Wieczór

Wieczór jest momentem życia w ciągu dnia, która powoli mi być poprostu sobą.

Nagle z twardej, odważnej, radosnej osoby płynie łza. Kropla z oczu, która daję ulgę i odetchnięcie po całym dniu. Wszystko co stawało się trudne, nagle jest łatwe. Wszystko zmienia sens, a zwłaszcza poznanie prawdy. Jakiej? Tego dowiem się zapewne jak znajdę swoje miejsce w swojej głowie. Jest wiele spraw, które śmiecą mi mózg oraz tworzą niechęć do życia. Cały dzień staje się smutkiem, a wspomnienie radością. Wszystko pamiętam jakby to wydarzyło się dzisiaj. Każde zdjęcie oglądam uważnie i dostrzegam inne szczegóły, których prędzej nie widziałam. Fotografia jest pamiątką oraz fragmentem mojej osobistej lektury. Moja książka nie została stworzona przeze mnie, ale przez Boga i los, który otrzymałam gdzieś tam z góry.

Dzisiaj to ja wspominam innych, a kto będzie mnie lub Ciebie wspominał jak zginiemy z tego świata? Jedno jest pewne ludzie, którzy darzyli nas swoim autorytetem oraz szacunkiem.

Średnia ocena: 0.0  Głosów: 0

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (3)

  • elenawest 23.02.2016
    "Wieczór jest momentem życia w ciągu dnia, która(który, bo piszesz o momencie życia) powoli mi być poprostu sobą.
    Nagle z twardej, odważnej, radosnej osoby płynie łza. Kropla z oczu, która daję ulgę i odetchnięcie po całym dniu. Wszystko(,) co stawało się trudne, nagle jest łatwe. Wszystko zmienia sens, a zwłaszcza poznanie prawdy. Jakiej? Tego dowiem się zapewne(,) jak znajdę swoje miejsce w swojej(mojej) głowie. Jest wiele spraw, które śmiecą mi mózg oraz tworzą niechęć do życia. Cały dzień staje się smutkiem, a wspomnienie radością. Wszystko pamiętam jakby to wydarzyło się dzisiaj(wczoraj). Każde zdjęcie oglądam uważnie i dostrzegam inne szczegóły, których prędzej(wcześniej) nie widziałam. Fotografia jest pamiątką oraz fragmentem mojej osobistej lektury. Moja książka nie została stworzona przeze mnie, ale przez Boga i los, który otrzymałam gdzieś tam z góry.
    Dzisiaj to ja wspominam innych, a kto będzie mnie lub Ciebie(ciebie-z wielkiej litery piszemy tylko w listach) wspominał(, gdy znikniemy) jak zginiemy z tego świata? Jedno jest pewne(,) ludzie, którzy darzyli nas swoim autorytetem oraz szacunkiem."

    Ładny tekst, choć jakoś szaleńczo mnie nie porwał... 4 jednak zostawiam i zapraszam serdecznie do siebie ;-)
  • berni 23.02.2016
    Przepraszam za błędy. Jak będę miała dostęp do komputera to wszystko skoryguję i będę pisała z komputera. Mam nadzieję, że nie będzie błędów.
  • Karo 23.02.2016
    Tekst całkiem całkiem ;) zgadzam się z eleną, że dupy nie urywa. Choć jakiś potencjał w tym jest. 4 jest w tym wypadku optymalną i chyba dla ciebie najlepszą tutaj oceną :D Popracuj trochę dłużej nad tekstem oraz jego długością.
    P.S. Jeśli lubisz poczytać kilka interesujących historii związanych z socjo i psychopatami, to jak najbardziej zapraszam do siebie. Znajdziesz też u mnie parę wierszy z akcentem humorystycznym ;) A jeśli lubisz świat renesansu to wpadaj do eneny (gdzie zaczyna świetną powieść o assassynach ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania