesła i położyłam się obok starszego brata.

 

-Jeżeli znam sposób żeby ,,wejść do gry'' to weszłabyś ze mną?

 

Zapytał patrząc w sufit, a ja tylko przytaknęłam. Kazu wstał,włączył swój komputer i wyciągnął

z torby płytę. Nigdy jej nie widziałam, nie miała obrazka... Była... Zwyczajna...

 

-Ufasz mi Miku?

 

-Tak.Zawsze ufałam i zawszę będę.

 

Brat wyciągnął do mnie dłoń,a ja ją chwyciłam.Przyciągnął mnie do siebie i rzekł:

 

-Czeka nas nowe życie...

 

Wsadził płytę do środka. Pojawiło się okienko z przyciskiem ,,Play''. Mój Brat trzymał mnie

za rękę i wcisnął ,,Play''. Zakręciło mi się w głowie,zemdlałam. Obudziłam się w dziwnym miejscu.

Kazu jeszcze był nieprzytomny więc się rozejrzałam. Był przepiękny widok na naturę. Duże drzewa o białych

liściach,trawa błyszczała niczym posypana brokatem a woda w rzece była tak czysta że aż przezroczysta.

Jednego byłam pewna... To nie było nasze Tokyo...

 

=====================================================================================

Hej!

Mam nadzieję że moje 1 opowiadanie ,,Wciśnij Play'' cię wciągnęło! C: Jeżeli Tak to bardzo się ciesze ^3^

Jeżeli nie to nie martw się nie zawsze piszę opowiadania w takim stylu. Zostaw komentarz z uwagą

co ci się nie podobało a ja postaram się wymyślić coś w twoim guście! <3 No to tyle ^3^

A! I następna część pojawi się 05.09 około godziny 18 ^^

=====================================================================================

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Violet 04.09.2017
    To nie jest opowiadanie.
    Pozdrawiam.
  • ~Inaba 05.09.2017
    W takim razie mogłabym dowiedzieć się jak wygląda opowiadanie? Ja napisałam to zgodnie z formułą jaka mnie obowiązuje na lekcji języka polskiego w 2 klasie gimnazjum :) Pozdrawiam
  • Violet 05.09.2017
    ~Inaba Poczytaj inne opowiadania na stronie.
  • Nerd 05.09.2017
    Racja to raczej jedna scena i w dodatku słabo opisana. W opowiadaniach nie streszczamy tylko opisujemy. Jak wyglądali bohaterowie? Jak wyglądało pomieszczenie, w którym się znajdowali? Jakie relacje ich łączą? Nawet jeżeli są rodzeństwem to i tak nie ma w nich żadnych emocji. Zupełnie tak jakby byli jedną osobą. Nie iskrzy między nimi, a brak protagonisty i antagonisty, to brak akcji.... Jeżeli chodzi o konstrukcję opowieści to cieniutko... i to bardzo.
  • ~Inaba 05.09.2017
    Dziękuję za pomocny komentarz. Będę się starać żeby moje następne ,, coś" bardziej przypominało opowiadanie :)
  • Nerd 05.09.2017
    ~Inaba pracuj. Gdybyś przeczytała moje pierwsze opowiadania :P To "coś" przy moich "arcydziełach" to majstersztyk. Sam je dziś czytam i się z siebie śmieje :P
  • ~Inaba 06.09.2017
    Nerd Miło słyszeć
  • Pan Buczybór 05.09.2017
    Tak, zgadzam się z Violet, zgadzam się z Nerdem. Napisałbym coś, ale Nerd idealnie trafił w sedno. No, długa droga przed tobą jeśli chcesz pisać na serio. Potrzeba dużo praktyki, ćwiczeń, ale nie ma rzeczy niemożliwych. Każdy tak kiedyś zaczynał i każdy w swoim tempie wschodził coraz wyżej. Tego życzę też tobie. Jeśli masz w sobie dużo pasji i chęci do pisania może coś z ciebie będzie. Pozdro.
  • ~Inaba 05.09.2017
    Dziękuję. Napewno się niepoddam i będę starała się jak tylko potrafie żeby to co pisze przyjęło w końcu formę jakiegoś konkretnego opowiadania :)
  • Karawan 06.09.2017
    Dawno, dawno temu pewien pisujący jegomość (nazywał się Adam Mickiewicz!) napisał powieść fantastyczną. Było to trochę przed tym jak w Literaturze pojawił się inny jegomość Jules Verne, którego fantastyczne powieści podbiły świat. Od tamtego czasu Fantastyka bardzo urosła. Pojawiły się w Niej różne określone "kierunki'. Postapo - świat po apokalipsie, fanfiction - świat oparty na wymyślonym przez innego pisarza (np. Rowling), space opera (np. Asimov), itd, itd. Jednym z takich podgatunków jest fantasy, którego mistrzem jest Tolkien. Fantasy to zwykle świat średniowiecza, z magią, rycerstwem na wzór Cyda czy Zawiszy Czarnego, Królestwami i całym etosem rycersko-magicznym wywodzącym się z legend skandynawskich. Proponuję czytać, czytać, czytać! Oczywiście pisać także. Odkładać do szuflady zapisane pomysły, podglądać jak robią to inni i nie poddawać się!. Nerd napisał, że konstrukcja opowieści cieniutka. Przesadził znacznie! Na podstawie tego co napisałaś nie sposób nic o konstrukcji powieści powiedzieć ( sam zresztą zauważył, że opisałaś jedną scenę). Czytaj i pisz!
  • ~Inaba 07.09.2017
    Mam taki zamiar. W prawdzie nie przepadam zbytnio za czytaniem ale jako że muszę trochę popracować nad pisaniem to zaczęłam czegoś ciekawego szukać i zdecydowanie częściej odwiedzam szkolna bibliotekę :)
  • Nerd 07.09.2017
    ~Inaba inaczej się nie da :) "To książki piszą książki" Umberto Eco.
  • ~Inaba 07.09.2017
    Nerd Dlatego muszę się wysiąść za siebie i przezwyciężyć lenia i niechęć ^•^
  • ~Inaba 07.09.2017
    Nerd Dlatego muszę się wsiąść za siebie i przezwyciężyć lenia i niechęć ^•^

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania