X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (8)

  • Ritha 13.03.2017
    Ten "kij z przesiadem", coś bym napisała, ale nie napiszę, bo się wstydzę xD Tak swobodnie pisać sceny erot. to jest majstersztyk, to raz, a że przezabawnie, to dwa - leżę i kwiczę :)
  • Nazareth 13.03.2017
    Kiedyś wdałem się w dyskusję na forum z Arysto i zgodnie stwierdziliśmy, że literaturze byłoby lepiej bez scen erotycznych, bo zawsze są kulawe albo koślawe, z nielicznymi jedynie wyjątkami. Tutaj mamy właśnie jeden z tych wyjątków.
  • Nożyczki 14.03.2017
    Dziękuję! :)
  • Adam T 14.03.2017
    Ale, na mój gust, to nie erotyka, to ubaw po pachy :)) Kilka ostatnich części było brutalnych i dość, powiedzmy, poważnych albo śmiesznych inaczej, ale tu jest po prostu kapitalne, wielkie jajo!! Doskonały portret męskiego gatunku i Frank na koniec :)) Pycha!!
  • Canulas 03.04.2018
    Na początku za dużo słowa "mężczyzna".

    I jeszcze jedna uwaga.

    Technik stwierdził "pewnie nie wiesz o czym mówię", ale ona wcześniej powiedziała: "a któż to się obudził" czyli musiał ją zrozumieć, więc to pytanie było bez sensu.

    No i tyle.
    Mile rzeczy w części się odbywały. "lubiem".
  • Okropny 03.04.2018
    Pamiętaj, że facet jest w szoku.
  • Agnieszka Gu 23.08.2018
    "-Ep, ee, e, e, e. E, ee, Sz. Kurwa, no! " — nieźle mu idzie ;)))
    ""Czarną Rozgwiazdę" i "kij z przysiadem" później," — niezły czasomierz ;))
  • Agnieszka Gu 23.08.2018
    "-Ep, ee, e, e, e. E, ee, Sz. Kurwa, no! " — nieźle mu idzie ;)))
    ""Czarną Rozgwiazdę" i "kij z przysiadem" później," — niezły czasomierz ;))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania