X

X

Średnia ocena: 4.8  Głosów: 6

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (14)

  • Ritha 06.03.2017
    Wilkinson... Wilkinson z rozdwojeniem jaźni jest z przyszłości!!! :o
    A przynajmniej częściowo... W sumie to by wiele wyjaśniało. I wszystko tak pięknie połączyłaś, wpięłaś jak brakujące puzzle, w ogóle ten rozdział przeczytałam na jednym wdechu, te cała otoczka związana ze skokami, tak logicznie i racjonalnie opisana, i lekko kryminalnie powiało.Tyle części wrzucasz, a ma się ochotę na jeszcze. Łap 5, świeżo z przeskoku ;)
  • Nazareth 06.03.2017
    Eee... no dobra. Zastanawiałem się jak z tym wszystkim pojedziesz, Ale cholera to ma sens i łączy się w logiczną całość, blin!
  • Nożyczki 06.03.2017
    Blin?
  • Nazareth 06.03.2017
    Nożyczki Bliny – tradycyjne danie kuchni rosyjskiej, ukraińskiej i białoruskiej. liny to drożdżowe naleśniki z ciasta z mąki gryczano-pszennej lub gryczano-żytniej. Istnieje jednak także wiele domowych receptur przyrządzania ciasta na bliny, z różnych rodzajów mąki, z dodatkiem kasz lub kefiru. Podawane są na wiele sposobów, od prostych – bez dodatków lub z gotowaną rybą, po eleganckie – ze śmietaną lub roztopionym masłem, kawałkami łososia, wędzonego jesiotra, solonym i marynowanym śledziem, rybnymi sałatkami, marynowanymi grzybami, kawiorem, tartym serem, krojonym jajkiem, rybnymi pastami i sosami. Bliny można też podawać na słodko, z konfiturami. Warunkiem podstawowym jest, aby w momencie podania były ciepłe i wilgotne, gdyż szybko tężeją i stają się kruche (tym szybciej, im więcej w nich mąki gryczanej, ubogiej w gluten).
    Również "blin" to społecznie akceptowany substytut słowa "blyat" XD
  • Nożyczki 06.03.2017
    Nazareth mogłeś pisać 'blać' czy 'bladź', ja się nie obrażę ;)
  • Nazareth 06.03.2017
    Nożyczki no ale to trochę brak kultury... A tak serio to lubię słowo "blin" tak przyjemnie gra w uszach. Chyba że robi sie poważnie wtedy "szaszłyk blin" wchodzi do gry... staram się aż tyle nie przeklinaćprzekonać żeby mi się w pracy nie wypsło :( Blin...
  • Nożyczki 06.03.2017
    Nazareth grunt, że się nie zaplątawszy w te wszystkie wątki ;)
  • Nazareth 06.03.2017
    Nożyczki Nie, jest bardzo przejrzyście. Widzę metodę w twoim szaleństwie ;)
  • Ale co? 06.03.2017
    Za bardzo poruszona tematyka wojenna dlatego tylko 3 ode mnie
  • Nożyczki 06.03.2017
    Wspaniały komplement!
  • Adam T 07.03.2017
    No to teraz już nie mam pytań, bo wszystko elegancko wyjaśniesz krok po kroku i mam tylko nadzieję, ale nie kwintal, spokojnie :)), że kolejne części wrzucisz jak najbardziej niebawem, czego czytelnikom i sobie życzę. Dawno, tak zawzięcie nie czytałem niczego, za wyjątkiem kilku książek :)) Ocena jest oczywista.
  • Canulas 03.04.2018
    Bajaderra. (gdzieś w pińćet mil napisałeś, że z przemocą to Ty nie) - pheee.
    Zajebista cześć. Popłynąłem.
    Idę imitować pracę, bo mnie zajebią.
    Git bardzo.
  • Agnieszka Gu 18.08.2018
    No dobra, cos sie rozjaśniło. Później obaczę, jak się dalej akcja potoczy. pa ;)
  • Okropny 18.08.2018
    Czekam!

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania