Wesele w Adomidzach

- No hejka, co tam?

- Spox. Jadę na wesele. Żeni się Żenia.

- Ten Ukrainiec?

- Tak.

- A z kim?

- Żeni się z XC-23.

- A co to? Suszarka czy pralka?

- No co ty? To jest zmywarka.

- A no tak, zapoznałam ją rok temu, ale na imprze były te AGD i mi się pomieszało.

- A twój piecyk dobrze się sprawuje?

- Johny? Tak, zamówiłam mu nowe kable od... no wiesz ogonka, ale się obraził.

- Bo mu już nie... - zarechotała

- Przepalił mu się obwód od ściskania żył powrotnych i taki ochlapus.

- No, wstyd dla niego.

- Tak. Ale nie mów nikomu. A twój mąż daje radę?

- Marciano? Wiesz, że jego linia produkcyjna jest bezbłędna i obwody są nieprzepalone.

- Ja tam bym nigdy nie wyszła za pompę ciepła, za długo pracuje w piwnicy no i te wystające obwody hydrauliczne, nigdy nie wysuszone do końca.

- Masz rację, muszę mu suszyć resztki wody w zaworach wpustowych, bo moczy prześcieradło. Ale się przyzwyczaiłam.

- A nie zdradza cię?

- Z kim niby?

- A na przykład z lodówką?

- Zgłupiałaś? Ja mam sprzęty z dwudziestego wieku, analogowe.

- A no tak, chyba też powymieniam, bo się boję że mój mnie zdradza z suszarką do ubrań.

- No ja bym nie wytrzymała.

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Narrator dwa lata temu
    Dwa razy musiałem przeczytać zanim zrozumiałem o co chodzi. ?

    Dobry dialog, tylko trudno uwierzyć, żeby tak mówiły kobiety. To raczej męski punkt widzenia ubrany w sukienkę, ale na szczęście płeć obecnie nie gra roli. ??
  • ZielonoMi dwa lata temu
    Pomysłowe, zabawne.?
  • Edek_Kabel_Ozzie dwa lata temu
    Dzięki Mardż :)
  • Józef Kemilk dwa lata temu
    Po tym opku, nie wiem, czy ty człowiek (Edek_Kabel_Ozzie), czy też część jakiejś wirtualnej inteligencji, np. lodówki:), lub co gorsza jesteś we wszystkich ścianach i nas ludzi oplatasz. To byłoby straszne, bo jak jeszcze się rozwiniesz, to zaczniesz wykradać myśli z naszych mózgów. Chyba, że jesteś zwinięty kabel, nigdzie nie podłączony.
    5
  • Edek_Kabel_Ozzie dwa lata temu
    Nie nie, kabel to tylko GBPUSD, Edek to EURUSD, a Ozzie to AUDUSD.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania