Wielka Trójca 00.00 - Dekaos Dondi - zsrrknight wraz z Literkową zapraszają w podróż - może być realna albo wyobrażona...

Zapraszamy po raz dziewięćdziesiąty siódmy do udziału w konkursie. Można się zabawić słowami i... wygrać dyplom i zestaw gratulacji i przyjemność podania tematów do kolejnej Bitwy.

 

W tej edycji aż trzy tematy! Bo? Napisali i wgrali! I oto podają tematy i inspirują do zamyślenia:

 

00.00 von zerka pisze: Dorzucam mój temat „OKULARY”.

 

Literkowa dorzuca: Może różowe, a może odnalezione Pana Hilarego, albo tych smutnych Panów w czerni i takie od słońca i zezowate zbieżne i rozbieżne. Tajemnicze skrywające oczy?…

Pani Agnieszka Osiecka pisała:

Między nami po ulicy, pojedynczo i grupkami, snują się okularnicy ze skryptami.

I z książkami, z notatkami, z papierami, kompleksami… Okularnicy.

 

Dekaos Dondi von Deduś pisze: Mój temat to „KOKON”.

 

Literkowa dorzuca: Ogrodowy, a może gniazdko niemowlęce. Kokon motyli w jedwabnych kobiecych zmysłach. Tajemnicze kokony czekające na wybudzenie… jadowite pająki i muchy. Może po prostu kokon czasu? I do tego fantazyjnie utkany...

 

zsrrknight von Pan Buczybór pisze: Pozostawiam swój temat „CAŁOPALENIE”.

 

Literkowa dorzuca: Może ofiara składana bóstwu. Obrzęd całopalenia i wrzucanie prochu do Gangesu, oczyszczenie poprzez ogień. Albo cicha przemiana samego siebie. Wypalenie miłości, wypalenie życia. Piromania, chorobliwa żądza podpalania lub zabawa z ogniem. Albo lot ćmy ku spaleniu...

 

Puśćcie wodze fantazji i rzućcie na kolana Opowi...

TERMIN DO: 22 czerwca /północ/

 

Z życzeniami wielu inspirujących wrażeń… Literkowa

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (1)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania