Usunięty

.

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Ktokolwiek 12.05.2015
    oto mój kolejny wiersz. Mam nadzieję, że wam się spodoba :) skoro mi jest smutno, to może wam trochę rozjaśnię rzeczywistość.
  • Neli 12.05.2015
    5 :)
  • Lyssa 12.05.2015
    "Wieczny, monotonny taniec" do mnie przemówił, szczerze mówiąc.
    Jak bardzo nie rozumiem liryki, tak bardzo lubuję się w cytowaniu jej :)
    5.
  • Ktokolwiek 12.05.2015
    Dziękuję :) kocham was wszystki, opowiadaniowicze! :) zawsze jak mam zły humor umiecie go poprawić :)
  • Anonim 12.05.2015
    "Ktoś zawsze obiera siłę
    przez niebiosa mi daną"
    Nie powinno być "odbiera" ?
    Nie rozumiem , jak można słuchać własne nogi? Trochę dziwnie to brzmi :)
  • eMajTi 12.05.2015
    Ładny wiersz, trochę trudny, ale nie szkodzi. Dużo ciekawych sformułowań ja np. "wieczny, monotonny taniec" o którym wspominała Lyssa ;) Z chęcią poczytam więcej :)
  • Ktokolwiek 12.05.2015
    To zapraszam do innych moich wierszy :) jest ich jeszcze kilka :)
  • KarolaKorman 12.05.2015
    Mnie się bardzo podobał i fajnie zakończyłaś nadzieją na przerwanie tego czego nie lubisz 5 :)
  • Rasia 17.07.2016
    "Ktoś zawsze obiera siłę" - odbiera*
    "obok ktoś mówi dokąd mam iść" - przecinek po "mówi"
    "Tego, co wiem muszę się trzymać" - po "wiem"
    Ładny wiersz, właściwie można powiedzieć, że nawołujący do wyzwolenia się spod cudzych "rządów". Podoba mi się, takie wzięcie byka za rogi i przeciwstawienie się silnym, nieprzychylnym prądom. Kurczę, ale wzięło mnie na rozmyślania przy tej Twojej twórczości. Współczuję Ci w sumie, że to wszystko będziesz czytać ;p Zostawiam 5 :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania