Wrzosowisko

Ulatując

gdzie On wskaże

być może

wybrałem

 

Godziny

stopione zostały

nie nadzieje

serca

 

Sto

błyskiem oklapło

ciężarem mym

wolność

 

Wrzos

w czerwieni skąpany

już nie

prawy

Średnia ocena: 4.0  Głosów: 4

Zaloguj się, aby ocenić

Komentarze (9)

  • Witaj Lancelot,
    Przyjemny w odbiorze wiersz, choć nie do końca umiem go zinterpretować.
    Pozdrawiam :)
  • Lancelot 02.11.2019
    Hej, miło cię widzieć, ciesze się że jest przyjemny, co do interpretacji próbuj :)
  • Pan Buczybór 02.11.2019
    Bardzo minimalistyczny wiersz. Te duże litery obciążają go - wyrzuć je. "On" z dużej litery też mnie nie przekonuje. I ogólnie nie wiem, czy aby taka forma tu pasuje. Znaczy, ja przynajmniej dał bym więcej.
    Pozdro
  • Lancelot 02.11.2019
    Hej, ogólnie co do dużych liter się zgodzę, prócz tego "On" gdyż to Bóg i nie chcę pisać z małej. Jeśli chodzi o formę to tak bym zostawił.
  • Tjeri 02.11.2019
    Wersyfikacja to obok interpunkcji swoisty nóż do krojenia myśli. Czasem można taką myśl rozerwać dla uzyskania konkretnego efektu. Ale szatkowanie jak natki nie wychodzi wierszom na zdrowie. Spróbuj ten tekst skleić, a potem pokroić w większe kawałki.
  • Lancelot 02.11.2019
    Hej, pokroilem to celowo dla konkretnego efektu który może nie być widoczny od razu co tłumaczy komentarz od ciebie. Jest tutaj swoisty przekaz a nawet dwa dzięki formie którą podalem. Cel mój został spełniony, a zdania innych są różne co do tego i byłem na to gotowy. Dziękuję za komentarz i spostrzeżenia ale zostanę przy swoim podaniu. Pozdr.
  • Pasja 02.11.2019
    Witaj
    Przypomniała mi się piosenka Lerskiej:

    Wrzosy, wrzosy, lila mgła
    Gdzieś we wrzosach chłopak padł
    O poranku kroplą rosy
    Zapłakały nad nim wrzosy
    Nikt nie mówił zbędnych słów
    Gdy wyrastał w lesie grób
    Czasem tylko wiatr niósł głosy
    To szumiały polskie wrzosy

    Twój wiersz też na czasie i mówi o przelanej krwi. Wrzosy jesienne kwiaty i takie wymowne.

    Pozdrawiam
  • Lancelot 02.11.2019
    Dziękuję za wizytę i miły komentarz pasjo. No i oczywiście adekwatny komentarz. Wiersz traktuje o tym co właśnie napisałaś. Piosenka też trafiona w punkt. Pozdrawiam :)
  • Magda1906 02.11.2019
    pięć podoba mi się

Napisz komentarz

Zaloguj się, aby mieć możliwość komentowania