X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (10)

  • Ritha 10.04.2017
    Ja mam obawy, że oni tego jednak nie pojmą... A Tussenvoegsel to już na pewno, on ich prędzej, gadver, powystrzela. Choć może się mylę, skoro Krab jakoś ogarnął. A tak w ogóle to jeszcze raz chciałam wyrazić zadowolenie z faktu, że Krabschnittz jednak żyje, zawsze go lubiłam :)
  • Nazareth 11.04.2017
    Ja myślę że Tuss pojmie w lot, a jak nie to mu powiedzą że będzie szansa sobie pierdyknac z armaty albo zaaplikowac komuś wpierdul, i będzie miał gdzieś ze nie rozumie i tak z nimi pójdzie. On i jego brwi! XD
  • Canulas 06.04.2018
    "-I jest, kapitanie. - powiedział Hank, zwracając się do niego i odzywając się po raz pierwszy" - za dużo "się".

    I tyle.
    Krótkie. Kolejny kamyczek na drodze. Hank, od strony zdrowo-rozsądkowej, sporo ryzykował. Jeden strzał i kuniec.
  • Okropny 06.04.2018
    Hank odnajduje w sobie pokłady zimnej krwi. Słowo "rapier" jest tu użyte błędnie, powinien być pałasz. Ale wtedy jeszcze tkwiłem w błędzie i nie zauważyłem. Tak było.
  • Canulas 06.04.2018
    Okropny, nooo, ja se ogólnie wyobrażam taki wielki rapier, choć generalnie takie igiełkowe bardziej do pchnięć, ale... Twój świat, Twój rapier.
  • Okropny 06.04.2018
    Canulas wyobrażaj sobie szkocki pałasz "basket hilt broadsword".
  • Okropny 06.04.2018
    https://www.theknightshop.com/blunt-and-sharp-swords-uk/basket-hilt-swords-uk/blunt-basket-hilt-swords-uk/basket-hilt-broadsword takie coś
  • Agnieszka Gu 18.10.2018
    "Ten moment właśnie wybrali sobie Krabschnittz i Hank, na wyjście z korytarza i zgaszenie światła.
    -To żadna tajemnica, panie Oxley - powiedział Krab i nagle zrobiło się bardzo cicho." — re we la cja :D
    potem...
    buty, które musi założyć Oxley
    potem
    "Hank niepostrzeżenie wyciągnął papierosa i odpalił go zapalniczką, po czym z powrotem splótł dłonie na karku. "...
    itd... — uśmiałam się jak diabli :) super :)
  • Okropny 18.10.2018
    Cieszę, że wciąż cieszy :-)
  • Agnieszka Gu 18.10.2018
    Okropny Cieszy, jasne że cieszy. Świetnie piszesz, w me gusta idealnie wpasowany tekst, więc wisz...
    Problem w tym, że czytam tu kilka serii... i staram się uczciwie czas pomiędzy nie rozkładać :))

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania