...

.

Średnia ocena: 3.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (5)

  • Klara 25.03.2016
    Super! Ja niedługo będę się uczyć jazdy konnej więc mi spasowało :) 5 5 5 :)
  • Ginny 25.03.2016
    Dzięki za ocenkę ;) Wspólne zainteresowania? ^.^
  • Klara 25.03.2016
    Nooo i konie i pisanie :)
  • little girl 25.03.2016
    "Ubrawszy się, szedł spełnić drugą zachciankę Mark'a." - chyba powinno być "poszedł spełnić"
    " iście królewską. Był koniem królewskim" - królewską - królewskim, powtórzenie.
    " prezent, z powodu rozpoczęcia nauki " - bez przecinka
    Masz dużo powtórzeń imienia Jack
    "- Gdzie się wybieramy? - Spytał pononwnie chłopak, " - czynności mówione, jak spytał, zapytał, powiedział, wykrzyknął nawet po kropce, czy wykrzykniku, pytajniku, piszemy z małej litery :) "pononownie" -"ponownie"
    "Mark spojrzał na niego z góry, z głupią miną." - bez przecinka
    " Zwolnili tempa i szybszym truchtem" - tempo, bo podróżowali razem z równymi prędkościami.
    "prowadzili konie za sobą." - chyba bardziej poprawnie będzie poprowadzili
    "- Witajcie! - powitała ich(.) -"
    "Mark skinął głową, podziękował i wyszedł." - on wyszedł, a co z Jackiem? ;)
    "Za dużą ladą, siedział młody mężczyzna." - bez przecinka.
    "- Cena jak zwykle - powiedział do Mark'a." - jeśli chodzi o cenę całości, to nie bardzo, bo wątpię, aby Mark za każdym razem kupował tyle rzeczy, w dodatku tyle samo kosztujących ;)
    Kurczę, ja tu czekam na akcję! :P Ciekawe co wydarzy się w dalszych rozdziałach i jak przejdzie szkolenie Jacka. Uwielbiam średniowieczne walki na miecze i nieśmiało liczę na liczne opisy takich walk. :) Przeszkadzało mi trochę takie częste powtarzanie imion bohaterów, choć zapewne teraz nikt nie pomyli, kto jest kto... mimo wszystko polecam używanie synonimów. Zostawiam czwóreczkę i czekam na trzecią część. :)
  • Ginny 25.03.2016
    Czy ty wiesz jak bardzo mi pomagasz? XD Dzięki :*

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania