Więzienie sumienia

G

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (11)

  • Kraszax 03.11.2016
    Mocne, dynamiczne, lubię to ;) 5
  • Anonim 04.11.2016
    Kraszax, dziękuję za komentarz i za odwiedziny :D
  • Ellie Victoriano 03.11.2016
    Nie rozpiszę się nadto, zresztą dobrze wiesz, co i jak. Jest jednak fragment, obok którego nie mogę przejść obojętnie.
    "Nigdy nie uderzam. Wpatruję się w samo dno obrzydliwego serca, wdzieram się w podświadomość, spojrzeniem niszczę potęgę wyższości. Nigdy nie uderzam, choć oddałabym za słabą wolę wszystko, oddałabym za brak sumienia każdy przedmiot, każdy element życia.
    By tylko zabić. Zamordować bez skrupułów, nie szkodząc nikomu ze świadków. Zatopić w ciele dłonie, widzieć krew, czuć w palcach miękkie serce — oddałabym za to siebie. " ~ Od dzisiaj jeden z moich ulubionych cytatów *-* Jest w nim coś takiego urzekającego, coś, co wywołuje u mnie emocje, oczarowuje. Podoba mi się najbardziej z całego tekstu.
    Wybacz, Efiś, nie idzie mi ostatnio komentowanie .-. Ale wiesz, że Cię ♥
  • Anonim 04.11.2016
    Ellie Victoriano, nie ma problemu, ten komentarz wyjątkowo rozruszał moje serduszko, jest dobrze Ellie, cieszę się, że poruszyłam!
  • kjgruszkowska 12.03.2017
    Trafiłam tu już po zniknięciu tekstu, ale sam fragment - mocarny.
  • Tęskniłem.
  • Anonim 04.11.2016
    Ja też, jeszcze trochę potęsknię, jeszcze trochę się zatracę, ale chyba wyjdę na prosto kiedyś.
  • wszyscy wyjdziemy.
    chyba.
  • Anonim 04.11.2016
    To ostatnie słowo jest kluczowe, nawet bardzo
  • Numizmat 05.11.2016
    No i cóżesz autor miał tu na myśli? :) Ja nie wiem, nie jestem dobry w interpretacjach. Ale i tak mi się podobało. Cudne zdania, płynność i taki tajemniczy klimat unoszący się z tekstu ;) 5 oczywiście
  • Rasia 05.11.2016
    "Jestem temu przeciwna a jednak w końcu zmuszona do mechanicznych ruchów." - przecinek po "przeciwna"
    "szepcze pomiędzy swoim stadem, malującym się" - bez przecinka
    Troszkę za dużo moim zdaniem wyszło tu niedopowiedzeń, ale może to tylko moje zdanie. Dopisałabym chociaż jeszcze parę zdań dokładniej nakreślających sytuację, bo na razie nie pomagają tylko domysły :) Co prawda dla mnie to tekst o chęci zemsty za poczynione kiedyś winy, jednak główny bohater zdaje się być zbyt moralny za to, by odpłacić się tak, jak go skrzywdzono w przeszłości. Pewnie nie, ale może coś tam trafię :) Za sam tekst i styl 4,5 czyli 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania