X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (6)

  • Ritha 05.03.2017
    Przeglądam właśnie co by tu czytnąć, a tu pyk, wyskakują nowe Wyspy! Rozumiem, że to wstęp, intrygujący wstęp (!), do opowieści, która pewnie wiele wyjaśni, lecę czytać dalej :)
  • Adam T 06.03.2017
    Tak, bałagan do sprzątnięcia, bardzo to nic nie mówiące, a objętość dobrze, że jest już kontynuacja, oby dłuższa. Nie oceniam, bo w sumie, nie ma co oceniać.
  • Canulas 03.04.2018
    "Pstryknął palcami, żeby laborant oddał mu teczkę. Kwiatuszek oddał mu folder." - drugie mu, stanowczo do wyjebania moim skromnym zdaniem.

    "-Opowiem ci dokładnie, jak to było. Skoro tu jesteś, to znaczy, że mogę. Miejmy nadzieję, że nie wpadnie tu jakiś zbrojny oddział z audiomagami przymusu bezpośredniego i nas nie zagazuje"

    Może:

    -Opowiem ci dokładnie, jak było. Skoro tu jesteś, znaczy, że mogę. Miejmy nadzieję, że nie wpadnie jakiś zbrojny oddział z audiomagami przymusu bezpośredniego i nas nie zagazuje.

    "mamy odwołane urlopy do odwołania. Mamy ogromny bałagan do sprzątnięcia, chłopcze." - odwołane do odwołania. - nope.

    "I nie czekając na potwierdzenie, wstał i zaczął chodzić po sterowni. Po chwili zaczął" - A to mi się wybitnie nie podoba.

    Ogólnie, bez szału, jakaś mocno dostająca cześć. Ni ma oceny. Trzeba tu w chuj poprawić albo połączyć z następną.
  • Agnieszka Gu 18.08.2018
    no to lecim dalej...
    "mamy odwołane urlopy do odwołania." - odwołane do odwołania ;))
    "I nie czekając na potwierdzenie, wstał i zaczął chodzić po sterowni. Po chwili zaczął." - zaczął, zaczął... ;))
  • Okropny 18.08.2018
    Pierwsze specjalnie, drugie o bosze, jaki wstyd! ;-(
  • Agnieszka Gu 18.08.2018
    Okropny z tym pierwszym, to tak własnie myślałam, że chciałeś dowcipnie polecieć... ;) Drugie... trochę dziwnie zabrzmiało, jak na "dowcipne" powtórzenie ;)) więc się wstydź strasznie ;p ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania