+

#

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 8

Zaloguj się, aby ocenić opowiadanie

Komentarze

  • dominisia 07.02.2017
    Zasługuje to na 5 gwiazdek ☺ jak dobrze że w końcu doszło do tego spotkania widać silną więź pomiędzy matką a córkami
  • Tanaris 07.02.2017
    dziękuję <3
  • pasja 07.02.2017
    Smutne spotkanie, ale kie ważne dla dziewczynek, zwłaszcza młodszej. Błędy rodzicow ranią najbardziej dzieci. 5 Pozdrawiam ciepło
  • Tanaris 07.02.2017
    Bardzo dziękuję za komentarz <3
  • Emi Ayo 07.02.2017
    Smutne,ale bardzo fajnie,że w końcu je odwiedziła :) Ciekawi mnie jak to dalej będzie, bardzo się wciągnęłam :D Daję 5
  • Tanaris 08.02.2017
    Dziękuję i czekam na twoje opowiadanie xD
  • Emi Ayo 08.02.2017
    Tanaris wiesz mam za dużo roboty ze szkoła, Ale teraz piszę xD wieczorem wstawię ;)
  • Tanaris 08.02.2017
    Emi Ayo mnie czeka praca, pewnie też nie będzie łatwo, a!e damy radę ;)
  • Emi Ayo 08.02.2017
    Ja w tej chwili piszę to o smokach ;) zostało mi jeszcze 10 min mam nadzieję ze się wyrobie ;)
  • Tanaris 08.02.2017
    Emi Ayo już się nie mogę doczekać!
  • Emi Ayo 08.02.2017
    Tanaris Kurcze jednak nie wstawię, nie napisałam tego :( nie wyrobiłam się,ale może dam radę jutro :D
  • Tanaris 08.02.2017
    Emi Ayo ja wg myślałam, że cię porwano i nie mogłaś wstawić kolejnej części, ale fajnie, że jednak to się nie sprawdziło xD
  • Emi Ayo 08.02.2017
    Tanaris Skąd pomysł z tym porwaniem? xD
  • Tanaris 08.02.2017
    Emi Ayo Bo to by wyjaśniało, dlaczego nie wstawiłaś do 10 min xD A tu jednak okazało się, że było inaczej xD
  • Emi Ayo 08.02.2017
    Tanaris Powiem tak, byłam na lekcji i zostało 10 min do jej końca, więc miałam 10 min żeby zdążyć napisać, ale nie wyszlo :p
  • Tanaris 08.02.2017
    Emi Ayo Domyśliłam się, tak tylko żartuję <3
  • Emi Ayo 08.02.2017
    Tanaris I tak się w sumie teraz zastanawiam, kiedy ja znajdę na to czas skoro mam jutro prawie cały dzień matematykę xD
  • Ritha 16.03.2017
    Piękne spotkanie, ściska za gardło... Btw, chyba bym nie potrafiła napisać opowiadania oczami dziecka, serio. Takzż szacun. I zasłużone pięć gwiazd :)
  • Tanaris 16.03.2017
    Dzięki jeszcze raz ;D
  • Mrocznaa 08.04.2017
    Wkońcu się spotkały ;D Polubiłam to twoje opowiadanie. Dałabym 6, ale mogę tylko 5.
  • Tanaris 03.06.2017
    Naprawdę? Bardzo mnie to cieszy. <3
  • Tanaris 03.06.2017
    A co z twoimi opowiadaniem?
  • Marzycielka29 02.06.2017
    Poprzednie części i tę oceniłam na 5. W tej zachwycił mnie szczególnie początek. Opisy raz dały pole wyobraźni, dwa były płynne i majestatyczne. Czytałam je dwa razy, tak mi się podobają :)
  • Tanaris 03.06.2017
    Nie wiedziałam, że aż tak mogło się spodobać. Z drugiej strony odświeżyłam sobie początek i powiem, że o dziwo i mnie się podoba :p To chyba dobrze. :]

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania