X

X

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (4)

  • Ritha 19.05.2017
    "Będziemy jej dawać jedną pigułę co godzinę i będziemy się modlić, żeby działało." :D
    Ja temat tych postaci już walkuję któryś raz, ale myślę, że nie jest łatwo wprowadzić nowego bohatera, jednego, drugiego, trzeciego, a tu u Ciebie jest tłum, każdy inny i wszyscy wyraziści, dlatego duży plus. No i dłuższa ta część chyba, aż milej się czyta większą ilość naraz. Poziom nie spada, klimatycznie i przemyślanie, więc ocena niezmienna. :)
  • Canulas 07.04.2018
    "Przyniósł dwa wielkie koktajle kawowe z lodami, bitą śmietaną i dżemem na talerzykach." - eh, chciałbym. Tera będę wyłapał takie... smaczki.

    Nic nie szczególnie nie wkurwiło. Ot, fabularnych losów dalszy ciąg.
    Choć nieporadność Kwiatuszka nieco przesadzona mi się wydaje.
  • Okropny 07.04.2018
    Okropnie dużo powtórzeń!
  • Agnieszka Gu 18.10.2018
    "Parker patrzyła przez chwilę na jedną tabletkę, którą miała w dłoni, po czym wyciągnęła z kieszeni całą garść tabletek w plastikowej torbie na zatrzask." — hahaha dobre ;)))))
    "Będziemy jej dawać jedną pigułę co godzinę i będziemy się modlić, żeby działało" — boskie ;)))))

    "Aż do etapu, w którym zdziwiona nie na żarty spytała:
    -O, boże. Ty mówisz poważnie?" — hehe to tysz świetne ;)
    ok, lecem, ale wrócem...

    PS. Znów muszę kogoś pomaltretować. Dziwne, że ludzie w nocy auta chcą oglądać... trudno...

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania