wie kto o jakiej rodzinie to?

Odpuść nam nasze winy

jako i my odpuszczamy,

ale tym z naszej rodziny,

bo reszta - same chamy

 

Tyle w wersach, proza wzbogaca tę rodzinę parszywymi genealogicznymi konarami z wzorcowego chrześcijańskiego chowu. Kilkoro wymienię, za to znamienitych.

Hitler od dziecka tłuczony przez bogobojną mateczkę w wierze, której udzielał się przed ołtarzem, w komży. Wissarionowicz pognany kopytem do seminarium, które po religijnej edukacji, opuścił zdegenerowany zbrodniczą nienawistną podejrzliwością wobec bliźniego. Za nimi w ordynku: Napoleon, Salazar, Mussolini, Franco, Batista, Tiso, Pinochet i pomniejsi równie chrześcijańsko chowani na …bydło, jakże hołubione przez równo im zdemoralizowanych papieży. Mieli w sercach Jezusa z czym mniej lub bardziej jawnie się obchodzili. Skąd zatem ta zbrodniczość wobec człowieka rzekomo umiłowanego bogu?

On li tak ich nakręcał? Z Sagi rodu Dawida znany z mordowania egipskich pierworodnych czy nakazu zrabowania egopskim przyjaciołom kosztowności

Faktem jest, że liczne wojny ( a niemal wszystkie takie) o podłożu religijnym, były najkrwawszymi z czego można slusznie wysunąć wniosek, że religie są zaczynem zbrodni. We wspomnianej Sadze dominune - by nie pozostał kamień na kamieniu.

Skutek to setki milionów ofiar, u źródła których chore, egoistyczne rojenia o wieczności przez ofiarę śmierci milionów niewinnych ale innych.

 

Dowodem na to są także liczne bestie ukrywające się pod koloratkami. Przykładowo, ulubieniec Karola W. Degollado, bigamista, pedofil gwałciciel.

 

Mogły być, jego pełne nabożności nawoływania do miłości, wiary, straszące okropnymi karami za odstępstwa przekonywującymi?

Chyba tylko do obchodzenia takiego wszawego, załganego kaznodziejstwa szerokim łukiem.

 

Toż ta wymieniona gnida uczynkami przeczyła treściom wiary, znacząc jej komercyjne zastosowanie.

 

Dałby się kto adoptować do tego, zbrodniczo skalanego, stada?!

—-- —

Kolebką bogów są cmentarze.

(ireneo, Listy do Paciorkownian, 26;9)

Średnia ocena: 3.4  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • wikindzy ponad tydzień temu
    Im krwawszy bóg, tym lepszy bóg, bo odstrasza wrogów, a wierni boją się kwestionować jego zdanie.
  • ireneo ponad tydzień temu
    wrogami mogą być zdolni by pokonać, odebrać zawartość skarbonek, tacy. Jezus to ponoć bóg: wszechmocny, wszechwładny, jak to bogi. Przecież takiemu wrogowie mogą skoczyć, wiesz na co...Straszenie to mobing w sytuacji kiedy bóg pstryknięciem palców może nawet komtura toruńskuego zamienić w zająca. W ułamku sekundy Szawła zamienić w Pawla, a Judasza przyjaciela w tajnego współpracownika Sanhedrynu i to wszysyko aby spełnić zachciankę.
  • Grafomanka ponad tydzień temu
    ''Skąd się biorą natręctwa myślowe?
    Głównym odpowiedzialnym za wystąpienie nerwicy natręctw jest, oczywiście, lęk. To zupełnie atawistyczna przyczyna, która może doprowadzić do powstania właśnie nerwicy natręctw. Człowiek opracowuje sobie szereg rytuałów w ciągu całego życia, by tylko spróbować ukoić dręczący ich lęk.''

    Tyle net ma do powiedzenia na temat, ale może jakby głębiej poszperać, to i więcej się znajdzie...
  • Grafomanka ponad tydzień temu
    To jest jeszcze dobre...

    ''Jak wyrzucić z głowy natrętne myśli?
    Traktuj je jak część swojej historii, wyciągaj z nich wnioski, ale pozostaw za sobą i nie rozmyślaj o nich bez końca. Kolejnym sposobem, który pomoże ci przezwyciężyć natrętne myśli, jest wyciszenie swojego umysłu. Codziennie postaraj się przeznaczyć trochę czasu na relaksację.''
  • ireneo ponad tydzień temu
    Łatwo jest się wspiąć na szczyt głupoty. Trudność pojawia przy próbie zejścia (z powodu głupoty) i dlatego tak liczne na nim pozostają.
    (ireneo, Listy do kum, 26;14)
  • spillo (szpilka II) ponad tydzień temu
    'Odpuść nam nasze winy
    jako i my odpuszczamy,
    ale tym z naszej rodziny,
    bo reszta - same chamy'

    Hahahahah, bardzo prawdziwe - Polak Polakowi wilkiem (>‿◠)✌

    Wszystko to prawda co napisałeś, tak było, niestety religianci zamiast się pokajać, to atakują autora ad personam - żywy dowód kołtuństwa.
  • ireneo ponad tydzień temu
    te ataki personalne trącą dziecinną chorobą religijności. Logiki w tym nie ma gdyż silenie na hejterskie deprecjonowanie potencjalnego konkurenta, jakkolwiek nieetyczne, miałoby uzasadnienie w sytuacji konkursu, gdy tu miejsca na pisanie, czy PISanie i darmo i ile się chce. I jakim to zagrożeniem dla ambitnego hejtera, czy hejterki (atakują w stadzie) może być grafomańskie beztalencie? A jeśli ma to być sposób na dowartościowanie się, to demaskuje niedostatecznie dojrzałą społecznie osobowość.
    Niestety, nie ma forów wolnych od takich osobników obojga płci☹️
  • spillo (szpilka II) tydzień temu
    Ireneo

    Niestety (¬_¬ )
  • ireneo tydzień temu
    spillo (szpilka II)
    Witaj i dziś na liście obecności😀.
    Niedziela, wbrew Jezusowemu nakazowi, robocza, a paciorki panoszą się tu butnie, miast modłami obsypywać niebiosa.
  • spillo (szpilka II) tydzień temu
    Ireneo

    Ahoj ¬‿¬

    No cóż, wszystko przez ten testosteron w jajkach, czyli bić, zabić i opluć.
  • TytusMaximus ponad tydzień temu
    w twoim stylu - pierdolenie o szopenie

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania