Wróć

Idąc parkiem nagle usłyszałem wołanie

- Gdzie się tak śpieszysz ?

Odwróciłem się nie pewnie , a tam stała niebieskooka dziewczyna w długich jasnych blond włosach , które rozwiewał wiatr. Na jej twarzy widziałem ogromy smutek.

Wydawało mi się że ją znam jedyne co było pewne że ta osoba znaczy dla mnie wiele kocham ją ponad wszystko, chcąc się upewnić kto to spytałem .- Kim jesteś ?

- Jak to Max nie poznajesz mnie to ja Agnes. Przybliżyła się do mnie i popatrzyła nie śmiało , wtedy przypomniało mi się że znam tą dziewczynę. Złapałem ją za rękę mówiąc :

-Dlaczego na twojej twarzy nie ma uśmiechu jesteś bardzo smutna..

- Wiesz ... nie potrafię się uśmiechać . Odpowiedziała a po jej policzku spłynęła łza

- Dlaczego ? nie płacz proszę... powiedziałem

- Bo ja.. ja po prostu nie potrafię pogodzić się z pewną myślą, że widzę Cię ostatni raz . Musimy się z tym pogodzić że nie zobaczymy się już więcej ... ale pamiętaj jedno bardzo cię kocham . Po tych słowach pocałowała mnie w usta puszczając moją rękę i powoli zaczęła odchodzić . Krzyczałem Stój ! ale ona znikła za drzewami.Nagle usłyszałem budzik .

- uff to tylko sen. Usiadłem na łóżku i nagle zrozumiałem

,, Agnes nie żyje, śmieć mi ją odebrała , muszę wreszcie się do tego przyzwyczaić ale niestety... nie potrafię "

Średnia ocena: 2.6  Głosów: 5

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Artman 21.11.2015
    Interpunkcja leży, jakbym widział jakąś szybko pisaną wiadomość. Jest momentami tak źle, że nie chce mi się nawet wyliczać błędów i poprawiać. W niektórych miejscach piszesz poprawnie, ale powinno tak być w całym tekście. Jeżeli dalej chcesz iść w tym kierunku, to twoim zadaniem domowym niech będzie przeszukanie internetu w odpowiedzi na to gdzie (i w jaki sposób!) stawiamy przecinki, żeby nikt w komentarzach pod opowiadaniami się nie czepiał.
    Pozdrawiam, Artman.
  • Wziąłeś pod uwagę to że mam 14 lat?
    Tak czy inaczej dziękuje za opinię ;)
  • MrJ 25.11.2015
    к я ó ℓ σ ω α ♥ to nie jest wytłumaczenie. Możesz mieć 7 i jeśli chcesz pisać, to powinnaś pisać w miarę poprawnie, część błędów wychodzi z człowieka z czasem, ale nie można robic banałów i tłumaczyc się wiekiem.
  • Sileth 25.11.2015
    к я ó ℓ σ ω α ♥ jesteśmy rówieśniczkami, więc proszę nie wypieraj się wiekiem, on nic nie zmienia. Można mieć 10lat i pisać poprawnie albo 36lat i niepoprawnie zapisywać dialogi, kwestia ćwiczeń i starania się. ;)
  • comboometga 25.11.2015
    Tekst zbytnio nie wywarł na mnie wrażenia :/ Rzeczywiście musisz popracować nad błędami, momentami ciężko się czytało :/ Daję 3
  • Slugalegionu 25.11.2015
    Czego Ant-man... eee... to znaczy Artman nie zrobi, to zrobi Sakal.

    Błędy oraz pseudo błędy:

    1) Idąc parkiem(,) nagle usłyszałem wołanie ~ Zjedzona kropka.
    2) Odwróciłem się nie pewnie , a tam stała niebieskooka dziewczyna w długich jasnych blond włosach , które rozwiewał wiatr. ~ Przed przecinkami nie ma spacji.
    3) Wydawało mi się(,) że ją znam(.) jedyne co było pewne(,) że ta osoba znaczy dla mnie wiele(.) kocham ją ponad wszystko, chcąc się upewnić kto to(,) spytałem .- Kim jesteś ? ~ A zapytanie do nowej linijki.
    4) Jak to Max nie poznajesz mnie(?) to ja Agnes.
    5) [...] wtedy przypomniało mi się(,) że znam tą dziewczynę. ~ tę; w dialogach oddzielamy narrację od wypowiedzi drugim dywizem.
    6) Złapałem ją za rękę(,) mówiąc : ~ Przed dwukropkiem też nie ma spacji.
    7) -Dlaczego na twojej twarzy nie ma uśmiechu(?) jesteś bardzo smutna.. ~ Zjedzona spacja po dywizie; wielokropek ma trzy kropki.
    8) Wiesz ... nie potrafię się uśmiechać . ~ Wielokropek przylega do wyrazu, które kończy/zaczyna zdanie, w którym jest użyty; przed kropką nie ma spacji.
    9) Odpowiedziała a po jej policzku spłynęła łza ~ Znowu zjedzona kropka.
    10) nie płacz(,) proszę... powiedziałem ~ Zdania zaczynamy wielką literą, a kończymy kropką.

    Dalej ich nie wymieniam, bo chyba każdy możliwy udało Ci się popełnić. Powiem tylko, że w opowiadaniach nie piszemy słów w stylu "Ty", "Tobie", "Cię" wielką literą.

    Całokształt:

    I tu jest nawet okej. Koniec jest niezły, a moment, kiedy śmieć zabiera mu dziewczynę rządzi. XD No, ale tam miało być chyba inne słowo. Nie pisz z perspektywy chłopaka takich tekstów, bo wychodzą na wierzch różnice w myśleniu płci. To kiedyś mi mówiono (oczywiście po zamianie płci), ale Ty to olej. Twoi bohaterowie = Twoje zasady. Nie każdy facet musi być "męski", tak samo jak nie każda dziewczyna musi być "kobieca".

    Pomysł:

    Jest okej, ale rozwinąłbym zakończenie o jedno czy dwa zdania.

    Ocena to dwójka. I uwzględniłem Twój wiek, dlatego nie masz pały. Odrób lekcje Artmana, te strony na pewno pomogą:

    https://languagetool.org/

    http://www.prosteprzecinki.pl/
  • Sileth 25.11.2015
    Krótkie, mnóstwo błędów i kompletnie mnie nie wciągnęło, ale to ostatnie to bardziej indywidualna kwestia.
    I nie tłumacz się wiekiem, bo naprawdę przykro się robi, że moja rówieśniczka pisze z tyloma błędami. :/ Oczywiście ja również mistrzem we wstawianiu przecinków nie jestem, wręcz przeciwnie, ale jednak przydałoby się używać myślników zamiast dywizów.
    Przepraszam jeśli cię uraziłam, ale to moja obiektywna ocena. Uwzględniłam w niej, tak jak prosiłaś, to ile masz lat. Niestety to ci nie pomogło, wręcz przeciwnie, bo sama mam tyle i patrzę na twoją pracę zupełnie inaczej niż osoby od nas starsze. ;)
  • Morelia 26.11.2015
    Krótki tekst, a mimo wszystko bardzo trudno mi było przez niego przejść. Najbardziej razi mnie w zasadzie brak interpnkcji, pomijam już kwestię błędów ortograficznych i stylistycznych. Powtórzę za poprzednikami: Porządnie przysiądź i przyswój sobie podstawy ortografii i interpunkcji. Jak chcesz, żeby twoje opowiadania czytało się ciekawie, to przede wszystkim nie mogą razić swoją estetyką. Może teraz wydaje Ci się, że się na Ciebie rzucamy i czepiamy, ale to są bardzo praktyczne porady. Zdaję sobie sprawę, że krytyka potrafi boleć, ale jak dzielnie tego na klatę nie przyjmiesz i nie popracujesz nad sobą, to swoją twórczością nie dojdziesz do żadnego grona odbiorców. Naprawdę życzę Ci powodzenia, bo fajnie, że masz w ogóle takie zacięcie, żeby coś pisać:) Mam nadzieję, że następne Twoje dzieła będą już coraz lepsze i z czystym sumieniem będę mogła wypisać Ci w komentarzu same peany:D Tekst zostawiam bez oceny.
  • Rasia 23.12.2015
    Brakowało mi jakiegoś wprowadzenia, żebym poczuła emocjonalną więź z bohaterami. Poza tym... ledwo ją skojarzył i nagle rozpacza po jej stracie? Troszkę mało wiarygodne. Zostawiam bez oceny, ale życzę powodzenia w dalszym pisaniu i zerknę na inne Twoje teksty. Pamiętaj, żeby się nie zrażać :)

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania