+

#

Średnia ocena: 5.0  Głosów: 7

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (12)

  • Emi Ayo 15.02.2017
    Ciekawe , jak zawsze :D Mam pytanie tylko takie, czy to już jest końcowka, czy będzie jeszcze jakaś akcja? Ta część taka wyjątkowo spokojna ;) Cóż, zostawiam 5 i czekam na dalsze :)
  • Tanaris 15.02.2017
    Będzie mniej dramatycznie, czasami smutek i tęsknota będzie się przewijać na tle zwykłej, szarej rzeczywistości, ale chcę dodać wątek miłosny, bo z pewnością go tu brakowało ;) Na tą chwilę muszę sobie to wszystko poukładać, co i jak ma być.
  • Emi Ayo 15.02.2017
    Tanaris Ok, a mogę cię prosić o radę? Napisałam wczoraj taką walentynkową wersję garathu. Akcja dzieje się w czasach, kiedy jeszcze Garath nie jest mroczny. I tak się zastanawiam wstawić to czy nie?
  • Tanaris 15.02.2017
    Emi Ayo Pewnie ;D Wstawiaj, z przyjemnością przeczytam <3
  • Emi Ayo 15.02.2017
    Tanaris W takim razie niedsługo wstawie :D
  • Freya 15.02.2017
    "po czym targająca emocjami," - proponuję - targana emocjami
    Chyba troszkę krótszy niż zazwyczaj, ale pewnie właśnie dlatego aby dać zrobić oddech czytelnikom. Heyka. ;)
  • Tanaris 15.02.2017
    Myślę, że jeszcze z kilka części będzie i nastanie koniec ;)
  • Pasja 15.02.2017
    Tęsknota za ta najważniejszą osobą na świecie, jaką jest mama. Ile te dwie istoty jeszcze będą cierpieć. 5 Pozdrawiam ciepło
  • Tanaris 15.02.2017
    Myślę, że życie pokieruje je w dobrym kierunku ;) Dziękuję <3
  • Ritha 17.03.2017
    Pięknie zwróciłaś uwagę na detal w postaci słodkiej firanki :)
    Bohaterka, dziecko, obwinia się, że "nie dała rady", z całym światem... Czytając Twoje opowiadania odkryłam w sobie, że nigdy, ale to przenigdy nie zastanawiam się jak wygląda świat oczami dzieci. Teraz jak o tym pomyślałam wydaje mi się przerażający, biorąc pod uwagę historię tych sióstr. Nie ma jak być osobnikiem dorosłym, który sam sobie sterem i okrętem, sex, drags, rock&roll xD Dżołk. A wracając, jest zagwozdka, czy ta rodzina zastępcza polepszy czy popieprzy ich sytuację, są bariery psychiczne, ale to nic dziwnego, uczucie zdradzania własnej matki itepe. Głęboko grzebiesz w psychice, gut. Five!
  • Tanaris 17.03.2017
    ;D Pozdrawiam!
  • Mrocznaa 08.04.2017
    Nowa rodzina i tak jakby początek czegoś nowego. Ciekawe czy bohaterka przyzwyczai się do zastępczej rodziny. 5 :D

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania