-----(wykasowany)-----

 

Średnia ocena: 4.3  Głosów: 9

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (34)

  • A. Hope.S 28.06.2019
    Podoba ;)
  • yanko wojownik 28.06.2019
    Mnie również.
  • Anonim 28.06.2019
    Dzięki.

    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 28.06.2019
    Bardzo niektórzy są ryzykanci, tu w komentarzach, nie wiedząc z kim pisują - czy tam co, komu:)

    Podobuje się utwór - a to już pisałem w odpowiedzi A. Hope.S.
  • Johnny2x4 28.06.2019
    Co to znaczy, podobuje?
  • yanko wojownik 28.06.2019
    Johnny2x4, No że smaczne jak trzaśnie w tryb zmysłowy.
  • Anonim 28.06.2019
    Yanku,
    nie ma ryzyka nie ma zabawy, ale i podświadomej chęci ukarania siebie samego ;)
  • Anonim 28.06.2019
    Osobiście gustuję w przekształceniach polskich słów, w odróżnieniu od zapożyczeń.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Antoni Grycuk, nie wiem czy tu się da zauważyć, ale ja również - od strony wykonawczej :)

    Chęć ukarania - sado... - coś tam? - chyba raczej coś, że sumienie, że ból twórczy itp.
  • Anonim 29.06.2019
    yanko wojownik
    ja se tylko jaja robiłem :) Czasem lubię tak pojechać. Szczególnie, gdy ktoś mnie osłabi swoim komentarzem (nie Ty).
    Pozdrawiam.
  • yanko wojownik 29.06.2019
    Antoni Grycuk, A był długi komentarz, ale skasowałem - napiszę że - Aha:)

    pozdro.
  • betti 28.06.2019
    O, odezwały metody stalinowskie... przestraszyć, zamknąć usta. Dobre!
  • Anonim 28.06.2019
    betti,
    ja Cię bardzo proszę. Zanim coś napiszesz pod moim tekstem, to się dobrze zastanów. Ale naprawdę dobrze. O to Cię bardzo proszę.

    Pozdrawiam.
  • betti 28.06.2019
    Antoni Grycuk bardzo dobry tekst, wspaniały bym nawet rzekła. Wiesz, że ja zawsze popieram naukę, albo chociaż jej chęć, w każdej formie...
  • Anonim 28.06.2019
    betti
    a prosiłem...
  • betti 28.06.2019
    Antoni Grycuk wybacz więc, może yanko pokieruje mnie na właściwą drogę, ja wierzę...

    Trzymaj się cieplutko.
  • yanko wojownik 28.06.2019
    Jakby tak Sergiusz Piasecki siedzieć nie poszedł, to ile by literatura nie zyskała, a może dobrze pisać po polskiemu by nie nigdy też umiał...
    Jakby tak jednak we tym więźniu spotkał Betti, to by mu sie parabelka zmaterializowała.... - to by użył, uciekł i by nic nie napisał.
  • Canulas 28.06.2019
    Grypserki nie ma, ale całkiem.
    Gość to taki apropaka, widzę
  • Johnny2x4 28.06.2019
    Żenada.
  • Johnny2x4 28.06.2019
    W sensie takim, że nie podoba mi się bohater i stylizacja języka. No i za krótkie.
  • Johnny2x4 28.06.2019
    Johnny2x4 Dobra, zorientowałem się, że to drabble. :P Mój błąd.
  • Anonim 28.06.2019
    Johnny2x4
    o. i taką odpowiedź rozumiem, mimo iż mam inne zdanie.
    Dzięki za uwagi.

    Pozdrawiam.
  • Johnny2x4 28.06.2019
    Antoni Grycuk Również pozdrawiam
  • Anonim 28.06.2019
    p.s. Poprzednią odpowiedź napisałem, nie widząc Twojej o tym, że to drabble. Mi tez zdarza się czegoś nie zauważyć.
  • Canulas 28.06.2019
    Dla mnie tym razem oddane jest bardzo naturalnie. Nie każdy modelnosadzonego, to grypser-sztywny zakapior albo ugadany frajer. Pośrednie opcje występują również
  • Anonim 28.06.2019
    Canu,
    dzięki za kilka słów.
    Ten tekst traktuję bardziej jako swego rodzaju manifest, mimo iż nieprawdziwy. Niemniej miło słyszeć, że brzmi naturalnie.

    Pozdrawiam.
  • Canulas 28.06.2019
    Antoni Grycuk, jeśli chciałbyś zbadać temat od strony socjologicznej, to M. Kamiński: Gry więziennej, a jeśli od bajań (w stylu powieści Grzesiuka, ale mocniejszych) to Mury Hebronu - Stasiuka.
    Pozdrox
  • Anonim 28.06.2019
    Canulas
    dzięki. Może w wolnej chwili spojrzę.
    Pozdro.
  • Dekaos Dondi 28.06.2019
    Antoni Grycuk→A ja zerknę metaforycznie. Człek wyzwala się z kretych i trudnych scieżek swojej psychiki....
    .... i nadal podąża tymi samymi ścieżkami, ale tym razem wie, dokąd zmierza i jest mu łatwiej, mimo, że tak samo trudno:)
    Pozdrawiam - 5
  • Anonim 28.06.2019
    Dekaos,
    ciekawe, że znajdujesz tu metaforę. Nie mam nic przeciwko, ale chciałem, aby ten tekst był treścią bez metafor.
    Dzięki za kilka słów.

    Pozdrawiam.
    ps.
    Czasem jak patrzę na to wszystko, to nie wiem, co myśleć...
  • dyrdymały 28.06.2019
    zajefajne. ja pierdolę, musiałem sprawdzić,co to drabble. dokładnie 100 słow. Super. To już trzba być niezłym, żeby się zmieścić w dokładnej liczbie słów.
  • Anonim 28.06.2019
    Fajnie, że Ci się podoba.
    A wcale nie trzeba być miszczem, aby pisać drabble. Wystarczy edytor tekstu z licznikiem słów i trochę kombinacji. Spróbuj, niezła zabawa.
    Dzięki za wizytę.

    Pozdrawiam.
  • Angela 28.06.2019
    W moim odczuciu tekst bardzo przewrotny (o ile zrozumiałam,tak jak powinnam) i dobrze : )
    Pozdrawiam
  • Anonim 28.06.2019
    Angela,
    ja skomentuję tak: nigdy nie wiemy, co kryje się za czyimś pisaniem...
    Dzięki piękne za wizytę i kilka słów.

    Pozdrawiam.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania