-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.6  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (31)

  • betti 14.08.2019
    Antoni, po tekście DD, to jak musztarda po obiedzie... i nie to nie jest złośliwość.
  • Aisak 14.08.2019
    Tolek, dobrze, że napisałeś ów tekst
    Chociaż unni twierdzą, że
    Musztarda po obiedzie...
    Gówno prawda, jest ok.

    4.
  • Anonim 14.08.2019
    Dzięki, Aisak.
    Prawdę powiedziawszy drugą zwrotkę miałem w głowie już ze 2 miechy temu, dziś dopisałem pierwszą. Wstrzymywałem się, bo czekałem na wenę, liczyłem, że będzie to o wiele dłuższy tekst, ale nie wyszło...

    Pozdrawiam.
  • Aisak 14.08.2019
    Tolek, ale druga strofa leci na łeb i szyję.
    Prztsiąsź i popraw.
  • Anonim 14.08.2019
    Aisak,
    ja mam odmienne zdanie. Jest bardziej napastliwa, ale bardziej odnosząca się do niektórych komentarzy (również moich). Natomiast sama końcówka to takie moje poczucie humoru :)
  • Aisak 14.08.2019
    Masz na myśli treść?
    Bo ja akurat nie o treści, tylko o rytmie, rytmice.
    Przeczytaj na głos obie, albo daj domownikom do przeczytania (kota nie liczę xD)
  • Dekaos Dondi 14.08.2019
    Antoni Grycuk→Treść o.k→. ale gdyby 1 wers w 2 zwrotce brzmiał:
    ''Tu buszują wciąż autorzy, przepychając się w mądrości''→ 11 sylab
    to już by rytmika zyskała w następnych wersach. Takie zdanie me:)
  • Anonim 14.08.2019
    Dzięki DD za komentarz.
    A co do rytmu i Twojej zmiany. Nie rozumiem. Jak dla mnie rytm to 8/8 z poprawną średniówką, bez wymuszonych akcentów. A w Twoim przypadku nagle mamy 9 sylab, a nie 8 jak u mnie.
    Poprawcie mnie, jeśli się mylę. Bo na wierszach to się za bardzo nie znam.

    Pozdrawiam.
  • Aisak 14.08.2019
    Tolek u ciebie jest 7.
  • Anonim 14.08.2019
    No tak, zapominam, że takie zlepki jak "au" ja czytam sobie jako dwie sylaby... Mój błąd...
  • Canulas 14.08.2019
    Niestety, samow sobie ok, ale w tym wyścigu drugi, to pierwszy przegrany. Obiecałem szczerość, więc, no... kompletnie mnie to obleciało.

    Tu lejt
  • Anonim 14.08.2019
    Ok, cenię szczerość. Dzięki za słowa. Może faktycznie powinienem odczekać ze 2 miechy i wtedy walnąć, wszyscy by zapomnieli DD.

    Pozdrawiam.
  • Canulas 14.08.2019
    Antoni Grycuk, noo, wiesz, 4h po, to mi przypomina takiego mniejszego youtubera, co też chciałby przyciąć subów na jakieś grubej akcji i dodaje trzy grosze.
    Można to zrobić, ale trzeba rozkurwić, a nie powtórzyć przekaż, tylko na innym zestawie słów.
    Pozdrox
  • Anonim 14.08.2019
    Canulas,
    tak, jak pisałem. Druga zwrotka powstała ze 2 miechy temu, dziś dopisałem pierwszą. Więc nie czuję się kopierem, naśladowcą.
  • Canulas 14.08.2019
    Antoni Grycuk, no ok, ok. Piszę jak myślę. Wierzę, że powstało dawno, ale okoliczności poczęcia średnio się mają do czegokolwiek, bo jeśli sięgasz po ten argument, znaczy, czujesz się na tym tle atakowany. A pewnie dzieje się tak dlatego, że ja, jeśli uważam kogoś za inteligentnego, nie szukam miękkości w zastępstwie dla słowa, jakie mi się ciśnie pierwsze.
  • Anonim 14.08.2019
    Canulas O nie! Nie dlatego się tłumaczę. Ani przez moment nie poczułem się zaatakowany.
  • Canulas 14.08.2019
    Antoni Grycuk, bajabongo zatem
  • Halmar 14.08.2019
    Antłan, niezłe. Zabrakło jeno drobny pieprzu i musztardy :)
  • Anonim 14.08.2019
    Może i racja.
    Dzięki za słowa.
  • Halmar 15.08.2019
    Antłan :*
  • Anonim 15.08.2019
    Halmar,
    masz coś jeszcze do powiedzenia na temat tekstu? Czy unosisz rękę? Chętnie posłucham.
  • Florian Konrad 14.08.2019
    okołoportalowa okolicznościówka
  • Anonim 14.08.2019
    Nie inaczej. Czasami człowiek musi, inaczej się udusi.
  • Canulas 14.08.2019
    Antoni Grycuk, to jak się dusisz, pierdolnij, żeby się trzesło. Tylko nieśmiałe łobuziaki plują na ludzi w deszczu ;)
  • Anonim 14.08.2019
    Canulas, ale tym razem to poczułem się atakowany, przykro mi. Poza tym co to za docinek do nieśmiałych osób? A co, gorsi oni? A może to Ci z wyjebanym na wszystko nie myślą, tylko napierdalają? Hmmm?
  • Canulas 14.08.2019
    Antoni Grycuk, jesuuu, teraz już nie pamiętam, ale dla mnie majstersztykiem krzyku jest jeden z tekstów Kapelusznika.
    Zanim tamto * nie pamiętam teraz tytułu - napisał, jakoł się jako grzeczny, ułożony, kapelusik. Ale jak pierdolnął, to nie było co zbierać w promieniu dwóch i}pół portali w każdą stronę.
    Mówię tylko, coś Cię dusi, idź po bandzie.
    Nooo, tak uważam.
    Czy mam jednak przykładać większą wagę do używanych środków komentarzowych? Za 7 północ. Nie bardzo mam melodię wystudzać Twoje obawy i roztłumaczać metafory ;)
  • Canulas 14.08.2019
    Jakoł - jawił (autokorekta)
  • Anonim 15.08.2019
    Nie chadzam po bandzie z dobrze mi znanych powodów. No, czasem, w takich tekstach jak ostatnia proza, ale to inne chodzenie po bandzie.
    Jeszcze raz dzięki za poświęcony czas.

    Pozdrawiam i dobre nocy.
  • Anonim 15.08.2019
    W zasadzie miałem nie komentować dalej, ale... (Zrobię sobie przerwę w pisaniu TW.)
    Canulas,
    jeśli piszesz komentarz nie pod swoim komentarzem, mam prawo przypuszczać, że czytasz wszystkie komentarze pod tym tekstem, a tam było wyraźnie napisane, dlaczego akurat teraz opublikowałem ten tekst: miałem napisane część, a pod wpływem DD napisałem dalszą część. Więc o czym Twoja metafora? Czy to nie udowadnianie, że to może jednak był osioł, a nie kura? ;) Dlatego poczułem się atakowany.
  • Pan Buczybór 15.08.2019
    Grafomania czystej wody, a raczej głęboka częstochowizna, ale w gruncie rzeczy temat jaki jest, taki jest, więc jakość odpowiednia. Ogólnie niezłe
  • Anonim 15.08.2019
    Dzięki, Panie B., za słowa.
    Czasem pisuję takie niby-wierszyki. Sam pewnie zauważyłeś, że wiersze to nie moja domena, jest nią proza. Ale masz rację, że gdybym się silił na dobre rymy, nie byłoby adekwatne do treści. Sam już nie wiem.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania