Wewnętrzny horror (drabble)

Usłyszałem krzyk. Dałbym głowę, że w tej chwili siekają owego człowieka na kawałeczki, albo wyrywają mu paznokcie. Cholera wie. W tym miejscu dzieje się wszystko.

Ja mogę tylko siedzieć. I czekać. Gdyby dało się robić to szybciej, nie byłbym zmuszony przeżywać tych psychicznych męczarni. Złowieszczy wrzask na zawsze utkwi w moim umyśle.

Zimny pot, ciągły strach. To teraz moja codzienność.

- Nie! Nie wytrzymam! - zaczynam wrzeszczeć - Dlaczego ona tak cierpi? Co jej jest? Błagam, odpowiedzcie! - walę w drzwi, ale nikt nie odpowiada.

Nagle zauważam mężczyznę w białym kitlu. Serce podskakuje mi do gardła.

- Gratulacje. Został pan ojcem.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • KarolaKorman 04.07.2016
    Przewidziałam końcówkę, ale i tak jest fajnie :)
    Tylko jedna uwaga. ,, ów człowieka'' - tu bardziej pasowałoby słowo jakiegoś, żeby użyć przypadku słowa ,,ów'' trzeba najpierw o nim wspomnieć. Czyli o owym człowieku. I co już pisałam niejednokrotnie, zaimek ów odmienia się przez przypadki, czyli tu powinno być owego człowieka, ale pomysł miałaś ciekawy i należy się piąteczka :)
  • 60secondsToDie 04.07.2016
    Właśnie miałam co do tego zawsze wątpliwości, bo kiedyś polonistka poprawiła mi "owego" na "ów" ;-;
    Dzięki za 5 :)
  • ObcaPlaneta 04.07.2016
    Fajne. Daję 5 :D
  • 60secondsToDie 04.07.2016
    Dzięki : D
  • Szalokapel 04.07.2016
    Haha, rewelacyjne to było. Naprawdę wywolalas u mnie masę śmiechu :D Leci 5.
  • 60secondsToDie 04.07.2016
    Haha : D Dzięki za 5!
  • lea07 04.07.2016
    Na początku nie wiedziałam o co chodzi, lecz końcówka mnie rozbiła. Świetna!. 5 :D
  • 60secondsToDie 04.07.2016
    Dziękuję! 8D
  • alfonsyna 04.07.2016
    Zgodzę się z Karolą co do "ów" - należy odmienić - "owego człowieka", ale poza tym nie mam żadnych zastrzeżeń. Puenta bardzo dobra, wyszła bardzo naturalnie. W pewnej chwili zaczęłam się trochę domyślać, o co może chodzić, ale przyjemności mi to nie popsuło, zatem dorzucam 5. ;)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania