Wirtualna Znajoma.

Wczoraj weszłam na facebook'a jedna rzecz która mnie zdziwiła to to, że mam jedno zaproszenie do znajomych. Zaprosiła mnie jakaś Paulina. Przyjęłam.. Mimo że jej nie znałam... Okazało się że jest online... Napisałam do niej ,,kim jesteś? czemu mnie zaprosiłaś" Po 30 minutach oczekiwania na odpowiedz odpisała mi... Od razu się zaprzyjaźniłyśmy.. Oczywiście nie wierzyłam że to jakaś wielka przyjaźń będzie... Po prostu taka znajoma z internetu... Okazała się że mieszka całkiem niedaleko... Chociaż oczywiście jakby się chciało tam pójść na piechotę to by trochę zajęło... Pisałyśmy chyba jakieś 4 godziny... Kiedy jest się tak wciągniętym w rozmowę to czasu się nie liczy... Parę godzin później znowu weszłam na facekook'a żeby z nią popisać... Chatowanie sprawiało nam wielką radość... Jednak po czasie przestała mi odpisywać... Stała się offline. Wyłączyłam facebook'a i poszłam coś zjeść. Za chwile znowu włączyłam... Patrze... Pauliny nie ma w moich znajomych. No to zaczęłam jej szukać.. Jednak po wpisaniu jej imienia i nazwiska nie znalazłam takiej osoby... Do teraz się zastanawiam... Może się usunęła??? Ciekawe... No cóż... Niestety ale odpowiedzi na tę pytanie nie znajdę.....

Średnia ocena: 3.2  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Anonim 24.08.2015
    "Wczoraj weszłam na facebook'a jedna rzecz która mnie zdziwiła to to, że mam jedno zaproszenie do znajomych." ~ Lepiej by wyglądało "Wczoraj weszłam na Facebooka. Jedyna rzecz, która mnie zdziwiła to to, że mam jedno zaproszenie do znajomych." ale to tylko sugestia z którą możesz się zgodzić lub nie. Zauważ, że przed "która" postawiłam przecinek, a Facebook napisałam wielką literą i nie postawiłam apostrofa.

    "Przyjęłam.." ~ Wielokropek powinien mieć trzy kropki.

    "Napisałam do niej ,,kim jesteś? czemu mnie zaprosiłaś"" ~ Zabrakło znaku interpunkcyjnego, który zakończyłby zdanie.

    "Po 30 minutach oczekiwania na odpowiedz odpisała mi..." ~ Liczby zapisujemy słownie. Przecinek przed "odpisała".

    "Od razu się zaprzyjaźniłyśmy.." ~ Wielokropek powinien mieć trzy kropki.

    "Oczywiście nie wierzyłam że to jakaś wielka przyjaźń będzie..." ~ Przecinek przed "że".

    "Okazała się że mieszka całkiem niedaleko..." ~ To samo co wyżej.

    "Chociaż oczywiście jakby się chciało tam pójść na piechotę to by trochę zajęło..." ~ Przecinek przed "to".

    "Pisałyśmy chyba jakieś 4 godziny..." ~ Liczby słownie.

    "Parę godzin później znowu weszłam na facekook'a żeby z nią popisać... " ~ Facebooka, przed "żeby" powinien być przecinek.

    "No to zaczęłam jej szukać.." ~ Wielokropek powinien mieć trzy kropki.

    "Może się usunęła???" ~ Stawiamy tylko i wyłącznie JEDEN znak zapytania, nie trzy. Chyba że jest to cytat lub rozmowa na czacie, wtedy w porządku. Tutaj jednak tak nie jest.

    "Niestety ale odpowiedzi na tę pytanie nie znajdę....." ~ Wielokropek powinien mieć trzy kropki, przecinek przed "ale".

    Zwykłe, krótkie opowiadanie, które ma nas zaciekawić, zaskoczyć, ale nie spełnia swojej roli, a przynajmniej na mnie nie zrobiło wrażenia. Fabuła taka sobie, dość popularny temat. Ciężko się czytało przez masę wielokropków zwalniających akcję. Nie lubię takich krótkich opowiadań, z których można wyciągnąć coś dłuższego, chyba że ma postać drabbla, a to nie ma. No nic, pozostaje mi życzyć powodzenia!
    Jak zwykle nie oceniam.
  • Patrycja5055 24.08.2015
    Wiem że masz rację ale ty liczysz że ja w wieku DZIESIĘCIU lat będę pisać perfekcyjnie? W książce liczy się nie tylko pismo ale też sęs tego co się pisze.. Oczywiście zapamiętam twoje uwagi ślę były one zbędne
  • Patrycja5055 24.08.2015
    Ale*
  • Slugalegionu 24.08.2015
    sens*
  • Anonim 24.08.2015
    Nie sądzę. Mnie też gonili o przecinki i błędy, i dzięki temu widzę u siebie poprawę. Wymieniłam je, żeby ci pomóc. Przykro mi, że tak to odebrałaś.
    PS. Możesz wejść na profil i skorzystać z opcji edycji.
  • Slugalegionu 24.08.2015
    Droga Patrycjo, nikt tu nie oczekuje od ciebie perfekcji, Shiroi jedynie pokazała Ci błędy tak, abyś mogła je zedytować oraz unikać ich w przyszłości.
  • Slugalegionu 24.08.2015
    Oczywiście zapamiętam twoje uwagi ślę były one zbędne - Oczywiście zapamiętam twoje uwagi, ale myślę, że były one zbędne.
  • Slugalegionu 24.08.2015
    Okazało się że jest online... - Przed "że" przecinek. Wyjątkiem są niektóre konstrukcje, np. "chyba że"
    kim jesteś? czemu mnie zaprosiłaś - To co Shiroi plus drugie zdanie powinno zaczynać się wielką literą.
    Po 30 minutach oczekiwania na odpowiedz odpisała mi... - przecinek przed odpisała, aby oddzielić dwa czasowniki.

    A teraz pora na fabułę. Końcówka zaleciała mi horrorem, ale kiepskim, gdyż nie było jego atmosfery. Nic dziwnego, to nie a kategoria. Więc co to ma być? Super sekret, bo ktoś nieznajomy usunął kogoś ze znajomych? Temu opowiadaniu przydałyby się rozmowy bohaterki z Pauliną oraz wywalenie wielokropków. To pierwsze po to, abym mógł coś poczuć, kiedy Paulina odeszła, a to drugie po to, aby nie spowalniały niepotrzebnie akcji.

    Co się tyczy wielokropka to powiem Ci jeszcze tylko kiedy go używać:

    - W dialogach do zaznaczenia tego, że bohater mówi urywanie, gdyż np. jest zmęczony.
    - Kiedy coś przerwie wypowiedź.
    - Czasem na czatach używa się samego wielokropka jako milczenia. Jako, że pisałaś o rozmowach na Fejsie to by on przeszedł.
    - I nareszcie to, co pewnie chciałaś osiągnąć, spowolnienie tempa czytania, aby stworzyć aurę tajemniczości. Nie pochwalam zwykle tego punktu, powinien być taki maksymalnie jeden, no może dwa, aby nie zaśmiecać nim tekstu.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania