.

.

Średnia ocena: 4.7  Głosów: 3

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (7)

  • Anonim 03.10.2015
    Czyżby bohater sam należał do panteonu bóstw? Starałem się, idąc za wskazówkami, kogoś przypasować do opisu, ale grecka to zdecydowanie nie moje mitologia. :p Tytuł też zastanawiający, może to wszystko gra logiczna, a kochanką jest nie kto inny a wolność? Albo wolność podniesiona do rangi boga i zakochany w niej człowiek? To wyjaśniałoby czemu ukochana daję mu ambrozje, bo skoro bohater jest człowiekiem to nie ma do niej samodzielnego dostępu. Ciężki orzech do zgryzienia, a jest jeszcze wiele innych możliwości. Ocena 4.5 :)

    ps. Wydaję mi się czy na początku była Atena, zamiast Afrodyty?
  • Niebieska 03.10.2015
    Ciekawa interpretacja :D
    Tak, na początku była Atena. Czytałam to przed dodaniem i nie wiem jakim cudem mogłam pomylić Atenę z Afrodytą.
    Dzięki za tę interesującą interpretację i komentarz :)
  • Anonim 03.10.2015
    Zapamiętałem, bo przeczytałem za pierwszym razem "jesteś mą Anteną" :p
  • Rasia 03.10.2015
    Ten tekst akurat nie przypadł mi do gustu. Opisy jak zwykle mnie urzekły, jednak sam zamysł mniej do mnie dotarł, aniżeli we wcześniejszych opowiadaniach. Być może wynika to z tego, że nie przepadam za taką tematyką. Zostawiam więc 4 i czekam na coś nowego :)
  • Niebieska 03.10.2015
    Rasia, dziękuję za Twoje komentarze. To miłe widzieć, że jednak ktoś czyta te moje wypociny :)
    Szkoda, że nie przypadło do gustu, ale ostatnio wena się mnie trzyma i mam mnóstwo pomysłów. Czemu wszystkich by nie wstawić? Sobie pomyślałam. Dlatego mam nadzieję, że następny bardziej się spodoba :)
  • Ciasteczko 03.10.2015
    A mnie się bardzo spodobało ;) chociaż mam złe wspomnienia ze szkoły dot. Mitologi... xD Zostawiam piąteczkę i poczekam na coś nowego :)
  • Niebieska 03.10.2015
    Bardzo dziękuję :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania