.

 

Średnia ocena: 3.9  Głosów: 15

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (30)

  • Zaciekawiony 07.10.2018
    "nie chcę sie" - się
  • Zaciekawiony 07.10.2018
    A nie, czekaj. sie czyli siebie, więc nie ma błędu
  • betti 07.10.2018
    Jest, dzięki za wyłapanie.
  • Aisak 07.10.2018
    Szkoda, że nie ma rymów.
    Jest tylko jeden.
    Ale
    Ładnie. Podoba mi się.
    Tylko, że
    Ja tak nie piszę.
    &
    Nigdy się nie nauczę.
    Piszę inaczej.
    Szorstko.
    Nie potrafię pisać mięciutkich lekkich wierszy.

    Pińć pińciów.
  • betti 07.10.2018
    Skąd wiesz, że się nie nauczysz, przecież nawet nie chcesz spróbować...
  • Aisak 07.10.2018
    :/
    Ciężko ci pojąć, że TEGO nie można się nauczyć.
    Albo TO w tobie jest albo nie ma.

    Dysponuję innymi środkami wyrazu.
    Może są mało poetyckie i kompletnie aliryczne, ale INACZEJ nie potrafię.

    Stawiam krok
    w Mrok...
  • rubio 07.10.2018
    Wetnę się z tezą, że można; można jakkolwiek potrafić pisać, nie mając w sobie "TEGO".
    Można się nauczyć. Pytanie - po co? Dla mnie retoryczne.
    A wczc. Autorce podwyższę średnią ocenę, nie wypowiadając się na temat wiersza, gdyż o miłości.
  • Artbook 07.10.2018
    Dobrze się czyta i nie mniej przy nim rozmyśla ;-)
    Piąteczka za świetny tytuł i "miłosną" treść.

    Zastanowił mnie ten fragment:
    "patrzysz lecz nadal milczą usta
    znów parzy spokój" ---> czy przed słowem "lecz" nie warto zastosować przecinka, czy raczej zrezygnować ze słowa "lecz"na rzecz delikatnej zmiany treści bez interpunkcji, bo całość wydaje mi się być zachowana w konwencji bez interpunkcyjnej...
    Oczywiście to tylko propozycja i nie śmiem ingerować zbyt mocno w tekst, bo to jak "dziecko", które wymaga zawsze uwagi ;-)
    Pozdrawiam :-)
  • pocztapolska 17.10.2018
    przecież ten wiersz nie ma interpunkcji... ._.
  • Canulas 07.10.2018
    Ładne całkiem. Kilka wyrażeń obfitych interpretacyjnie, ale samo "w pół do miłości" - jak o zwrot, wydaje mi się jak harlewuin z tylnej szyby kiosku. To mi psuje odbiór.
    Ale ogólnie - estetycznie wysokich lotów.
  • Szczupak 07.10.2018
    Naczelny hejter wstawił coś swojego o proszę
  • betti 08.10.2018
    Czy wiesz, kto to jest ''hejter'', chyba nie do końca, skoro pozwalasz sobie mnie okreslać tym mianem... ja zawsze wytykam błędy, a nie szukam ich na siłę, wytykam te, które są rażące. Fakt u Ciebie rym był z minionej epoki, częstochowski, ale to nie powód by tu jechać ''hejterami'', nie lepiej popracować nad sobą?
  • Według mnie bardzo dobry wiersz. Ja takie lubię... takie wytęsknione, na wpółuśpione, posmarowane marzeniem i z nadzieją w tle.
    Bardzo w moich gustach!
  • betti 08.10.2018
    Dziękuję wszystkim za przeczytanie i komentarze.

    Can nie czytam książek z kiosków, zbieżność więc przypadkowa, niemniej zacznę zwracać uwagę na tytuły ilekroć wpadne po fajki. Dobrze, że zwróciłes uwagę.

    Pozdrawiam.
  • kalaallisut 08.10.2018
    "odszedłeś znanym twardym szlakiem
    ja mleczną drogą"
    "burzysz ciszę
    krzykiem którego nie zna echo
    to tylko dusza" - to ja łapie- ładnie :)
    Kręcę jeszcze nosem nad końcówką. Jeszcze nie wiem czemu.
  • kalaallisut 08.10.2018
    Przepraszam jeszcze raz przeczytałam. Gdy mrok oszukał. Teraz wiem że takie skojarzenie dziecinne ale fajny kontrast dwóch dróg. A dziecinne bo chmura/mrok przyziemność, skojarzyło mi się z obrazem na górze róże...na dole...i tutaj twoja wersja na górze w chmurze na dole mrok, sen droga mleczna- twarda droga. Lubię takie porównania kontrastujących obrazów.
  • betti 08.10.2018
    Cieszę się, Kala że znalazłaś coś, co Ci sie spodobało.

    Pozdrawiam.
  • Justyska 08.10.2018
    Ja tak bardzo krótko, że zostawiam pięć, bo mi się podoba i czuję te słowa. Wybacz beznadziejny koment:)
    Pozdrawiam!
  • betti 09.10.2018
    Beznadziejne to sa oceny bez komentu... Dziekuję.
  • jolka_ka 08.10.2018
    Ładne to jest. Dla mnie takie subtelne, akuratne ;)
  • betti 09.10.2018
    Miło Jolka że wpadłaś.

    Pozdrawiam.
  • Tjeri 09.10.2018
    Kurczę, strasznie razi mnie to "ciebie". Sorka jeśli się mylę (trochę czasu mi od szkół minęło), ale z tego co pamiętam o ciebie/cię, mnie/mi itp. To tu jednak (w obu przypadkach) chyba powinno być "cię". Oczywiście rozumiem, że poezja żądzi się swoimi prawami - bo w sumie wystarczy przeczytać z akcentem na to nieszczęsne "ciebie" i będzie poprawnie - i być może tak właśnie tu jest (wtedy nie było tematu). No ale z krótszą formą brzmi mi po prostu lepiej.
    Aha - jako tytuł wstawiłabym dwa piersze słowa wiersza (oczywiście już bym ich w pierwszym wersie nie powtarzała, no i z "cię" a nie "ciebie" :D).
    Poza tym ładny, melodyjny liryk.
  • Mruk 17.10.2018
    Tjeri, wybacz, że tak obcesowo ale to w końcu portal literacki... Więc bardziej "poezja rządzi się".
  • Tjeri 17.10.2018
    Mruk :D w punkt.
  • betti 09.10.2018
    Tjeri patrzę z kazdej strony i jakoś nie mogę dopasować ''zgubiłam cię w snu połowie'' za chiny mi nie leży, melodia mi się zatraca, a nie chciałabym z niej zrezygnować. Tytuł był na szybko, spieszyłam się więc tutaj mogę podłubać. Dzięki wielkie za uwagi.

    Pozdrawiam.
  • Aisak 09.10.2018
    A tutaj.
    Zgubiłam się.
    Ok. To powtórzę:

    Poprzedni tytuł bardziej mi się podobał.
  • betti 09.10.2018
    Znaczył to samo...
  • Aisak 09.10.2018
    Ale ten jest pospolity i nudny.
    Poprzedni był bardziej prawdziwy i eksentryczny. Może spontaniczny.

    Wolę poprzedni tytuł i kropka.
  • betti 09.10.2018
    Aisak to wymyśl jakiś, tamten mi się nie podoba.
  • Aisak 09.10.2018
    Nie to nie. To sobie go przygarnę.
    Bo jest nczyj.
    Zrodzony i wyrzucony.
    Bierę tytuła!
    Jest już mój. Nie oddam.


    Nie wymyślam tytułów do nie swoich tekstów.
    Sorry.

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania