```

`

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (21)

  • plath 9 miesięcy temu
    Umiesz robić klimat. Niewymuszone i naturalne :)
    Oceniłam na 4 tylko dlatego, że początek Twojej historii uruchomił cały ciąg skojarzeń z innymi filmami i książkami. Mimo to nadal intryguje. Zobaczymy co będzie dalej ...
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Obniżasz ocenę tylko dlatego, że Ci się z czymś skojarzył? Absurd.
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 oceny są sprawą osobistą. Jeśli tekst się z czymś skojarzył to miło. W końcu to fanfiction Dostałem dwóję z wypracowania i tego nie zmienię. Czuję się jak osa, która mi właśnie wpadła do szklanki wina. Mówi - om, nom, zajebiste, ale zaraz się utopię. Ha, ha, ha.
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Zenza Ja nie podważam niczyjego prawa do oceny - ale czepiam się samej argumentacji tejże.
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 rzecz jasna. Z tym, że argumentacja także jest subiektywna. Każdy pisze co myśli.
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Zenza Owszem, tego również nie podważam, choć polemizować lubię. ;)
  • plath 9 miesięcy temu
    Chodzi mi o to że brzmi jak oklepany temat i mozg sam dopowiada co może dalej się wydarzyć, a szukam czegoś nowego. Dlatego czekam na dalszą część, aby się mile zaskoczyć..bo mimo tego sposób pisania jest świetny.
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Ciągu dalszego nie będzie. To oklepany temat :P
  • plath 9 miesięcy temu
    No to jestem zaskoczona. W takim razie 5 xD
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Dlaczego nie sześć? Nadal jestem obrażony :D
  • Johnny2x4 9 miesięcy temu
    Odnosząc się do tekstu - napisany sprawnie i poprowadzony zręcznie. Tytuł... hmm... dość znany. Jest dobrze.
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Johnny2x4 lubię Cię. Jaki byś zaproponował tytuł? Już wiem! Zmieniam.
  • plath 9 miesięcy temu
    Będzie szóstka niemiecka ale nie dziś
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Nie dziś, nie jutro. Warto czekać.
  • Sufjen 9 miesięcy temu
    Tytuł zmieniony - wcześniej widziałem "Wichrowe Wzgórza". Przyjemnie się czytało - trzeba to przyznać. Pozdrawiam :)
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Dziękuję Sufjen. Mam kłopot z tym tytułem.
    No dobra, żartowałem. Wracam do korzeni.
  • Dekaos Dondi 9 miesięcy temu
    Zenza↔Tekst niczym klimatem, baśniowo–magicznym namalowany, chociaż niby o zwykłych sprawach. Jak to bywa z tekstami, wiele zależy od czytającego i cech jego:)↔Pozdrawiam😆:)
  • Zenza 9 miesięcy temu
    Byłem na Wichrowych Wzgórzach, bo jestem fanem tej książki. Pamiętam, że wiał wiatr. Niby nic takiego, a jednak - realizm magiczny.
  • plath 9 miesięcy temu
    Ałć
  • Margerita 7 miesięcy temu
    Mam książkę Wichrowe wzgórza i Katarzyna Lintin z męża a z domu
    Earnshaw
  • Zenza 7 miesięcy temu
    To wspaniała książka. Lubię ją.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania