X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Ritha 12.03.2017
    Biedna Allisa i Stevenson:( Fergus to ziółko, spod ciemnej gwiazdy. Kolejna przyjemna (w odbiorze) część. Lecę dalej :)
  • motomrówka 12.03.2017
    Ech, "toczy" mnie dziś jakaś grypa, czy coś i kompletnie nie mam głowy do komentarzy, ale mimo to czytam, i uważam, że jest świetnie, choć trochę może jakby za bardzo opisowo. Pięć oczywiście :))
  • motomrówka 12.03.2017
    Ha! Zorientowałam się właśnie, że część ogromnej całości :D Ale ja durna :D w wolnej chwili ponadrabiam, bo jest ciekawie.
  • Canulas 03.04.2018
    "Najważniejsze było, by rzucić się głową naprzód do przeskoku i skoncentrować się na tyle mocno, żeby nie wrócić razem z ciałem po chwili." -

    Taaa.

    Najważniejsze było, by rzucić się głową naprzód do przeskoku i skoncentrować na tyle mocno, żeby nie wrócić razem z ciałem po chwili.

    " Wszystko jedno. Miejsce się zgadzało - był zablokowany na miejscu. Z czasem mógł byc problem" - być.


    Kolejna część pod kryptonimem, przemocy mówimy nie.
    Lubię Fergusa. Nie zabij go ani Sheery.
  • Okropny 03.04.2018
    "Nie zabij go ani Sheery"

    Mhm, mm, ee, hm
  • Canulas 03.04.2018
    Chuj :(

    Lepiej tam biegnij, zmieniaj, zanim doczytam.
  • Okropny 03.04.2018
    Canulas niee, no, kurwa
  • Agnieszka Gu 21.08.2018
    Witam,
    "Fergus miał obcykane wszystkie opcje." — lubię takie wylozawanie w opisach ;)
    "To, albo jego siostra, z której, jak pamiętał, było niezłe kurwiszcze już od najmłodszych lat, a, jak podejrzewał, mogła być opętana." — opętana ;))) dobre ;))

    "Lubię Fergusa. Nie zabij go ani Sheery." !!! Przyłączam sie do apelu Cana/...
  • Okropny 21.08.2018
    Hy, hy, hy

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania