(Tekst usinięty)

(Tekst usunięty)

Średnia ocena: 3.5  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Burton The Scribe ponad rok temu
    Heh, takiej puenty się nie spodziewałem. Ale powinienem był, bo jest wigilia nie Wielkanoc, więc mogłem się domyślić, że sympatykiem wiary nie jesteś ?
  • Florian Konrad ponad rok temu
    Nie jestem - to eufemistycznie, mało powiedziane :)
  • MartynaM ponad rok temu
    Cuwkawe z czego wynika ten fenomen, że najwięcej o świętach, o Bogu, religii, wypowiadają się ateiści?
    I to oni przede wszystkim muszą coś tworzyć, coś pisać w tym temacie... z boku wygląda, jakby chcieli przekonać siebie.
  • Florian Konrad ponad rok temu
    MartynaM - Przeciwnie- wydrwić, przeciwstawić się dominacji, zalewającej ich fali bombuś, mikołajuś, kolęduś, bożonarodzeniuś. Tak: w kraju wyznaniowym czuję taką potrzebę. Jakbym słuchał mediów publicznych - tonąłbym. Mentalnie. W szambie. Czułbym się zalewany przez obrzydliwą (bo mitologiczną), cuchnącą breję. Ten wierszyk to tylko żart. Potrafię ostrzej.
  • Grain ponad rok temu
    Florian Konrad, prawie jak obsrywana przez naród Krystyna Janda. A taki młody.
    W twoich tekstach także wieszasz nadmiar bombusi, cytatusi oszołomów, wstawki różnych rzępołów, jakbyś chciał przytłoczyć ilością odwołań, często bez kontekstu , od czapy. Ku samochwale piszącego.
    Wesołych Śniąt i stanów pokrewnych.
  • Marek Adam Grabowski ponad rok temu
    Florian Konrad "w kraju wyznaniowym czuję taką potrzebę". - Nie obraź się, ale co to za kraj wyznaniowy, gdzie na Kościołach piszę się "mordercy" i prezydenci miast (choćby u mnie w Wawie) gratulują czegoś takiego? Popisali by sobie tak na meczetach w Arabii Saudyjskiej, czy stupach w Birmie, albo świątyniach Hinduskich w Indiach, czy nawet na synagogach w Izraelu.
  • Florian Konrad ponad rok temu
    Grain Aż tak mój mały żarcik ubódł? Pff...
  • Grain ponad rok temu
    Florian Konrad,
    Nie pochlebiaj sobie. Nie bronię katolików, urzędasów kościoła, tylko dobrych ludzi, spośród znajomych i bliskich, którzy mają prawo /nawet konstytucyjne/ identyfikować się z wiarą lub niewiarą. Są inne terminy, bardziej taktowne, żeby sobie pokozaczyć.
  • Florian Konrad ponad rok temu
    Grain Nie kozaczę. Napisałem żartobliwą rymowankę. Oplułem kogoś, sprofanowałem cośkolwiek? Ale... o sacrum można mówić wyłącznie na kolanach... :)
  • Marek Adam Grabowski ponad rok temu
    Zamiast jednych świat mamy drugie. W sumie w antyku to było jedno święto, więc mimowolnie zrobiłeś coś konserwatywnego. Ogólnie ten wierszy może, tylko złośliwość na końcu niepotrzebna. Pozdrawiam i życzę wesołych świąt 3
  • Florian Konrad ponad rok temu
    Dziękuję.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania