We mgle Rozdział 1

Rosja nieopodal Moskwy na autostradzie jedzie właśnie mody,wysportowany,utalętowany brunet o imieniu Iwan, musi zgłosić się do werbunku w Moskiewskiej bazie piechoty-zmotoryzowanej by odbyć tam 2 letnią służbę. Gdy dojechał przed baze wojskową i zaparkował Ładę ojca zaczął szukać bramy. Gdy znalazł ją po kilku minutach napotkał na niej grubego brodatego wartownika którego spytał się o droge do punktuwerbunkowego.

Gruby wartownik skierował go do bloku numer

trz gdzie mia on się zgłosić. Po wejściu go budynku Iwan był roztargniony wszedł do sali werbunkowej po czym zaóważył mężczyzne w buro-brązowym mundue z oficerką na głowie. Iwan podszedł z niepewnością do postaci po czym powiedział :

-Iwan Lawni zgłaszam się do służby. Mężczyzna podniósł list werbunkowy po czym powiedział

-Jestem Major Suzow zwracaj się do mnie ojcze. Teraz ja zastępuję Ci matkę,ojca i kochankę. Po czym żucił list na stół i zawołał żołnierza.

Żołnierz ten zaprowadził Iwana do szatni, gdzie Iwan dostał mundur i buty. W tym momencie zaczęła się jego żołnierska przygoda

Średnia ocena: 2.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Elena Lincoln 31.08.2015
    Bae, masz taką ilość błędów, ile nitek makaronu zmieści się w Twoich ustach xd :*
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    Dziękuje
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    Ten makaron by pyszny
  • Elena Lincoln 31.08.2015
    pfff xd
  • Dr.Stivler 31.08.2015
    chyba było fajnie??(Pff)
  • Elena Lincoln 31.08.2015
    jeszcze sie pytasz?!
  • Slugalegionu 31.08.2015
    1 ) We mgle Rozdział 1 - po mgle myślnik, by oddzielić tytuł od rozdziału. Zajekurwabisty start.
    2) mody - młody
    3) utalętowany - utalentowany
    4) Iwan, musi - Tu by bardziej pasowała kropka, zamiast przecinka.
    5) odbyć tam 2 letnią - liczby słownie. Kaniec pierwszego zdania, kurwa.
    6) Gdy dojechał przed baze wojskową - Słowa "baza" użyłeś zdanie wcześniej. Użyj synonimu albo zmień je tak, aby uniknąć powtórzenia.
    7) zaparkował Ładę - nazwy samochodów małą literą.
    8) ojca zaczął szukać bramy - przecinek przed zaczął.
    9) Gdy znalazł ją po kilku minutach napotkał na niej grubego brodatego wartownika którego spytał się o droge do punktuwerbunkowego. - przecinek po minutach, grubego, wartownika, którego; drogę; punktu werbunkowego.
    10) Gruby wartownik skierował go do bloku numer
    trz gdzie mia on się zgłosić. - Nigdy, ale to przenigdy, nawet gdyby psy zaczęły gadać, a z nieba spadał deszcz ognia i krwi, NIE PRZERZUCAJ CZĘŚCI ZDANIA DO NOWEGO AKAPITU; trzy; miał; przecinek przed "gdzie"; on zbędne; trz - trzy; mia - miał
    11) Po wejściu go budynku Iwan był roztargniony wszedł do sali werbunkowej po czym zaóważył mężczyzne w buro-brązowym mundue z oficerką na głowie. - do; przecinek po budynku, roztargniony, werbunkowej; zauważył; mężczyznę; mundurze; raczej nie był nieogarnięty, skoro wszedł do właściwego pomieszczenia.
    12) Iwan podszedł z niepewnością do postaci po czym powiedział : - przecinek po postaci; bez spacji przed znakiem interpunkcyjnym.
    13) -Iwan Lawni zgłaszam się do służby. Mężczyzna podniósł list werbunkowy po czym powiedział - narrację od wypowiedzi oddziela się myślnikiem; przecinek po Lawni i werbunkowy; zdanie kończymy kropką; po myślniku zaczynającym wypowiedź spacja.
    14) -Jestem Major Suzow zwracaj się do mnie ojcze. Teraz ja zastępuję Ci matkę,ojca i kochankę. Po czym żucił list na stół i zawołał żołnierza. - Oddzielamy narrację od wypowiedzi; przecinek po Suzow; po przecinku spacja; żucił - rzucił.
    15) Żołnierz ten zaprowadził Iwana do szatni, gdzie Iwan dostał mundur i buty - powtórzenie słowa "żołnierz". Wywal je, samo "ten" wystarczy. Powtórzenie "Iwan".
    16) W tym momencie zaczęła się jego żołnierska przygoda - chciałem je wyróżnić jako jedyne bez błędów, ale zauważyłem, że brakuje kropki.
    17) Masa powtarzającego się imienia "Iwan". Pomyśl o jakichś synonimach typu "chłopak".

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania