Wojownik Zwalczający Swych Wrogów

Ten Wojownik Zwalczający Swych Wrogów to jesteś Ty !

A kim są ci wrogowie?

Dzisiaj po obejrzeniu tego programu (link zamieszczony poniżej) zastanawiam się kim są ci autentyczni wrogowie ludzkości, ci najokrutniejsi, ci najbardziej zaciekli, działający z ukrycia, ci którzy zamieniają w popioły ludzkie cywilizacje i rujnują ludzkie umysły kłamstwami i zdradą.

Czy to ci za lodową berierą?

Jak ich zwalczyć?

Pierwsza myśl jaka się nasuwa to poprzez nasza wspólnotę - nasze zjednoczenie się i poprzez informację, która wyzwoli umysły nasze zniewolone kłamstwami i zdradą. Czyli ta klasyczna, dobra, sprawdzona Solidarność, no i oczywiście Prawda są tym najbardziej ostrym orężem jakim możemy władać, jeżeli pojmiemy Prawdę, czyli pozbędziemy się ułudy i jeżeli pojmiemy Solidarność, czyli wyzbędziemy sie pychy, samouwielbienia i poczucia wyższości.

PS

1. Oczywiscie chłopek roztropek nie uważa, że ma poczucie wyższości -- jest lepszy od innych.

Czyli pojęcie Solidarnośi to będzie wyzbycie się tego stanu bycia lepszym od innych.

Odnosnie prawdy

Jest takie zdanie, ktore cytuja ci, co uwazaja sie za oswieconych:

"Bedziesz wiedzial/wiedzala prawde i prawda uczyni cie wolnym/wolna."

 

Jon Levi "Room for a Giant (Big Domes)"

https://youtu.be/wDR8KJ0pGIA?si=nUWFH93uHVZFqszu

Średnia ocena: 1.0  Głosów: 1

Zaloguj się, aby ocenić

    Napisz komentarz

    Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania